Misschien zijn die batterijen oplaadmoe... Dat duurt ook zó lang, dus... bedankt voor de tip!Mary schreef:Geef het slome ding een paar nieuwe batterijen.Ariënne schreef: Ik hoop maar dat het niet ligt aan het fototoestel, dat het overzetten van de foto's naar de computer niet lukt... Pas ging het ding pas aan toen ik hem uit deed...Terwijl daarbij de lens dichtbleef... :shock?
Dan gaat hij vast wel weer gewoon doen.
Klets-topic

-
Monique
Ja, iedere familie moet een Marc, Yuri en noem maar op hebben
, anders komt er niks van terecht 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Monique
Re: Klets-topic
Monique moet bekennen dat zij niet gaat
, het wordt een groot feest, een heel spektakel maar ik houd nooit zo van die grootse bijeenkomsten, tussen de mensenmassa. Dan voel ik mij heel gauw verloren en opgesloten. Ik heb geen fobie hoor, maar als ik niet persé hoef, ga ik liever niet. En gelukkig ben ik niet zo koningsgezind. Mijn gezinsleden hadden ook geen zin om te gaan, dus dan was het voor mij ook niet meer zo moeilijk!
Maar op kantoor liep iedereen al met oranje accesoires rond hoorde ik van mijn collega
. Zelf ben ik vandaag wijselijk aan het thuiswerken, anders krijg je zo'n hoop commentaar......
Natuurlijk ben ik wel beretrots op de successen die we geboekt hebben met ons bedrijf!
Maar op kantoor liep iedereen al met oranje accesoires rond hoorde ik van mijn collega
Natuurlijk ben ik wel beretrots op de successen die we geboekt hebben met ons bedrijf!
Ha, nou je hebt groot gelijk Monique!
Verder is het vandaag maar koud, zeker daar in de Eemshaven.
Verder is het vandaag maar koud, zeker daar in de Eemshaven.

-
Renate
Olie
Voor degenen die een schutting of meubels van hout hebben die geolied moeten worden: met 'gewone' olie gaat het net zo goed als met de dure blikken die je bij de bouwmarkt of tuincentrum koopt.
Martijn kreeg de tip van iemand die bij een tuincentrum werkt. Wij hebben een schutting van bankirai-hout en ik heb het net uitgeprobeerd met zonnebloemolie. De schutting staat er weer prachtig bij. Althans voor de helft. De zon-kant mag nog een laagje olie hebben.
Vorig jaar hebben we een vermogen uitgegeven aan meubelolie en toch was alles weer kaal.
De armleuningen van onze tuinstoelen zijn ook van bankirai. Ik denk dat ik die nog wel een keer op moet wrijven om te voorkomen dat iemand vlekken in zijn kleren krijgt.
Nu even iets anders:
Onze buurhond. Het blijft niet bij janken als hij alleen thuis is....
In de tuin blaft hij aan 1 stuk door. Ieder geluidje (en dat zijn er nog wel wat in een kinderrijke buurt) zorgt voor veel geblaf.
Ik spaar nu zelfs wat vuil op, zodat de hond niet elke keer aanslaat als ik mijn eigen (!) tuin de vuilbak vul.
De buren zeggen er niet veel van. In ieder geval niet consequent. Dana geeft vaak hardop commentaar. "Phoebe mag niet blaffen, dus jij ook niet, S..! Foei!"
Dan ondernemen ze wel actie, maar anders niet. Misschien proberen ze het geblaf te negeren?
Laatst zei ze ook 'die rothond met z'n geblaf'. Ik hoorde mezelf in de herhaling. Alleen ik had het - na een halve middag blaffen - binnen tegen Martijn gezegd en niet hardop in de tuin.
Ik zal het nog een weekje aankijken. Misschien moet hij wennen aan alle geluiden buiten. Maar als-ie zo blijft aanslaan. Ga ik er toch iets van zeggen. Ik heb geen zin om de hele zomer naar zijn geblaf te luisteren.
Er wonen nu 5 honden in ons rijtje van 6 en de buurhond is de enige die je ooit hoort. Het begint nu echt vervelend te worden.
Martijn kreeg de tip van iemand die bij een tuincentrum werkt. Wij hebben een schutting van bankirai-hout en ik heb het net uitgeprobeerd met zonnebloemolie. De schutting staat er weer prachtig bij. Althans voor de helft. De zon-kant mag nog een laagje olie hebben.
Vorig jaar hebben we een vermogen uitgegeven aan meubelolie en toch was alles weer kaal.
De armleuningen van onze tuinstoelen zijn ook van bankirai. Ik denk dat ik die nog wel een keer op moet wrijven om te voorkomen dat iemand vlekken in zijn kleren krijgt.
Nu even iets anders:
Onze buurhond. Het blijft niet bij janken als hij alleen thuis is....
In de tuin blaft hij aan 1 stuk door. Ieder geluidje (en dat zijn er nog wel wat in een kinderrijke buurt) zorgt voor veel geblaf.
Ik spaar nu zelfs wat vuil op, zodat de hond niet elke keer aanslaat als ik mijn eigen (!) tuin de vuilbak vul.
De buren zeggen er niet veel van. In ieder geval niet consequent. Dana geeft vaak hardop commentaar. "Phoebe mag niet blaffen, dus jij ook niet, S..! Foei!"
Dan ondernemen ze wel actie, maar anders niet. Misschien proberen ze het geblaf te negeren?
Laatst zei ze ook 'die rothond met z'n geblaf'. Ik hoorde mezelf in de herhaling. Alleen ik had het - na een halve middag blaffen - binnen tegen Martijn gezegd en niet hardop in de tuin.
Ik zal het nog een weekje aankijken. Misschien moet hij wennen aan alle geluiden buiten. Maar als-ie zo blijft aanslaan. Ga ik er toch iets van zeggen. Ik heb geen zin om de hele zomer naar zijn geblaf te luisteren.
Er wonen nu 5 honden in ons rijtje van 6 en de buurhond is de enige die je ooit hoort. Het begint nu echt vervelend te worden.
Bedankt voor de tip!
Misschien een tip voor http://www.omaweetraad.nl
Dat lijkt me niet echt fijn deze blaffende buurhond.... Vera kan er soms ook wat van, maar dat ligt wat anders. Dit is geen doen eigenlijk... Lastig hoor.
Is deze hond nu wel stil ìn huis?
Misschien een tip voor http://www.omaweetraad.nl
Dat lijkt me niet echt fijn deze blaffende buurhond.... Vera kan er soms ook wat van, maar dat ligt wat anders. Dit is geen doen eigenlijk... Lastig hoor.
Is deze hond nu wel stil ìn huis?

Misschien moet je niet bij je buren zijn, maar bij de hond zelf.
Zorg dat je goeie maatjes wordt met hem, moet gek gaan wanneer je hem
zelf niet stil krijgt.
Zorg dat je goeie maatjes wordt met hem, moet gek gaan wanneer je hem
zelf niet stil krijgt.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)