Klets-topic
Re: Klets-topic
Ach, mensenkinderen!!
Misschien wat aan het dementeren en/of achterdochtig.
(Ik had je bericht gemist, Mary.)
Misschien wat aan het dementeren en/of achterdochtig.
(Ik had je bericht gemist, Mary.)

Ik dacht eigenlijk dat een ander het vroeg. Als mijnheer het zelf vraagt zou ik je bezoekjes maar voor gezien houden.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik ga lekker naar bed en misschien morgen naar mijn vriend van 84.
Weer even de toestand in de wereld bespreken.
In zijn testament kom ik niet, hij heeft gewoon een dochter die het
heel gezellig vindt dat ik hem een beetje in de gaten hou.
Weer even de toestand in de wereld bespreken.
In zijn testament kom ik niet, hij heeft gewoon een dochter die het
heel gezellig vindt dat ik hem een beetje in de gaten hou.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ja, anderen hoor. Hij belt gewoon op om te vragen waar ik blijf omdat hijErna schreef:Ik dacht eigenlijk dat een ander het vroeg. Als mijnheer het zelf vraagt zou ik je bezoekjes maar voor gezien houden.
de gezelligheid mist.
Ja, ik weet het, zoals ik al zei, het was niet handig...
Maar voordat zij 5 jaar geleden haar intrede hier deed, waren wij heel erg goed bevriend met haar man en zijn ex. Wij liepen de deur bij elkaar plat en dat contact hield abrupt op toen zij hier kwam. Ik zat vanmiddag gezellig aan een wijntje met mijn buuv. (jawel, ook leuke mensen in de straat) en zij kwam er bij staan om mij vervolgens een potje te gaan staan negeren. Het kwam gewoon op als poepen; het floepte er gewoon uit...
Ik ben trouwens afgelopen weekeind uitgenodigd door die andere buren (van dat buurjongetje) om bij hun samen met mijn kinderen voetbal te komen kijken. Daar heeft mijn directe aanpak kennelijk dus wel erg goed gewerkt; wij zijn weer on speaking terms, en zo hoort het ook in een klein straatje in een klein dorpje... en wij voelen ons beiden daar prima bij!
Zo'n nare buurvrouw ben ik nou ook weer niet; ik sta voor iedereen klaar, maar ik wil alleen niet meer als oud vuil behandeld worden. Dat opkomen voor mijzelf voor mij heel nieuw, ik slikte alles altijd omwille van de lieve vrede, maar ging daar zelf aan onderdoor, en besloot het gewoon eens heel anders aan te pakken...
Maar ik denk dat ik nu maar weer even moet stoppen met de wereld te verbeteren..
Mary, wat een nare, onverdiende opmerking! Gelukkig voor die meneer blijf je gewoon een oogje in het zeil houden!
Ariënne, wat jammer dat je niet op Funda staat, ik had graag jouw omgeving gezien die je al zo vaak beschreven hebt; lijkt me heerlijk daar! Als de kinderen late op eigen benen staan, misschien... nu krijg ik ze toch niet uit deze omgeving weg...
groet, Martine
Maar voordat zij 5 jaar geleden haar intrede hier deed, waren wij heel erg goed bevriend met haar man en zijn ex. Wij liepen de deur bij elkaar plat en dat contact hield abrupt op toen zij hier kwam. Ik zat vanmiddag gezellig aan een wijntje met mijn buuv. (jawel, ook leuke mensen in de straat) en zij kwam er bij staan om mij vervolgens een potje te gaan staan negeren. Het kwam gewoon op als poepen; het floepte er gewoon uit...
Ik ben trouwens afgelopen weekeind uitgenodigd door die andere buren (van dat buurjongetje) om bij hun samen met mijn kinderen voetbal te komen kijken. Daar heeft mijn directe aanpak kennelijk dus wel erg goed gewerkt; wij zijn weer on speaking terms, en zo hoort het ook in een klein straatje in een klein dorpje... en wij voelen ons beiden daar prima bij!
