Klets-topic
Re: Klets-topic
Kijk, daar heb je nu toch mooi mazzel mee, twee honden die gewoon gaan liggen
slapen. Dat maakt die lange rit toch een stuk aangenamer.
slapen. Dat maakt die lange rit toch een stuk aangenamer.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Absoluut!!! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Over Rotjeknor was ook maar een klein stukje om geweest.....
We wonen vlakbij de rijksweg, dus niks heel ver de stad in of zo (mededeling voor mensen die in de buurt komen).
We wonen vlakbij de rijksweg, dus niks heel ver de stad in of zo (mededeling voor mensen die in de buurt komen).
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Volgens mij ligt Rotterdam in het westen?!?
Ik wil heel graag de pups komen bekijken Loes, maar heb niet bedacht dat ik practisch langs je heen reed? (Ik ben over A'dam, Utrecht en Zaltbommel gereden
)
Vind je het dan niet te druk, mijn 2 kanjers bij die kleintjes?
Ik bel je van de week wel weer even, OK?
groet, Martine
Ik wil heel graag de pups komen bekijken Loes, maar heb niet bedacht dat ik practisch langs je heen reed? (Ik ben over A'dam, Utrecht en Zaltbommel gereden
Vind je het dan niet te druk, mijn 2 kanjers bij die kleintjes?
Ik bel je van de week wel weer even, OK?
groet, Martine
Dat is een prettig vooruitzicht, rustige hondjes in de auto !!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Mijn dag kan niet meer stuk. Mijn vlinderstruiken (die trouwens lelijk hard de
lucht in zijn geschoten) zitten vol met vlinders, echt veel
Na twee dagen oervervelend zoeken heb ik vandaag mijn pc-problemen
zelf opgelost
Vanavond komen mijn jongens eten. Kunnen we eindelijk de vakanties in
Polen, Spanje en Drenthe met elkaar bespreken.
Dan zegt de jongste : wat is er met je pc?
Oh, niks,
ik heb het al geregeld. 
lucht in zijn geschoten) zitten vol met vlinders, echt veel
Na twee dagen oervervelend zoeken heb ik vandaag mijn pc-problemen
zelf opgelost
Vanavond komen mijn jongens eten. Kunnen we eindelijk de vakanties in
Polen, Spanje en Drenthe met elkaar bespreken.
Dan zegt de jongste : wat is er met je pc?
Oh, niks,
Heel prima...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Leuk Mary, heb je nog vlinders gezien die "nieuw" in de tuin zijn?
Knap dat je zelf het computerprobleem hebt opgelost
Knap dat je zelf het computerprobleem hebt opgelost
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
Gisteren was schoonma met buurvrouw naar het ziekenhuis gegaan (ze was niet lekker) en er werd gezegd dat ze 's avonds laat weer thuis zou zijn.
Nou niet dus, vanmorgen werd er vanuit haar huis gebeld door de receptie dat ik kleren naar het ziekenhuis moest brengen.....
Nu heb ik dit aan mijn schoonzus gevraagd te doen, zij weet meer van de kleren van haar eigen moeder dan ik. Ik zou het ziekenhuis bellen om te zeggen dat de kleren eraan kwamen......was mijn schoonma helemaal NIET
in het ziekenhuis.
Die had vanmorgen om 7.00 uur gezegd dat ze naar huis wilde, heeft een taxi besteld en is gegaan.
Tegen het advies in want het vermoeden van een longembolie bestaat!!!
Mijn schoonzus bellen en inderdaad....ze was weer thuis. Die taxi kon ze nooit zelf bestellen toen mijn schoonpa in het hospice lag en nu ineens wel......
We hopen dat de huisarts haar weer het ziekenhuis in krijgt.......
Beginnende dementie....het is een lastige ziekte..
