Wandelen in Sevenum

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
Renate

Bericht door Renate »

Leuk, Constance.

Je kan je bij Charlotte aanmelden. De telefoonnummers staan op de website van de club. Ik hoop je zondag te zien.

Ik weet niet wie er allemaal meegaan.

wubke

Bericht door wubke »

Van het station naar het verzamelpunt is inderdaad geen optie, volgens mij gaat er ook geen bus.
Als je het leuk vindt en het lukt niet met de auto, wil ik je best oppikken in Horst/Sevenum!
Laat maar weten.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Constance

Bericht door Constance »

Ik heb me net ook opgegeven , ik ga dus zondag ook mee wandelen ! :trekhond:
Renate; ik las net in de gebruikerslijst waar je woont maar volgens mij ligt het voor mij wel redelijk op de route als ik je op zou pikken misschien?
Ik kan me vergissen hoor maar ik kom uit Oss, voor mij is het ruim een uur rijden naar Sevenum...
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Er is wel één "maartje" en dat is dat ik het niet zo heel laat kan maken omdat ik uiterlijk 16.00 uur weer in Oss moet zijn ivm een etentje. Of je moet met iemand anders terug kunnen rijden?
Weet ook helemaal niet hoelang het ongeveer gaat duren hoor die wandeling en zo?
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Goh, bedankt Wubke en Constance. Erg lief van jullie.

Tja, ik wil graag meewandelen, dus neem jullie aanbod graag aan.

Het is voor mij het makkelijkste als ik met je mee mag rijden, Constance. Alleen vind je het niet vervelend om 2 'vieze' smousjes in je auto te hebben op de terug weg?
De tijd maakt me niet uit. Ik pas me dan aan jou aan.

Ik laat zeker nog even weten of onze auto op tijd klaar is, want dan hoeven jullie geen moeite voor me te doen.

Constance

Bericht door Constance »

Oke, dat is dan afgesproken ! Als je auto niet op tijd klaar is dan laat je het me maar ff weten. Stuur je me dan wel even een p.b'tje met je adres en zo? Evt. een telefoonnummer/mobiel?
Wat de auto betreft, ik leg er wel een plaid of zoiets in. We weten van te voren dat het wel smeerkeesjes zullen zijn als we naar huis gaan :shock: Kita zit normaal altijd voor op de grond bij de bijrijdersstoel maar misschien is het 't makkelijkste als je met je twee hondjes op de achterbank gaat zitten of Kita in de "open" kofferbak zodat ze onderweg geen bonje kunnen maken samen, ze kennen elkaar immers nog helemaal niet. Of jij moet scheidsrechter willen spelen?? :wink:
Ik weet niet wat het plekje van jouw hond in de auto altijd is?
Het is vanaf jouw huis nog ongeveer een half uur rijden?
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Renate schreef: Alleen vind je het niet vervelend om 2 'vieze' smousjes in je auto te hebben op de terug weg?
Neem jij er twee mee? Of bedoel je twee in totaal?
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Constance schreef:Er is wel één "maartje" en dat is dat ik het niet zo heel laat kan maken omdat ik uiterlijk 16.00 uur weer in Oss moet zijn ivm een etentje. Of je moet met iemand anders terug kunnen rijden?
Weet ook helemaal niet hoelang het ongeveer gaat duren hoor die wandeling en zo?
Leuk dat jij ook meeloopt zondag. Je hebt met mijn dochter gesproken die je op ons lijstje erbij heeft gezet. :)
Voor de wandeling moet je ruim 2 uur tellen. Als we netjes om 11.00 uur kunnen vertrekken, zijn we zo tegen 13.30 uur weer terug bij het AC-restaurant. :wandelen:

Wat leuk dat je aanbied om Renate een lift te geven!
Gewoon lekker iemand helpen blijft mooi!

Zie jullie zondag. :trekhond: :trekhond:

Charlotte
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Constance

Bericht door Constance »

Oké !
Ik had nog wel ff een vraagje; is het de bedoeling dat je een lunchpakketje of iets dergelijks meeneemt? Omdat het rond het middaguur is en ik anders bang ben dat ik het einde van de wandeling niet haal , haha...
Lig ik ergens bij een boompje, van m'n stokje gevallen![IMG:45:25]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol057.gif[/img]
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Wanneer wij zelf naar een :sortof: verre wandeling gaan, zorgen wij ervoor dat we ongeveer een half uur van te voren aanwezig zijn, zodat we nog even wat kunnen eten en drinken. Voor de tocht gaat er nog een dikke koek mee in de zak.

En als het héél erg wordt; er zijn hondenkoekjes genoeg!! :lol: :lol:

Charlotte
Charlotte

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Stapper krijgt bij ons ook altijd een koekje als hij netjes gaat liggen Constance :worship:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Renate

Bericht door Renate »

Onze auto is vandaag of morgen klaar, dus je hoeft geen rekening met mij te houden Constance. Je kan rechtstreeks naar Sevenum rijden.
Ik kom - weleens waar met een flinke pijn in mijn portemonaie - zelf met Phoebe naar Sevenum.

Toch bedankt en tot zondag.

Constance

Bericht door Constance »

Jeanette schreef:Stapper krijgt bij ons ook altijd een koekje als hij netjes gaat liggen Constance :worship:
[IMG:67:35]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... lol086.gif[/img]
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Renate schreef:Onze auto is vandaag of morgen klaar, dus je hoeft geen rekening met mij te houden Constance. Je kan rechtstreeks naar Sevenum rijden.
Ik kom - weleens waar met een flinke pijn in mijn portemonaie - zelf met Phoebe naar Sevenum.

Toch bedankt en tot zondag.
Oké, da's goed ! Fijn voor je dat je de auto weer terug hebt, ik zou zelf ook onthand zijn hoor zonder dat onding...
Tot zondag [IMG:36:38]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... ier090.gif[/img]
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Ik zei toch, alles komt goed!!! :lol:

En het tweede kopje koffie is gratis bij het Ac-restaurant. :koffie: :koffie: :springertje:

Charlotte
Charlotte

Constance

Bericht door Constance »

Willen jullie mijn berichtje in de rubriek " voeding " van vandaag ook even lezen? Dit ivm. de wandeling a.s. zondag :idea:

[IMG:92:50]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... eks094.gif[/img]
Afbeelding

Renate

Bericht door Renate »

Ik had het gelezen, Constance.

Maar ik koop nooit van die dure brokken voor Phoebe. Bovendien heeft ze nog geen 'light' brokken nodig.

Hopelijk kun je er iemand anders blij mee maken.

Constance

Bericht door Constance »

Ik normaal ook niet maar omdat ze op dieet was heb ik deze genomen voor een keer omdat deze speciaal waren voor honden die een kilootje konden missen . Kita is nu ook nagenoeg weer op haar goede gewicht maar ze heeft wel aanleg om dik te worden en ben daarom maar weer overgestapt op de pedigree light brokjes die ze met smaak op eet.
straks ga ik weer over op de normale pedigree brokken.
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Constance schreef:p. light brokjes die ze met smaak op eet.
straks ga ik weer over op de normale p.brokken.
O, Mary, het P-woord :twisted: :schrik: :hamer: :koekoek:

:) :lol: :) :wink:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Mary

Bericht door Mary »

loes schreef:
Constance schreef:p. light brokjes die ze met smaak op eet.
straks ga ik weer over op de normale p.brokken.
O, Mary, het P-woord :twisted: :schrik: :hamer: :koekoek:

:) :lol: :) :wink:
Precies :!: :x :hmm:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Gesloten