marcel schreef:ja ben ik ook wel maar this elke x wel € 50 op een dat kleine beetje wat ik maar krijg in de maand,maar ag ik kan ook niemand vinden hier dus het moet zo maar
gr
Dacht je dat iemand die bij jou thuis komt het voor minder zal doen? Die rekent misschien ook nog wel reiskosten. De enige manier om te besparen op de trimbeurt is om het zelf te gaan doen.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Afgelopen weekend heb ik Bobbie weer geplukt en het was voor allebei geen feestje dit keer... Ik heb het verdeeld over 2 dagen a 2 uur en al die tijd heeft meneer tegengewerkt. Wat kan dit verschillen van jaar tot jaar zeg!
Hij was al heel lang overrijp, dus het liet gemakkelijk los, maar wat een kop zit er op die van mij zeg...
Hij is heel mooi slank onder zijn vachtje vandaan gekomen; ik zal hem binnenkort eens wegen bij de DA. Mensen die ik in het bos tegenkom, kunnen bijna niet geloven dat hij al 7,5 is; zeker met deze korte coupe heeft hij toch wel een puberale uitstraling hoor. (en dat ligt zeker niet in de laatste plaats aan zijn enthousiasme en energie)
Ik begin overigens te twijfelen aan de liefde voor de echte Smous bij mijn jongens: ze vinden hem zo kortharig en zacht nog veel leuker vertelden ze mij...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ziet er toch weer prachtig uit?! De korte versie is ook echt Smous hoor.
Ik vind het ook altijd weer leuk als ze die puberachtige uitstraling hebben.
En het wordt vanzelf weer lang en warrig
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Zo. Onze dames zijn ook weer gekortwiekt.
Baukje gestript en Stijnke geplukt. Maar gezien de weersverwachting voor komend weekend zullen ze het vast niet koud krijgen zonder hun jas.
Stijnke was vorige keer ook gestript, maar dat beviel niet zo goed. Ze bleef maar plukken vacht verliezen al snel na de stripbeurt. Nu ziet het er een stuk beter uit. Voldoende ondervacht en verder lekker opgeruimd. Zo moeten ze de zomer aardig door kunnen komen.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Martine schreef:Ik heb het verdeeld over 2 dagen a 2 uur en al die tijd heeft meneer tegengewerkt.
Dat heb je dan evengoed heel snel gedaan, Martine.
Ik was met een tegenwerkende Finny dubbel zoveel tijd kwijt.
Bobby ziet (zag) er prima uit in zijn onderhemt.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Charlotte schreef:Hebben jouw dames gelijk geluk met het warme weer.
Lekker hun jas uit of uitgedund.
Ik heb nooit moeite met een pas geplukt smousje.
Lekker fris en fruitig zien ze er dan weer uit en kan je pas goed hun slanke lijn zien.
Het was zeker geluk. Ze gingen allebei weer strak door de les vandaag, met hun gestroomlijnde modelletjes. Inderdaad fris en fruitig. En redelijk op temperatuur te houden ondanks de zon op het veld. Ze leken er zelf ook erg blij mee vandaag.
Maureen
Vorige week Lisa geplukt. Over drie dagen verdeeld. Totaal 13 uur over gedaan.
Het is echt niet de hobby van mij en Lisa.
Ze ziet er wel weer heel netjes uit. Ze lijkt op Bobbie op de foto van hem.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat is best lang Erna. Wat een geduld heb jij Knap dat je het toch zelf blijft doen ondanks de moeilijke vacht Maar Lisa heeft nu ook haar zomerjurkje weer aan.
José, Sammy & Lieveke