....ze wist nml niet eens meer hoe ze in het ziekenhuis was gekomen....
tot later,
Alma
Nou niet dus, vanmorgen werd er vanuit haar huis gebeld door de receptie dat ik kleren naar het ziekenhuis moest brengen.....
Nu heb ik dit aan mijn schoonzus gevraagd te doen, zij weet meer van de kleren van haar eigen moeder dan ik. Ik zou het ziekenhuis bellen om te zeggen dat de kleren eraan kwamen......was mijn schoonma helemaal NIET
Die had vanmorgen om 7.00 uur gezegd dat ze naar huis wilde, heeft een taxi besteld en is gegaan.
Tegen het advies in want het vermoeden van een longembolie bestaat!!!
Mijn schoonzus bellen en inderdaad....ze was weer thuis. Die taxi kon ze nooit zelf bestellen toen mijn schoonpa in het hospice lag en nu ineens wel......
We hopen dat de huisarts haar weer het ziekenhuis in krijgt.......
Beginnende dementie....het is een lastige ziekte..
tot later,
Alma
Jeetje dat is vervelend Alma en als ze iets gaan mankeren dan helemaal ze snappen het niet meer waarom ze in het zh moeten zijn enz. wat zullen jullie een zorg er om hebben, heeft ze wel hulp thuis.?
Sterkte er mee hoor Alma voor jullie allemaal.
Mijn moeder is 2 weken geleden aan haar oog geopereerd ze had staar aan beide ogen namelijk, opzich geen zware ingreep maar met alzheimer is nog even anders ze haalde meteen haar kap van haar oog die ze een paar dagen op moest hebben en ze weigerde van bepaalde verzorgsters haar druppels. Ze is zo in de war geraakt er van we hebben de tweede operatie aan het andere oog maar afgelast hebben, en ze is niet eens echt bewust dat ze beter kan zien ik denk onbewust wel aan sommige dingen te merken maar de operatie en nabehandeling brengt zoveel onrust mee dat het geen doen is.
Sterkte er mee hoor Alma voor jullie allemaal.
Mijn moeder is 2 weken geleden aan haar oog geopereerd ze had staar aan beide ogen namelijk, opzich geen zware ingreep maar met alzheimer is nog even anders ze haalde meteen haar kap van haar oog die ze een paar dagen op moest hebben en ze weigerde van bepaalde verzorgsters haar druppels. Ze is zo in de war geraakt er van we hebben de tweede operatie aan het andere oog maar afgelast hebben, en ze is niet eens echt bewust dat ze beter kan zien ik denk onbewust wel aan sommige dingen te merken maar de operatie en nabehandeling brengt zoveel onrust mee dat het geen doen is.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Vervelend hoor, Alma. Ik herken het wel, mijn schoonmoeder zakt wat dat betreft ook steeds verder weg, maar mijn schoonvader is nog redelijk vitaal en kan er aardig mee omgaan.
Vorig jaar heeft mijn schoonvader een poos in het ziekenhuis gelegen (mijn schoonmoeder had hem van zijn fiets gereden met haar scootmobiel op standje "windhond"
), had zijn heup gebroken. Mijn schoonmoeder heeft in die periode in een zorghotel gezeten, later samen met mijn schoonvader, zodat hij kon revalideren.
Vorig jaar heeft mijn schoonvader een poos in het ziekenhuis gelegen (mijn schoonmoeder had hem van zijn fiets gereden met haar scootmobiel op standje "windhond"
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
Alma
wat een toestanden zeg!!!
Ja het is een hele zorg, afgelopen april al mijn schoonvader overleden en het gaat nu wel erg hard met mijn schoonma.
Tja, die zorg thuis....die zegt ze steeds af.........
En dan snap ik het niet van die instanties...die laten het gewoon gebeuren terwijl ze toch weten wat een Alzheimerpatiënt is??? Dit kan je verwachten.
Vanmiddag gaat de dokter proberen haar weer het ziekenhuis in te praten en hulp te regelen voor thuis.
groetjes, Alma
Ja het is een hele zorg, afgelopen april al mijn schoonvader overleden en het gaat nu wel erg hard met mijn schoonma.
