Pootjes kwalen
Jeetje Jeanette, dat is best heftig. Zielig voor Stapper, hij heeft geen enkel idee dat het voor zijn eigen bestwil is. Hoop dat de uitslag mee zal vallen. Sterkte met het wachten op de uitslag, een week is dan best wel lang.
Als het bindweefselwoekering is, wat zijn dan de gevolgen voor Stapper?
Groetjes, Erna.
Als het bindweefselwoekering is, wat zijn dan de gevolgen voor Stapper?
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat een hond die Stapper.....ondanks alles gewoon blijven lachen (kwispelen), maar dit zijn toch geen leuke berichten. Een wondje geneest wel, maar woekeringen is een ander verhaal! Waar houdt dat op? Heel naar....ik ga duimen dat het iets eenmaligs is.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Dat hoop ik ook Ariënne, ik blijf ook gewoon 'kwispelen', van onze Stapper kan ik een hoop leren
We duimen ook voor Vera, zou mooi zijn als ze een onbekommerde loopsheid krijgt
Wanneer willen jullie op vakantie
We duimen ook voor Vera, zou mooi zijn als ze een onbekommerde loopsheid krijgt
Wanneer willen jullie op vakantie
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hoi Jeanette,
Dat heb ik verder besproken onder "Vakantie" - "We zijn weer terug". Dat is logisch toch?

Je moet je dan wel even achteruit door wat meligheid heen werken...
Is de wond aan Stapper z'n pootje nu gehecht? Hoe gaat het nu? Moet hij een kap om?
In ieder geval geen gebadder meer, neem ik aan.
Een aai voor die lieverd!
Dat heb ik verder besproken onder "Vakantie" - "We zijn weer terug". Dat is logisch toch?
Je moet je dan wel even achteruit door wat meligheid heen werken...
Is de wond aan Stapper z'n pootje nu gehecht? Hoe gaat het nu? Moet hij een kap om?
In ieder geval geen gebadder meer, neem ik aan.
Een aai voor die lieverd!

-
Renate
-
Desi
Gelukkig is Stapper heel vrolijk. Er zitten twee hechtingen in, dus proberen we hem wat rustig te houden, maar dat valt niet mee. Hij laat zijn roze verbandje mooi zitten. Als we naar buiten gaan, plakken we er even een stuk stevig plastic omheen met schildersplakband. Hij loopt zeker niet slechter dan vóór het snijden. Morgen gaan we weer naar de DA en we zijn benieuwd hoe het er dan uit ziet.
Hij laat het zich allemaal wel redelijk makkelijk gebeuren. Maar of hij morgen bij de DA ook zo rustig zal zijn
Hij laat het zich allemaal wel redelijk makkelijk gebeuren. Maar of hij morgen bij de DA ook zo rustig zal zijn
Wat fijn Jeanette, is Stapper weer een stukje opgeschoven met zijn genezingsproces. Ziet er grappig, uit zo'n rose pootje. En dat voor een reu, maar dat zal Stapper een zorg zijn.
Moet altijd erg lachen om de kleinkinderen. Bij de jongens mag je het woord rose niet gebruiken, ze doen net of het een vies woord is. Rose, ben je gek dat is voor meisjes.
En de meiden, die lopen het liefste in knalrose kleding. Maar zij dragen ook blauw, en zeggen dan niet dat het een kleur voor jongens is.
Ben een beetje afgedwaald geloof ik.
Groetjes, Erna.
Moet altijd erg lachen om de kleinkinderen. Bij de jongens mag je het woord rose niet gebruiken, ze doen net of het een vies woord is. Rose, ben je gek dat is voor meisjes.
En de meiden, die lopen het liefste in knalrose kleding. Maar zij dragen ook blauw, en zeggen dan niet dat het een kleur voor jongens is.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooi dat het er goed uitziet die poot van Stapper!
Als de uitslag van het opgestuurde weefsel goed is, is het dan weer helemaal oké?
Gewoon eenmalige pech gehad?
Als je met Google zoekt op bindweefselwoekering komt er niet veel naar boven drijven op internet. (Of ik zoek niet goed.) Zal toch niet vaak voorkomen, zou je dan zeggen.
Als de uitslag van het opgestuurde weefsel goed is, is het dan weer helemaal oké?
Gewoon eenmalige pech gehad?
Als je met Google zoekt op bindweefselwoekering komt er niet veel naar boven drijven op internet. (Of ik zoek niet goed.) Zal toch niet vaak voorkomen, zou je dan zeggen.

Nee, klopt, ik kon er ook niets over vinden. Geen idee of het verder zo met rust gelaten kan worden als er niets uit het weefsel blijkt. Er zit nog wel een stukje 'verhard' weefsel tussen de teentjes, maar de vraag is of hij daar last van gaat krijgen. De hechtingen gaan er in ieder geval donderdag uit en dan zullen we overleggen.
Ha, ha.....wij hadden ook al om blauw verband gevraagd, we hebben Stapper maar niet veel wijzer gemaakt.
Stond weer te kwispelen bij het zien van de DA. Ze wil een foto van hem......ook al verliefd zeker
Ha, ha.....wij hadden ook al om blauw verband gevraagd, we hebben Stapper maar niet veel wijzer gemaakt.
Stond weer te kwispelen bij het zien van de DA. Ze wil een foto van hem......ook al verliefd zeker
-
Renate
Laatste pootjes nieuws
De DA belde net. Het is een chronische ontsteking. Hoe hij aan zoiets komt ???? Maar in ieder geval geen kwaadaardige cellen.
Hoe zoiets dan in een keer op kan spelen
Hij moet nog 14 dgn. een sok om, want hij mag er absoluut niet aan likken.
Maar hij geeft zijn pootje al netjes aan om het plastic erom te doen als we gaan wandelen. Dus dat is gelukkig geen punt.
Vrijdag de hechtingen eruit en dan horen we de DA nog wel even wat meer uit.
Ben best blij
De DA belde net. Het is een chronische ontsteking. Hoe hij aan zoiets komt ???? Maar in ieder geval geen kwaadaardige cellen.
Hoe zoiets dan in een keer op kan spelen
Hij moet nog 14 dgn. een sok om, want hij mag er absoluut niet aan likken.
Maar hij geeft zijn pootje al netjes aan om het plastic erom te doen als we gaan wandelen. Dus dat is gelukkig geen punt.
Vrijdag de hechtingen eruit en dan horen we de DA nog wel even wat meer uit.
Ben best blij
-
Renate