Je bedoelt van de website en niet van het forum toch?
Of had ik deze er niet zelf op mogen zetten. Voor de echte website vind ik ze niet mooi genoeg, en ze zijn natuurlijk ook allemaal op Bruno gericht en niet op het hele gebeuren. Als het niet mocht dan wil ik ze er wel weer af halen hoor.
Ik ben heel blij dat jullie er zoveel foto's opzetten; in mijn eentje met 2 honden zag ik het er niet van komen dat ik ook nog kon gaan staan fotograferen, dus ik heb bewust mijn camera thuisgelaten en hoopte dat vele anderen die foto's zouden maken. Overdrijf gerust; ik bekijk ze allemaal graag!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Op de clubwebsite staat inmiddels winnaar Yeti. Gisela en Arno: Gefeliciteerd! Jullie snappen wel, dat ik ook naast mijn schoenen loop he? Het is toch nog steeds een beetje mijn puppy, die we in het nest 'Brillie' noemden. Leuk om te zien,hoe zo'n vrij zwart puppy uitgroeit tot zo'n mooie strogele kerel.
Bijlagen
Yeti een paar uur oud
yeti, een paar uur oud.jpg (43.9 KiB) 5303 keer bekeken
Yeti, onze clubmatch-winnaar
yeti wint.jpg (63.44 KiB) 5313 keer bekeken
5 maanden
yeti 5 mnd..JPG (73.03 KiB) 5318 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Maria op 05 okt 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Wat ik ook leuk vond, dat de meeste winnaars zo'n prachtige kleur hadden. Ik weet het, sommigen vinden een licht smousje leuk(er), maar ik houd van lekker rood en ik denk de keurmeester ook
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Leuke foto's staan er al op van de Clubmatch . De onze komen nog.
Groetjes
José en een pootje van Wieske- op de Ruiver- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Inderdaad Loes, Yeti vond ik opvallend rood op de foto, die geplaatst is. En mooi!
Ik vind het ook leuk dat er verschillende kleuren zijn. Ook al hoort dat misschien niet zo in deze mate.
Ik vind dat ie een prachtige kleur heeft, doet me aan Svetko van ons vroeger denken.
Boester gaat die kleur niet redden, maar volgens mij is dat juist o.k.
Ik hou meer van rood......daarom heb ik een rooie dochter
Alma schreef:
Ik hou meer van rood......daarom heb ik een rooie dochter
groetjes, Alma
Het dochtertje van Yeti"s eigenaren heeft ook prachtig rood haar
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004