Suske en Fien
Re: Suske
Wat leuk Karin. Iets winnen of krijgen is altijd super vind ik. Dat krijg je als je een man hebt die daar niet aan doet. 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Een hele leuke dag voor jullie, met een zeker zo leuk toetje
.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Jullie hadden op 1 dag meer teken gescoord als wij in al die jaren bij Hieke en Jutte samen.!!!!
Veel plezier met de prijs.
Veel plezier met de prijs.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ik vermoed, dat wij een schijnzwanger hondje hebben. Qua timing zou dat wel zo'n beetje kloppen, ze werd loops een paar dagen voor Sammy. Dus als ze gedekt was had ze nu zo'n beetje moeten werpen.
Ze is erg lusteloos, hangt de hele dag op schoot als ze de kans krijgt, haar tepels zijn niet zo klein als normaal (maar ook niet enorm gezwollen) en ze eet vrijwel niet.
Ze heeft in 3 dagen tijd één maaltijd op en dat alleen maar omdat Gerrit die had verfraaid met wat bouillon... Verder vind ik haar erg pieperig, dat doet ze normaal eigenlijk nooit.
Ook heeft ze een paar weken geleden iedere maaltijd er gewoon weer uitgegooid.
Zal vanmiddag maar eens een lekkere lange wandeling met haar gaan maken voor de afleiding.
Ik hoop dat we haar de volgende loopsheid echt kunnen laten dekken, lijkt me veel leuker dan schijnzwanger zijn.
Ze mist haar vriendje Jippie ook enorm. Altijd als we er langslopen duikt ze onder de schutting door en gaat ze enorm piepen....
Ze is erg lusteloos, hangt de hele dag op schoot als ze de kans krijgt, haar tepels zijn niet zo klein als normaal (maar ook niet enorm gezwollen) en ze eet vrijwel niet.
Ze heeft in 3 dagen tijd één maaltijd op en dat alleen maar omdat Gerrit die had verfraaid met wat bouillon... Verder vind ik haar erg pieperig, dat doet ze normaal eigenlijk nooit.
Ook heeft ze een paar weken geleden iedere maaltijd er gewoon weer uitgegooid.
Zal vanmiddag maar eens een lekkere lange wandeling met haar gaan maken voor de afleiding.
Ik hoop dat we haar de volgende loopsheid echt kunnen laten dekken, lijkt me veel leuker dan schijnzwanger zijn.
Ze mist haar vriendje Jippie ook enorm. Altijd als we er langslopen duikt ze onder de schutting door en gaat ze enorm piepen....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ach wat sbeu toch dat ze Jippie zo mist...
Ja, schijnzwanger... schijnt eigenlijk wel vrij normaal te zijn. Het zal fijn zijn als dat straks weer achter de rug is.
Wat zal het leuk zijn als ze de volgende keer gedekt kan gaan worden...
Ja, schijnzwanger... schijnt eigenlijk wel vrij normaal te zijn. Het zal fijn zijn als dat straks weer achter de rug is.
Wat zal het leuk zijn als ze de volgende keer gedekt kan gaan worden...

Ik ben daar heel simpel in, het is gewoon een fase die erbij hoort. Krijg je cadeau bij de keuze voor een teefje. Gaat wel weer over hoor...
Het duurde alleen vrij lang voor het tot me doordrong dat dit het haast wel moet zijn. In de vakantie heeft ze natuurlijk ook veel meer afleiding gehad, en nu ik weer naar school ben en Gerrit veel slaapt valt het pas echt op.
Het duurde alleen vrij lang voor het tot me doordrong dat dit het haast wel moet zijn. In de vakantie heeft ze natuurlijk ook veel meer afleiding gehad, en nu ik weer naar school ben en Gerrit veel slaapt valt het pas echt op.
groetjes, Karin
Vervelend dat Suske zich niet lekker voelt. Schijnzwanger, heeft ze daar al eerder last van gehad? Heeft ze ook een verzamelwoede van spullen, als dat zo is zou ik alle losse speeltjes tijdelijk opruimen. Zou zeker prettig zijn als ze de volgende keer gedekt kan worden. Sterkte met de dame.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, maar dat had ik al gedaan. Net als wanneer ze loops is, haalt ze haar mandje uit de bench en sleept ze dat door het hondenluik buiten... Vandaag heeft ze het heel verstandig onder het afdak van het houthok neergelegd.
groetjes, Karin
Schijnzwanger kan heftig zijn. Met de smouzen heb ik het nooit meegemaakt, met de cairn wel met als gevolg een lekker in de kussens gegraven nest 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wij hebben niet zo veel losse kussens, ze ligt wel graag op het bed van Gerrit (erg fijn, want ze heeft vorige week lekker in de mest liggen rollen, we ruiken het nog).
Ze krijgt ook niet de kans om zielig te doen. Haar eten wordt aangeboden, niet eten is weghalen, maar ook geen tussendoortjes. Een enkele beloning pakt ze wel aan, maar die pak ik gewoon van haar dagelijkse portie eten.
Ze krijgt ook niet de kans om zielig te doen. Haar eten wordt aangeboden, niet eten is weghalen, maar ook geen tussendoortjes. Een enkele beloning pakt ze wel aan, maar die pak ik gewoon van haar dagelijkse portie eten.
groetjes, Karin
Afleiding is goed voor een schijnzwangere hond.
Alleen kan je dat niet altijd aanbieden.
Finny had enorme last van schijndracht.
Zelfs een (lange) wandeling was geen feest, ze was niet vooruit te branden.
Bakken met eten liet ze staan.
Om die reden is ze al bij haar derde loopsheid gedekt.
Maar hopen dat het bij Suske snel weer over is.
Alleen kan je dat niet altijd aanbieden.
Finny had enorme last van schijndracht.
Zelfs een (lange) wandeling was geen feest, ze was niet vooruit te branden.
Bakken met eten liet ze staan.
Om die reden is ze al bij haar derde loopsheid gedekt.
Maar hopen dat het bij Suske snel weer over is.
Charlotte
De schijnzwangerschap is gelukkig weer verleden tijd, eten doet ons hondje dan ook weer.
Gerrit houdt enorm van pizza, die eet hij regelmatig als ik niet thuis ben. Ik kwam er vandaag achter hoe hij dat doet... hij eet de binnenkant en de randjes gaan naar Suske.
Die dame weet haar baas dan ook volkomen in te pakken, zodra de pizza de oven in gaat begint het ongevraagd apporteren. Slippers, ballonnen, sokken en nog veeeeeel meer dingen worden aangesleept in de hoop dat het te ruilen valt voor een stukje pizza.
Bij mij zou dat dus niet werken, apporteren prima, maar dan alleen als ik erom vraag. Maar ze heeft wel weer genoten. (Wordt nog wat, ik ben de komende weken wel heel vaak niet thuis rond etenstijd.)
Gerrit houdt enorm van pizza, die eet hij regelmatig als ik niet thuis ben. Ik kwam er vandaag achter hoe hij dat doet... hij eet de binnenkant en de randjes gaan naar Suske.
Bij mij zou dat dus niet werken, apporteren prima, maar dan alleen als ik erom vraag. Maar ze heeft wel weer genoten. (Wordt nog wat, ik ben de komende weken wel heel vaak niet thuis rond etenstijd.)
groetjes, Karin
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.