Hè getsie Loes, het zit weer eens niet meeloes schreef:[ Maar gaan we wel naar huis (ben verkouden aan het worden en dat ontaardt bij mij altijd in hoge koorts) dan kan hij met ons mee.
Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Re: Phoebe x Vrolijke Yeti v. A.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Ik hoop voor je dat de verkoudheid niet doorzet, Loes. Dat zou erg jammer zijn.
Ik heb nog 2 filmpjes van gisteren:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... 71/0/480V/
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... _state__=1
En een lieve foto:
Ik heb nog 2 filmpjes van gisteren:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... 71/0/480V/
En een lieve foto:
Vera gaat buiten blaffen als ze dat 2 e filmpje hoort.
Ach, die Boester in de grote wijde wereld! Kan nog mooi steun zoeken bij zijn ma!
Ach, die Boester in de grote wijde wereld! Kan nog mooi steun zoeken bij zijn ma!

Held op sokjes 
-
Renate
We hebben het bos niet gehaald. Boester had te veel inspiratie opgedaan bij de zwemles van Romy
Natuurlijk is daar een filmpje van:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... 34/0/nyOJ/
In het park, net voor zijn duik:
Dat zal-ie wel van Yeti hebben. Phoebe gaat nooit verder dan haar knieën in het water.
Natuurlijk is daar een filmpje van:
http://damy03.hyves.nl/album/29887650/P ... 34/0/nyOJ/
In het park, net voor zijn duik:
Dat zal-ie wel van Yeti hebben. Phoebe gaat nooit verder dan haar knieën in het water.
-
Renate
Ja toen hij van me wegzwom even (ik zag mezelf al de vijver in gaan...), maar ik herstelde gelukkig snel en heb hem rustig terug geroepen. Toch handig dat hij zo op mijn stem reageert.
Toen hij op me afzwom heb ik snel mijn camera gepakt en moest ik om hem lachen.

Toen hij op me afzwom heb ik snel mijn camera gepakt en moest ik om hem lachen.
-
Alma
dat is even een leuke lunchtijd met deze filmpjes!!
Dat wordt een hoop Erkemederstrand, denk ik zo!!
Renate, sprong hij er gewoon zo zelf in of zwom er een eend of lag er een stok in het water??
Ik krijg dus eigenlijk een prettig gestoord hondje?
moet snel weer naar school,
doei, Alma
Renate, sprong hij er gewoon zo zelf in of zwom er een eend of lag er een stok in het water??
moet snel weer naar school,
doei, Alma
Schrikken Renate, leuk filmpje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Eerlijk gezegd heb ik hem het water niet in zien gaan, Alma. Het was het vervolg van het filmpje over het bruggetje. Phoebe en Boester renden voor me uit. Ineens hoorde ik gespartel in het water en aangezien Phoebe nooit zwemt, wist ik meteen hoe laat het was.dat is even een leuke lunchtijd met deze filmpjes!!
Ik heb geen eend gezien, dus het zal nieuwsgierigheid zijn geweest of zijn evenwicht verloren, denk ik.
Ik kreeg me net toch leuke foto's van Lenna! Ik heb gevraagd of ik ze door mag sturen naar Loes.
Lenna maakt het erg goed.
Jeetje die Boester dat word een echte zwemmer zo te zien Alma en wat een mooi hondje is het toch te zien die Boester.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ik zou maar niet te lang wachten met halen hoor Alma,zo te lezen heeft Boester het naar zijn zin.
Sta je straks bij Renate voor de deur zegt ze
Hij blijft hier!
Sta je straks bij Renate voor de deur zegt ze
Hij blijft hier!

-
Alma
ja, ik moet de stem van Renate maar imiteren.
Ik weet inmiddels een beetje hoe ze de puppies riep......
Maar ik vind het zo prettig te zien dat hij absoluut ondernemend en vrij is. Ook na het natte pak is hij helemaal niet in de stress ofzo.
Ik ga er gewoon van uit dat ie in elke sloot ligt en elk stuk rotte vis op het Erkemederstrand opzoekt om in te rollen. Ik weet echt nog wel hoe dat ruikt als je dan de hond in de auto zet om naar huis te rijden
groetjes, Alma
Ik weet inmiddels een beetje hoe ze de puppies riep......
Maar ik vind het zo prettig te zien dat hij absoluut ondernemend en vrij is. Ook na het natte pak is hij helemaal niet in de stress ofzo.
Ik ga er gewoon van uit dat ie in elke sloot ligt en elk stuk rotte vis op het Erkemederstrand opzoekt om in te rollen. Ik weet echt nog wel hoe dat ruikt als je dan de hond in de auto zet om naar huis te rijden
groetjes, Alma
Een echte zwemmer die Boester.
Hij kijkt ook werkelijk nergens van op.
Wat is er toch een verschil in smousjes gedrag.
Wat is er toch een verschil in smousjes gedrag.
-
Renate
Boester was al zo'n 1,5 tot 2 meter de vijver in gezwommen. Ik dacht echt dat ik hem moest gaan halen.Een echte zwemmer die Boester.
Gelukkig kwam hij zelf terug gezwommen. Een klein zwemkampioentje.
-
Renate
Boester heeft net voor het eerst buiten gepoept. Tijdens het uitlaten bedoel ik, want in de tuin poepen kan hij al erg goed. Netjes in het gras.
En nu heeft hij een zere kont, van alle veren die ik erin gestoken heb
En nu heeft hij een zere kont, van alle veren die ik erin gestoken heb
-
Renate
Al had Alma maar voor de helft zekerheid.
Tieske was volledig krant- en tuinzindelijk hier.
Als de achterdeur open was, deed hij zijn behoefte netjes in de tuin en als die dicht was op de krant. Ik heb hem de laatste week niet op een ongelukje kunnen betrappen. Maar eenmaal thuis bij zijn nieuwe baasjes was het toch weer anders. Daar moet hij toch de weg weer even vinden, maar het komt vast goed. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met zijn zindelijkheid gaat.
Boester is nu ook weer even de weg kwijt nu ik de ren opgeruimd heb en de bench weer op zijn vaste plaats staat. Vanmiddag plaste Boester midden op Phoebe's kleed. Daar lagen immers een half uur eerder nog kranten.
En nu poept hij netjes tijdens het wandelen. Niks veranderlijker dan een pup.
Tieske was volledig krant- en tuinzindelijk hier.
Als de achterdeur open was, deed hij zijn behoefte netjes in de tuin en als die dicht was op de krant. Ik heb hem de laatste week niet op een ongelukje kunnen betrappen. Maar eenmaal thuis bij zijn nieuwe baasjes was het toch weer anders. Daar moet hij toch de weg weer even vinden, maar het komt vast goed. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met zijn zindelijkheid gaat.
Boester is nu ook weer even de weg kwijt nu ik de ren opgeruimd heb en de bench weer op zijn vaste plaats staat. Vanmiddag plaste Boester midden op Phoebe's kleed. Daar lagen immers een half uur eerder nog kranten.
En nu poept hij netjes tijdens het wandelen. Niks veranderlijker dan een pup.