Zo'n nare buurvrouw ben ik nou ook weer niet; ik sta voor iedereen klaar, maar ik wil alleen niet meer als oud vuil behandeld worden. Dat opkomen voor mijzelf voor mij heel nieuw, ik slikte alles altijd omwille van de lieve vrede, maar ging daar zelf aan onderdoor, en besloot het gewoon eens heel anders aan te pakken...
Maar ik denk dat ik nu maar weer even moet stoppen met de wereld te verbeteren..
Mary, wat een nare, onverdiende opmerking! Gelukkig voor die meneer blijf je gewoon een oogje in het zeil houden!
Ariënne, wat jammer dat je niet op Funda staat, ik had graag jouw omgeving gezien die je al zo vaak beschreven hebt; lijkt me heerlijk daar! Als de kinderen late op eigen benen staan, misschien... nu krijg ik ze toch niet uit deze omgeving weg...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Alma
Dick roept ook al jaren : ik wil hier weg........en dan bedoelt hij niet deze stad maar hij zou wel in Zweden of Noorwegen willen wonen.......
Nu ben ik honkvast en dat is een probleem, hoor! Gelukkig houdt hij genoeg van me om ook honkvast te blijven, en van mij mag hij het af en toe roepen.....
zo dames tot later, moet snel aankleden en Rhodé naar school loodsen en tegenwoordig ook nog een hond uitlaten......
Alma
Nu ben ik honkvast en dat is een probleem, hoor! Gelukkig houdt hij genoeg van me om ook honkvast te blijven, en van mij mag hij het af en toe roepen.....
zo dames tot later, moet snel aankleden en Rhodé naar school loodsen en tegenwoordig ook nog een hond uitlaten......
Alma
Martine die vrouw zal wel jaloers zijn dat het contakt met zijn ex zo goed is geweest. Wat een onbehouwen iemand om bij jullie te gaan staan om vervolgens jou te negeren.
In zo'n geval zou ik daar ook wat van gezegd hebben, ik dacht dat je het zomaar in het voorbij gaan had gezegd.
En bij de mensen met dat jochie heeft het heel goed uitgepakt.
Mary ik hoop dat je brede schouders hebt, dan ben je zo'n kwetsende opmerking snel weer kwijt.
De buurman is heel blij met jou, en daar gaat het om.
In zo'n geval zou ik daar ook wat van gezegd hebben, ik dacht dat je het zomaar in het voorbij gaan had gezegd.
En bij de mensen met dat jochie heeft het heel goed uitgepakt.
Mary ik hoop dat je brede schouders hebt, dan ben je zo'n kwetsende opmerking snel weer kwijt.
De buurman is heel blij met jou, en daar gaat het om.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Een buurt met aanspraak is ook niet verkeerd om te wonen, Martine. En de zee!!!
Je ouders zullen je (nu zeker) graag in de buurt houden.
Maar wie weet ooit, als de jongens uitgevlogen zijn!
Je hebt hier net zo goed mensen, die niet groeten, ook in ons vorige buurtje, maar ik houd dan net zolang vol tot....
En ik neem mezelf dus ook mee als we weer verhuizen: geboren met heimwee. Misschien is daar wel een pilletje voor.
Je ouders zullen je (nu zeker) graag in de buurt houden.
Maar wie weet ooit, als de jongens uitgevlogen zijn!
Je hebt hier net zo goed mensen, die niet groeten, ook in ons vorige buurtje, maar ik houd dan net zolang vol tot....
En ik neem mezelf dus ook mee als we weer verhuizen: geboren met heimwee. Misschien is daar wel een pilletje voor.

Gewoon jezelf zijn en blijven hoor.
Als de directe aanpak niet goed aankomt, helaas.....
Ik zou het niet kunnen, want ik ben meer van... 'in tweede instantie' ....
Zelf vind ik het heerlijk om afgelegen te wonen...drukte kun je opzoeken wanneer je wilt. En geen buren...niks mis mee...
Als de directe aanpak niet goed aankomt, helaas.....
Ik zou het niet kunnen, want ik ben meer van... 'in tweede instantie' ....
