hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
ja ik zou het dan anders ook niet weten wat er onder moet,ik zet niet stenen bakjes zo los op een stenen vloer dat gleid alle kanten op.dat ding wat ik heb gekocht lecht tog al vrij vast op de vloer.geef me dan maar de juiste tip en als die eet ben ik erbij
gr
gr
Ik heb ook geen stenen bakjes Wiskie heeft zijn bakken in een standaard en Bickel heeft een allumiun bakje in een plactic omhulsel.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Van het eten vind ik hier geen kruimel terug, maar als hij drinkt lijkt het wel of hij een gat in zijn kin heeft. Daar zou een placemat ter grootte van een tafellaken nog niet veel uitmaken... Ach, wat geeft het? Het is maar water en droogt vanzelf wel weer. Bobbie eet ook uit een stenen bak en dat gaat prima. De bak blijft dan op zijn plek. Pas als meneer 's-avonds vindt dat het weer etenstijd is, duwt hij de lege bak door de kamer om mij te helpen herinneren hoe laat het is. Helaas voor hem snap ik hem niet zo; hij krijgt altijd pas zijn eten als wij zijn uitgegeten...sammydesmous schreef:Hier wordt ook niet geknoeid met eten, blijft keurig in de bakjes.
José, Sammy & Lieveke![]()
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
sammydesmous
Precies wat je zegt het is maar water en ach als er eten geknoeid zou worden is het toch zo opgeruimd. Marcel wij hebben ook tegels op de vloer en gebruiken stalen bakjes met een rubbere rand aan de onderkant. Verschuift absoluut niet.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Als je zorgen maakt om een beetje rommel op de grond of elders kan je beter geen smous nemen die nemen in hun vacht van alles mee naar binnen en als ze drinken vind je vaak een heel spoort door hun snor en baard 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Zowel Fija als Jelle slobberen wat af en ook hun bek lijkt wel lek
Wij hebben ook gladde tegels en ik had gisteren kleddernatte voeten.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb een houten vloer en dan is het niet goed om water te laten liggen. Ik heb ook een placemat van Ikea, maar dan een RVS. Die heb ik alleen maar om het meeste water op te vangen. Droogmaken moet ik toch wel
Etensresten vind ik nooit.
Volgens mij hadden wij vroeger ook een geplastificeerde placemat van Ikea voor de katten. Maar dat bovenste laagje liet los bij de hoeken. Dat is misschien wel iets om in de gaten te houden met een pup.
Volgens mij hadden wij vroeger ook een geplastificeerde placemat van Ikea voor de katten. Maar dat bovenste laagje liet los bij de hoeken. Dat is misschien wel iets om in de gaten te houden met een pup.

Allebei een standaardje met 2 bakjes en die staan op de placemat van de HCSC
Boy is met drinken ook zo'n slobber terwijl Missy heel netjes drinkt zonder te knoeien!
Boy is met drinken ook zo'n slobber terwijl Missy heel netjes drinkt zonder te knoeien!

Bij Action, zo'n droogloopmatje. Kost niet veel. Als je er twee koopt, kun je er regelmatig een in de was doen.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
nou morgen ga ik weer lekker te puppy knufelen zij zijn nu al weer een stuk gegroeit,de ogen open dus zullen ze wel door het huis banjeren ik zal weer wat foto's maken en ook van de lijst die ze bijhouden het zal weer allemaal erg mooi zijn.
gr marcel
gr marcel
-
sammydesmous
Ben je opgeknapt?
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
-
marcel
het was allemaal echt kei gaaf wat een leuke liefe kleine hondjes,ik heb veel foto's gemaakt die zal ik je toesturen hoor
gr marcel
gr marcel
-
marcel
zo loes jij bend weer ff zoet met al die foto's zet ze er maar,snel op dan kunnen ze allemaal mee genieten ik heb ook nog een filmpje die komt er zo aan maar moet me ff opvrissen
gr
gr
-
marcel
-
marcel
er komen ook persoonlijke foto's in me map dus exstra genieten vanavond
Leuk filmpje Marcel. Wat zijn ze al een stuk gegroeid hé!
Hoe is het met je verkoudheid?
Hoe is het met je verkoudheid?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zo, je foto's staan er op Marcel.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
marcel
daarmee gaat het al weer een stuk beter er hankt hier in de omgeving echt wel een vierus,wand er zijn er veel ziek maar ben nu weer aan de betere hand.Hoe is het met je verkoudheid?
eigenlijk wil ik nog een foto met juli delen en die vond ik ook geweldig mooi ik zet hem nu ff in me map,ik heb gisteren erg genoten in huisen wat een leuke kleine pupjes heerlijk dat gevoel om ze vast te houden dolf blijft nog een beetje achter en mag bij de achterpoten van de moeder drinken omdat die nog iets tekort komt en blijft die daar liggen.het zijn wel brutale pups hoor elke x de ander eraf stoten en dan moet de fokster ze er weer aanleggen,ik zij wat een klus is dit ze het ergste moet nog komen dan lopen ze door het huis en krijgen ze pupy pap en gaan ze mekaar uitdagen.
gr marcel
-
marcel
heb nog een foto geplaats in me map....heb ik de namen goed loes!
Leuk zeg, die generatie-foto. Het zijn Zaza, Ankie en Dorrit. Zaza is de moeder van Ankie en Dorrit een kleinkind van Ankie.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004