Ik hoorde net dat de politie hier al veel mensen op de bon hebben gedaan. 80 euro kost dat grapje. En als je geen zakje of schepje kan laten zien moet je 120 euro betalen.
Los lopende honden.
-
Ria
Los lopende honden.
Bij ons lopen heel veel honden los, en dat in een woonwijk. Ik vind dit vreselijk ze lopen door de tuinen, poepen daar en het wordt niet opgeruimd.
Ik hoorde net dat de politie hier al veel mensen op de bon hebben gedaan. 80 euro kost dat grapje. En als je geen zakje of schepje kan laten zien moet je 120 euro betalen.
Re: Los lopende honden.
Brrr, in een woonwijk... dat kan je dus gewoon niet maken.
Hier is het ook ten strengste verboden en gezien wij naast de hondenwachter wonen, houden we ons daar ook keurig aan.
Er zijn een paar hondenspeelvelden, maar wij zoeken liever het losloopbos op.
Nu nog niet met Fien, daar lopen we mee in de buurt. Eerst maar eens wat meer entingen. Met haar zoeken we nu een groenstrook op, bij de parkeerplaats van het voetbalveld. Daar komt niemand tijdens de zomerstop, daar mag ze dan los. Want ik wil natuurlijk wel dat ze dat goed leert.
Hier is het ook ten strengste verboden en gezien wij naast de hondenwachter wonen, houden we ons daar ook keurig aan.
Er zijn een paar hondenspeelvelden, maar wij zoeken liever het losloopbos op.
Nu nog niet met Fien, daar lopen we mee in de buurt. Eerst maar eens wat meer entingen. Met haar zoeken we nu een groenstrook op, bij de parkeerplaats van het voetbalveld. Daar komt niemand tijdens de zomerstop, daar mag ze dan los. Want ik wil natuurlijk wel dat ze dat goed leert.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hier in het dorp loopt een dame met een heel brave herder.
Die was laatst ook bekeurd, ivm loslopen.
Vond ik een beetje overdreven, vanwege dat brave..
Tot ik hoorde dat ze hem liet poepen op een speelveldje.
Flink laten dokken
Die was laatst ook bekeurd, ivm loslopen.
Vond ik een beetje overdreven, vanwege dat brave..
Tot ik hoorde dat ze hem liet poepen op een speelveldje.
Flink laten dokken
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Je hebt overal dat soort mensen wat zich nergens aan stoort.
Hier laten ze ook heel vaak hun hond in de speeltuin uit.
Mensen met een poepzakje aan de riem geknoopt zodat ze zichtbaar een opruimmiddel bij zich hebben, zijn vaak het ergste
...
Hier laten ze ook heel vaak hun hond in de speeltuin uit.
Mensen met een poepzakje aan de riem geknoopt zodat ze zichtbaar een opruimmiddel bij zich hebben, zijn vaak het ergste
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Gelukkig lopen in ons uitlaatgebied Schotse Hooglanders en wat die laten vallen......daar valt een honden poepje niet bij op
Mocht het wel gebeuren dat ze voor dat gebied poepen ruim ik het wel op hoor!Maar ondanks dat honden niet los mogen lopen buiten de toegewezen gebieden controle
is er toch niet.
Mocht het wel gebeuren dat ze voor dat gebied poepen ruim ik het wel op hoor!Maar ondanks dat honden niet los mogen lopen buiten de toegewezen gebieden controle