Zelf vind ik het heerlijk om afgelegen te wonen...drukte kun je opzoeken wanneer je wilt. En geen buren...niks mis mee...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Desi
Wij wonen hier heerlijk in Wijhe, heel gezellig hofje. Voor 2 jaar gingnen onze buren verhuizen. En er kwamen andere bewoners. Beide gescheiden , zij uit Wijhe leuk vrouwtje met 3 kinderen en hij uit Helmond met 1 kind in de leeftijd van 4 tot 9!
Zodra hij thuis is staat de radio in de tuin aan! Iedere dag van 17.30 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 's morgens tot 10.00 uur 's avonds. Ook is dan altijd aan het klussen met veeel bombarie.
Martine ook in het oosten wonen nu dus mensen die de buurt verpesten!
Zodra hij thuis is staat de radio in de tuin aan! Iedere dag van 17.30 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 's morgens tot 10.00 uur 's avonds. Ook is dan altijd aan het klussen met veeel bombarie.
Martine ook in het oosten wonen nu dus mensen die de buurt verpesten!
Aj aj aj....daar zou ik knettergek van worden Anja....wat een onnadenkend figuur.Desi schreef:Zodra hij thuis is staat de radio in de tuin aan! Iedere dag van 17.30 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 's morgens tot 10.00 uur 's avonds. Ook is dan altijd aan het klussen met veeel bombarie.!
Mag je nog hopen dat het Radio 4 is, zal wel niet.....
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Er kwam net post hier, van 3 verschillende mensen uit 3 straten.
Gelukkig was de bezorger supertraag, zodat ik het zo weer kon meegeven.
Lang leve de vrije markt.
Gelukkig was de bezorger supertraag, zodat ik het zo weer kon meegeven.
Lang leve de vrije markt.
-
Alma
Ariënne, maar nu weet ik nog steeds niet naar welke stad je gaat verhuizen???
groetjes, Alma
groetjes, Alma
Dat kan ook niet, daar is ze zelf ook nog niet uit.
-
Alma
oooooooooooooooooo........
ook geen provincievoorkeur, of waar er gewerkt wordt??
groetjes, Alma
Ik groet altijd iedereen hier in de buurt, of straat. Ook in het bos als ik aan het wandelen ben. Groeten ze niet terug, jammer dan, maar ik hou zo wel de eer aan mijzelf. Ook hier in de straat zijn er mensen bij die je omver kunnen lopen, zonder wat te zeggen. Nou mijn zegen hebben ze, lig er verder niet wakker van.
En rotopmerkingen omtrent het bezoeken van een hoogbejaarde man?
Kin omhoog, en gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent; nl iets goeds!
En rotopmerkingen omtrent het bezoeken van een hoogbejaarde man?
Kin omhoog, en gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent; nl iets goeds!
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Dat is een heel lang, eindeloos (zeur)verhaal, Alma...Alma schreef:![]()
![]()
![]()
oooooooooooooooooo........
ook geen provincievoorkeur, of waar er gewerkt wordt??
groetjes, Alma
Ik wil het liefst hier blijven in het noorden van Drenthe, maar dan misschien wel wat meer tussen de mensen, die me wel of niet groeten...
Maar...we moeten eigenlijk richting Veendam, waar Bert werkt. Dat kan qua functie nog wel anders worden binnenkort en dan zouden we die kant niet meer per se op hoeven. (Ik zou daarin het liefst vrij zijn. Ik vind het vreselijk om te moeten.)
Evt. wil ik best naar andere plekken in het land, maar wil nu nog niet te ver weg van de kids, die in Groningen wonen...

-
Alma
dit is redelijk ingewikkeld ja!!!
Maar dan toch het werk van je man ffe afwachten?
Misschien loopt het toch allemaal weer anders en nog beter dan jezelf kan bedenken!!
succes met wikken en wegen,
Alma
Maar dan toch het werk van je man ffe afwachten?
Misschien loopt het toch allemaal weer anders en nog beter dan jezelf kan bedenken!!
succes met wikken en wegen,
Alma