Marcel klasse dat je hebt gereageerd, vind ik heel goed van je.
Weet je, je loopt regelmatig te hard van stapel, b.v. met alles wat je al hebt aangeschaft voor de pup. Daar reageren wij dan op, dat je beter even kan wachten met alles al te kopen. Daar deed je niets mee om vervolgens in een volgend stukje gewoon weer over hetzelfde onderwerp verder te gaan.
Ik vind het heel erg jammer voor je dat je je soms zo eenzaam voelt, dat is natuurlijk helemaal niet prettig. Zoek je afleiding in andere dingen, je bent gek met de paarden, doet leuk en goed werk in de manege. daar mag je best trots op zijn hoor.

Je woont in een schitterende omgeving, stap nu het zo mooi weer is lekker op de fiets. Dat hoeft niet altijd een tocht van tig km te zijn. Avonds een stuk fietsen is ook heel fijn.
Ik vind de tip, die hier al vaker langs is gekomen om met asiel honden een wandeling te maken heel erg goed. Dat verzet ook een beetje jouw gedachten. Voor jou leuk om met een hond te wandelen, en voor de hond heel fijn, want asielhonden hebben natuurlijk niet zoveel afleiding.
Misschien zit er inderdaad eentje tussen die je erg leuk vind, maar daar moet je niet vanuit gaan. Gewoon alleen wandelen met ze is ook prima.
En jouw pup komt er heus wel, jammer dat er momenteel niet zoveel nestjes geboren worden, maar dat kan je niet afdwingen natuurlijk. Daar moet je heel veel geduld voor hebben, ik begrijp maar al te goed dat dat niet altijd mee valt.
Marcel over jouw geschreven stukjes zal niemand vallen, maakt echt niet uit dat er fouten in staan. Daar lezen we gewoon overheen. Ik denk dat je dat wel weet, niemand van ons zou daar ooit iets over zeggen.
Ik denk inderdaad dat je al pratend aan de keukentafel alles beter kan verwoorden, maar dit is nu eenmaal een forum. We wonen door het hele land heen.
Dan is dit forum een heel leuk alternatief. En soms komen we je tegen bij een ritsdag of een andere bijeenkomst met smouzen. Dan kan er weer bijgekletst worden.
Je was gek op Rex, en je weet inderdaad niet of je bij een pup dezelfde gevoelens zal hebben. Dat moet natuurlijk ook groeien.
Lisa is onze derde hond, en ze waren alle drie heel verschillend. Dat wil niet zeggen dat ik om de een meer heb gegeven dan om de ander. Een nieuwe hond is gewoon weer anders, als je hem maar niet gaat vergelijken met Rex, want dan zou het tegen kunnen vallen. Gewoon een nieuwe hond, nieuwe kansen, en ook eentje waar je van gaat houden en hopelijk heel lang plezier van zal hebben.
Nu alleen nog het geduld opbrengen tot het zover is. Sterkte met wachten Marcel.
En gewoon blijven schrijven hoor Marcel, ons mankement is misschien dat we soms niet geduldig zijn.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.