Tja, die zorg thuis....die zegt ze steeds af.........
En dan snap ik het niet van die instanties...die laten het gewoon gebeuren terwijl ze toch weten wat een Alzheimerpatiënt is??? Dit kan je verwachten.
Vanmiddag gaat de dokter proberen haar weer het ziekenhuis in te praten en hulp te regelen voor thuis.
groetjes, Alma
Wij gaan over een half uurtje naar de nieuwste Harry Potterfilm en hebben er enorm veel zin in! En de honden? die mogen op het huis passen, Diesel veilig in de bench. We hebben ze net uitgebreid uitgelaten, en alle buren zijn op vakantie, dus ze kunnen janken wat ze willen, er komt geen reactie. De flim duurt 3 uur, dus we zijn om een uur of 10 weer thuis en daarna mogen ze weer lekker een blokje om. De komende 2 weken staan helemaal in het teken van lekker -en veel- wandelen in de bergen, dus dan kunnen ze hun hart ophalen.
groet, Martine
groet, Martine
Fijne avond. Hoop dat je geen brul-brief krijgt. 
Het is prima gegaan en we hebben genoten!
Wat een leuke film was dat! Maar ja, wij zijn dan ook wel echte die-hard-fans; mijn kinderen kunnen later echt zeggen dat ze zijn opgevoed tijdens het Harry-Potter-tijdperk!
En nee Mary, geen brulbrief gezien!
groet, Martine
Wat een leuke film was dat! Maar ja, wij zijn dan ook wel echte die-hard-fans; mijn kinderen kunnen later echt zeggen dat ze zijn opgevoed tijdens het Harry-Potter-tijdperk!
En nee Mary, geen brulbrief gezien!
groet, Martine
-
Alma
Altijd leuk een avondje ontspannen uit!
Zo, ik ga eens stoppen met leuteren....ik moet alleen nog een meidenkamer zuigen en dan zijn de beide kamers van de dochters klaar.
groetjes, Alma
Zo, ik ga eens stoppen met leuteren....ik moet alleen nog een meidenkamer zuigen en dan zijn de beide kamers van de dochters klaar.
groetjes, Alma
-
Renate
Wij kregen 3 weken geleden een leuk nieuwtje te horen. Mijn zus(je) gaat volgend jaar trouwen.
Hoewel ze er nooit een geheim van hebben gemaakt dat ze wel wilden trouwen, kwam het als een complete verrassing. Ik heb de eer om getuige te zijn.
Het wordt geen standaard bruiloft, maar eentje op maat, zeg maar.
Alleen van de jurk van mijn zus werd ik al stil. Zo apart, maar echt prachtig. Hij is nog niet gekocht hoor, maar zoiets moet het worden:
http://www.koonings.com/?page=5&group=2&item=2527
Over een paar maanden mag ik mee om te gaan passen
Hoewel ze er nooit een geheim van hebben gemaakt dat ze wel wilden trouwen, kwam het als een complete verrassing. Ik heb de eer om getuige te zijn.
Het wordt geen standaard bruiloft, maar eentje op maat, zeg maar.
Alleen van de jurk van mijn zus werd ik al stil. Zo apart, maar echt prachtig. Hij is nog niet gekocht hoor, maar zoiets moet het worden:
http://www.koonings.com/?page=5&group=2&item=2527
Over een paar maanden mag ik mee om te gaan passen
Poeh poeh, daar kun je wel mee voor de dag komen.
Leuke voorpret.
Leuke voorpret.
Wat een bijzondere jurk om te zien. zeker geen 13 in een dozijn.
Wel heel leuk om naar toe te leven, zeker als je er echt bij betrokken wordt.
Wel heel leuk om naar toe te leven, zeker als je er echt bij betrokken wordt.
groetjes, Karin