wie van het forum staat hoe lang op de wachtlijst ??
Ook wij staan op de wachtlijst, al een jaar of drie. Dit ook omdat we graag een nieuwe smous willen als Kita onverhoopt iets mocht overkomen.
We wilde eerst graag een pup van Kita houden als er een geslaagde dekking zou hebben plaatsgevonden maar helaas was dat voor haar niet weggelegd.
de wachtlijst ziet er zo natuurlijk een beetje ondoorzichtig uit omdat er veel mensen op staan die nog niet á la minute een smousje willen maar pas als hun eigen lieveling er niet meer is.
We wilde eerst graag een pup van Kita houden als er een geslaagde dekking zou hebben plaatsgevonden maar helaas was dat voor haar niet weggelegd.
de wachtlijst ziet er zo natuurlijk een beetje ondoorzichtig uit omdat er veel mensen op staan die nog niet á la minute een smousje willen maar pas als hun eigen lieveling er niet meer is.

Wij staan niet op de wachtlijst omdat we een smous van bijna 2 jaar en een van 4 maanden hebben. Ik ga ervan uit dat het nog een jaar of 15 duurt voordat wij smousloos zullen worden. Ik ben wel van plan om me over een paar jaar weer in te laten schrijven. Misschien nu al..........stel je voor, ik moet er niet aan denken...maar je weet nooit? Twee smouzen is toch wel erg leuk. Hier wordt iets losgemaakt waar ik nog niet mee bezig was.

Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
-
Margaret
Ja, we lopen uit! Dat komt door een behoorlijk aantal heel kleine nesten, met maar 1 tot 3 pups. Als je uit gaat van het gemiddelde, dat was vorig jaar ongeveer 5,2, dan begrijp je dat die kleine nesten dat cijfer flink gaan drukken en de wachtlijsttijd zullen gaan verlengen.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
-
Roosje
-
Lies
Nou, dat is nu maar de vraag, want er worden nog steeds lelijke smouzen geboren :twisted:, dus dat kun je ook treffenRoosje schreef:Ach.. het wachten wordt uiteindelijk beloond met een prachtig Smousje...![]()
:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Moodswing
Welkom Moodswing op dit gezellige forum. Het zou leuk zijn als je je voor zou willen stellen. Uit je vraag of er nog pluizenbollen geboren worden begrijp ik dat je iets van de smous af weet. Heb je ooit een smous gehad???
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Moodswing
Ik sta er , beter gezegd -stond- erop. Nu ik Woezel uit mijn eigen nest heb gehouden, ben ik dus weer van de wachtlijst af. En ga ik over een paar jaar, als Nina echt heel oud wordt, weer op de wachtlijst.
Er wordt kennelijk wel eens gedacht, dat al die mensen, die zelf fokken en een pup aanhouden, weer iemand benadelen van de wachtlijst. Echter, heel veel van de fokkers, die geregeld fokken, staan op de wachtlijst, zelfs Fredie.
Er wordt kennelijk wel eens gedacht, dat al die mensen, die zelf fokken en een pup aanhouden, weer iemand benadelen van de wachtlijst. Echter, heel veel van de fokkers, die geregeld fokken, staan op de wachtlijst, zelfs Fredie.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Hoi moodswing, ben je dit forum zomaar tegengekomen? Leuk dat jullie een smous hebben gehad, dan weet je uit ervaring wat voor leuke hondjes het zijn. Wel al weer lang geleden dat jullie Omar hadden, de smousjes zullen nu iets meer op één lijn zitten dan in de periode van Omar.
Onze Lisa is bijna drie jaar, maar voor haar hebben we Tirza gehad, zij was van 1990.
Hebben jullie op dit moment een hond, kat, konijn, enz.
Groetjes, Erna.
Onze Lisa is bijna drie jaar, maar voor haar hebben we Tirza gehad, zij was van 1990.
Hebben jullie op dit moment een hond, kat, konijn, enz.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Moodswing
Hi Erna, ik vond jullie via google, typte smoushond in en zo kwam ik hier.
We hebben op dit moment geen hond meer, we hadden gelijk met Omar een Bobtail.
Die we in hebben moeten laten slapen in 97, vlak daarna hebben we weer een Bobtail overgenomen van mensen die hem echt niet meer konden hebben.
Die is afgelopen september op 14 jarige leeftijd overleden.
Eerst had ik iets van, even geen honden meer, maar vooral hubby mist een hondje, zodoende dat ik weer eens aan het rondkijken ben.
We hebben op dit moment geen hond meer, we hadden gelijk met Omar een Bobtail.
Die we in hebben moeten laten slapen in 97, vlak daarna hebben we weer een Bobtail overgenomen van mensen die hem echt niet meer konden hebben.
Die is afgelopen september op 14 jarige leeftijd overleden.
Eerst had ik iets van, even geen honden meer, maar vooral hubby mist een hondje, zodoende dat ik weer eens aan het rondkijken ben.
-
Bianca
Re: wie van het forum staat hoe lang op de wachtlijst ??
Wij staan sinds eind juni 2007 op de wachtlijst. Wij zullen dus nog een hele poos moeten wachten eer we aan de beurt zijn.