Groetjes Julie
De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
-
julie
Re: De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
Volgens mij wilde Tineke inderdaad haar hondjes meenemen. Ik verheug me er inderdaad heel erg op. En gezellig jullie en alle hondjes uit het nest te zien. Ook leuk om nu de mensen te zien die op het forum schrijven.. moet me nu snel gaan aankleden en want ik wil voor ik zo weg moet nog een stuk met Roef sjouwen...lekker in de regen
Groetjes Julie
Groetjes Julie
-
marcel
he juli leuk dat je ff wat van je liet horen en als jij naar de ritsdag ga hoe rij je dan wand dan kan meschien wel met jou mee reiden en kun je mijn oppikken in hoorn.als je over de lelydijk ga kom je er langs.
Marcel je bent al weken aan het vissen hoe je bij het Erkemederstrand moet komen. Daar ga je best ver in, o.a. dat je een overnachting wel op prijs zou stellen. Nu heb ik je aangeboden om je in Almere van de trein te halen, je hoeft maar één keer over te stappen, zo lastig is het dus niet. Ik dacht dat het mooi voor je geregeld was op deze manier. Dan denk ik dat je niet verder moet vragen bij andere forumleden. Er zijn ook grenzen.marcel schreef:he juli leuk dat je ff wat van je liet horen en als jij naar de ritsdag ga hoe rij je dan wand dan kan meschien wel met jou mee reiden en kun je mijn oppikken in hoorn.als je over de lelydijk ga kom je er langs.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
hey Jullie,julie schreef:Hallo allemaal,
Een hele tijd geleden dat ik op het forum ben geweest. Heb het echt heel druk op mijn werk gehad en als ik dan lekker vrij was, wilde ik liever met Roef een stuk gaan sjouwen dan achter de pc te kruipen. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor en ik kom ook zeker naar de Ritsdag.
Groetjes Julie en Roef
Door jou zijn we besmet geraakt het smous virus, wij wonen ook in Heerhugowaard en vorig jaar zo in maart/ april kwamen we jou en Roef tegen in de bus naar Groot en Slot. Daarna heb ik wel gekeken wat een smousje inhoud en zo maar verder nix gedaan maar tegen de zomer toch weer actief opzoek gegaan en toen hier terrecht gekomen en ons ingeschreven voor een smousje in julli, leuk om je hier ook weer te zien.
Groetjes Andrea
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Toeval bestaat niet 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
julie
Hoi Andrea,
Ik denk dat je mijn dochter bent tegengekomen in de bus met Roef, want ik zit zelf niet zo vaak in de bus. Woon jij in Heerhugowaard.? En kom jij ook naar de ritsdag? Ik lees het wel. groetjes Julie
Ik denk dat je mijn dochter bent tegengekomen in de bus met Roef, want ik zit zelf niet zo vaak in de bus. Woon jij in Heerhugowaard.? En kom jij ook naar de ritsdag? Ik lees het wel. groetjes Julie
-
julie
foutje... andrea...je woont in Heerhugowaard..misschien dat we eens kunnen afspreken om te gaan wandelen met Roef..groetjes Julie
Hoi Julie,
Ja ik denk dat het je dochter was dan en leuk om een keer te gaan wandelen ik heb nu een labrador van 10 jaar een schatje.
Nee ik kom niet naar de ritsdag 1 wij hebben op het moment geen auto en ik zit in renovatie voorlopig van me huis dus drukte en troep genoeg.
Groetjes Andrea
Ja ik denk dat het je dochter was dan en leuk om een keer te gaan wandelen ik heb nu een labrador van 10 jaar een schatje.
Nee ik kom niet naar de ritsdag 1 wij hebben op het moment geen auto en ik zit in renovatie voorlopig van me huis dus drukte en troep genoeg.
Groetjes Andrea
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
julie
Hallo Andrea,Ik snap het...renovatie en verbouwing daar weet ik alles van. waar woon jij in Hhw.. ik in de edelstenen wijk.
gr Julie
gr Julie
In Hhw wonen behoorlijk wat smouzen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik woon ook in Edelstenenwijk een de kant van de diamant.julie schreef:Hallo Andrea,Ik snap het...renovatie en verbouwing daar weet ik alles van. waar woon jij in Hhw.. ik in de edelstenen wijk.
gr Julie
Groetjes, Andrea
loes schreef:In Hhw wonen behoorlijk wat smouzen.
Wat leuk Loes en over 2 jaar weer er eentje bij als het goed gaat.
Groetjes, Andrea
-
julie
Nou dan wonen we vlak bij elkaar.. want ik woon op de aquamarijn..
gr Julie
Wat een leuke ontdekking dames

-
julie
Andrea waar laat jij je hond altijd uit. Ik loop iedere dag door het park in butterhuizen. gr Julie
Leuk hé Julie en Andrea, zo dicht bij elkaar.
Nu Martine nog met een strandwandeling, dan kom ik ook.
Nu Martine nog met een strandwandeling, dan kom ik ook.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
julie
lijkt me reuze gezellig... moet toch te organiseren zijn.. gaan pim en Emile golfen en dan komen jullie gezellig eten... 
-
johannes
Ha die Marcel, Loebas komt ook. Oet Grunn'n. We komen met de hele familie. Wekenlang bespreken we al Loebas zijn kwaliteiten, Bekijken zijn vacht, is het niet te lang, te kort, moeten we nog klitten verwijderen, is ie wel aardig genoeg, hoe zit het met zijn manieren, moeten we vooraf toch nog even bij de dierenarts langs voor een checkje?. etc. Kortom we zijn behoorlijk zenuwachtig, Dus tot dan!!
Nou, spannend hoor 
Nou, het is wat hoor, zo'n dag. Nu maar hopen dat het meevalt.johannes schreef: Kortom we zijn behoorlijk zenuwachtig, Dus tot dan!!
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)