Ik heb mij in oktober 06 op de wachtlijst laten plaatsen. Er werd gezegd dat de wachtlijst voor een reu zo'n jaar was en voor teefjes zo'n 2 jaar. Ik heb me toen voor een reu op de wachtlijst laten plaatsen want ik kon niet wachten
Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en ik heb nog niks gehoord. Dat is niet zo erg, want ik heb besloten pas een hond te willen als ik fulltime thuis ga werken. En dat is naar alle verwachting januari volgend jaar.
Ik vraag me wel af of er misschien wat mis is gegaan. Je krijgt immers ongeveer een half jaar van te voren bericht is gezegd. Klopt het dat de wachtlijst voor een reu langer is dan verwacht? En als ze vorig jaar een foutje hebben gemaakt. Bv omdat ze de betaling niet hebben gezien of niet hebben gerelateerd aan mijn aanvraag, of omdat ze dachten dat ik een pup van Ria zou krijgen, wordt dat dan met terugwerkende kracht hersteld? Of word ik opnieuw op de wachtlijst geplaatst?
En... stel dat ik tegen de tijd dat ik aan de beurt ben ook lang genoeg op de wachtlijst sta voor een teefje, mag ik daar dan ook nog voor kiezen? Of werkt dat niet zo?
Terwijl ik dit schrijf besef ik: ik moet waarschijnlijk de club even een mailtje sturen...