Moos
Re: Moos
Fija heeft alle examens gemist dus geen papiertjes
Wat leuk dat het ook uitgewerkt is, voor de andere honden heb ik alleen een bewijs van met goed gevolg deelname aan de puppycursus
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vandaag zijn Moos en ik naar een fotoshoot bij de dierenwinkel gegaan. Moos staat er prachtig op, krijg over een week of drie de foto daadwerkelijk in handen. Ook handig dat we door op de foto te gaan 20% korting op alles kregen. Moos heeft dus een groter leren tuigje die ze niet meer door kan kauwen (de vorige was een nylon chiwawa/puppy tuigje die ze terwijl ze hem aan had gewoon doorkauwde...).
Verder gaat alles prima hier. Ze bijt ons minder, alle tandjes zijn gewisseld, maar is wel opeens begonnen met slopen (stukje muur, hondenkleedje van mijn moeder, mand van haar vriendje Storm de franse bulldog, wenskaart van oma). Ook is ze af en toe vergeten dat ze al zindelijk is... Leuk die pubertijd
Verder gaat alles prima hier. Ze bijt ons minder, alle tandjes zijn gewisseld, maar is wel opeens begonnen met slopen (stukje muur, hondenkleedje van mijn moeder, mand van haar vriendje Storm de franse bulldog, wenskaart van oma). Ook is ze af en toe vergeten dat ze al zindelijk is... Leuk die pubertijd
Wat hebben jullie gedaan aan het bijterige gedrag van Moos Jiske?
Een ideetje om er een nieuw topic over te maken misschien?? Het is toch best een punt, vaak in de eerste maanden.
Zoiets van..Help mijn pup bijt ! ???
Een ideetje om er een nieuw topic over te maken misschien?? Het is toch best een punt, vaak in de eerste maanden.
Zoiets van..Help mijn pup bijt ! ???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
[quote="Jiske87"Moos heeft dus een groter leren tuigje die ze niet meer door kan kauwen (de vorige was een nylon chiwawa/puppy tuigje die ze terwijl ze hem aan had gewoon doorkauwde...).
[/quote]
eeehhhh, onze Diesel had ook geen enkel probleem met leren riemen hoor; hij heeft er diversen doorgeknaagd... Hij had uiteindelijk dan ook een metalen ketting als riem...
[/quote]
eeehhhh, onze Diesel had ook geen enkel probleem met leren riemen hoor; hij heeft er diversen doorgeknaagd... Hij had uiteindelijk dan ook een metalen ketting als riem...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Bij ons heeft daadwerkelijk niets gewerkt! Wachten dus... het gaat vanzelf over 
Ojee, dat belooft wat!Martine schreef: eeehhhh, onze Diesel had ook geen enkel probleem met leren riemen hoor; hij heeft er diversen doorgeknaagd... Hij had uiteindelijk dan ook een metalen ketting als riem...
Moos is een handvol!
Oef. Gewoon optimistisch volhouden! De puberteit gaat ook weer voorbij 
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Haha, inderdaad, ze heeft ook vaak mijn ondergoed en gebruikte makeupdoekjes te pakkenAriënne schreef:Ha, het boefje.![]()
Het valt me vaak wel op dat er iets kapotgemaakt wordt dat misschien nog lekker ruikt naar een bekende.
Suske heeft op die leeftijd de bovenkant van een schoen kapotgebeten.
Fien... die heeft het voorzien op hout, maar laat zich aardig bezighouden met een hoefje. Dat wisselgebitje heeft het hard nodig.
Stoelpoten zijn niet veilig, dus misschien ook maar blikjes proberen....
Fien... die heeft het voorzien op hout, maar laat zich aardig bezighouden met een hoefje. Dat wisselgebitje heeft het hard nodig.
Stoelpoten zijn niet veilig, dus misschien ook maar blikjes proberen....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Maureen
Toch wel lastig dat Moos overal haar tandjes in zet.
Op een enkel dingetje na is hier alles ongeschonden gebleven.
Op een enkel dingetje na is hier alles ongeschonden gebleven.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Toen wij Hieke ney in huis hadden heeft ze een gat gebeten in nieuwe schoenen van Nienke. Dat was voor dochter lief een les, ze heeft haar schoeisel nooit meer in de kamer laten slingeren. Daarna is er nooit meer geknabbeld aan verboden voorwerpen. Het lijkt me lastig als puplief dit hardnekkig blijft doen. Die Moos!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Oei dat is niet leuk, die tandjes die overal in gaan bijten.hier hebben wij er ook last van. Vooral enkels zijn favoriet bij Kasper, zit je rustig te lezen auw scherpe tandjes in mijn voet. Maar het gaat ook zonder waarschuwen weer over is mij verteld op de puppyinloop.groetjes Alida