Leuk !!
Vooral Roxan en Brennie met hun kroost - allemaal op één foto - geweldig !!
ook, dat ze er allemaal waren !! wij met ons smouzengezinnetje zijn maar met z'n viertjes en het is niet gelukt (wat gewoon kan gebeuren, mamas worden nu eenmaal loops en papas moeten ook een keertje op vakantie ). Maar met z'n twaalf en dan allemaal aanwezig, reuzeleuk !!
Oona L♥tje van Abtswoude (Amber X Frey) * 27.08.2015
Balou-Stitch-Smartie-Mozart 06.04.2018
Ik vond het super leuk!!! (jammer dat het maar 1 keer is ), en wat een leuke foto's van al dat kroost!!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Ik heb heel veel te doen in november: lezing van Monique bladder , extra werken , ouders verhuizen , wandeling in het amsterdamse bos geloof ik etc. maar inderdaad..... dat is een idee... nog een keer naar een ritsdag!!
Wij stonden sinds 3 juni 2014 op de wachtlijst. Ons meisje is op 3 juni 2015 geboren.
Wij noemen haar Sarah, wat in het Hebreeuws princes betekent http://www.facebook.com/Bobby6912.
Parkeren kan gratis op het stuk naar paviljoen Chez Favié of daarna (rechtsaf). Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de weg er naar toe. (dat is als je langs de bosbaan rijdt, rechtsaf het bos in. Daar staan zowel links als rechts auto's geparkeerd. Paviljoen ligt dan voor je)
Na afloop kan er bij het paviljoen (gegeten) en gedronken worden. Honden zijn daar ook welkom.
Ik heb al vaker mijn complimenten uitgesproken naar alle vrijwilligers van de club , maar nu wil ik dat toch nog eens een keer extra doen voor de twee dames die de hele dag buiten hebben gestaan om foto's te nemen van alle smousjes .
Echt super , het was best heel koud en jullie bleven daar maar staan . Echt petje af Charlotte en ???? , sorry weet niet hoe die andere dame heet .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Dat was Lex ook al opgevallen. Die arme meiden hebben de hele dag in die waterkou buiten gestaan . Hopelijk geen kou gevat oid. Lekker verwarmend drankje vanavond.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Trix schreef:Echt super , het was best heel koud en jullie bleven daar maar staan . Echt petje af Charlotte en ???? , sorry weet niet hoe die andere dame heet .
De andere dame heet Toos.
Goh, ik word helemaal warm door jouw compliment.
Zolang ik lekker bezig blijf heb ik nooit last van de kou, maar deze keer vielen er wat gaten.
Ach met een lekker kopje warme thee en een lekkere warme lunch hebben wij dit overleefd.
Na de evaluatie hebben we met een hele groep nog lekker gegeten.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Doordat ik nog niet kon fotograferen ben ik vrijwel niet van mijn plaats geweest.
Ik weet niet wie er allemaal van het Forum op de RITS waren (Trix en Jo heb ik in ieder geval gezien) maar ik weet dat er velen van de FB-groep waren en er zijn ongetwijfeld al foto's op FB langsgekomen.
Ik heb wel een oproep in het gastenboek geplaatst maar daar komt niet iedereen regelmatig, dus misschien dat Forumleden die ook in de FB-groep actief zijn daar kunnen vragen of ze ook voor het clubalbum willen insturen?
Van Lex ontving ik inmiddels groepsfoto's die ik ga klaarmaken maar in zijn fototoestel zat niet meer voldoende puf voor sfeerfoto's.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Als er leuke foto's op FB langs komen , vraag ik meestal of ze hem naar het clubblad sturen .
Ik krijg meestal het zelfde antwoord , ahhh goed idee dat kan ik wel doen .
Ik kan nu wel even een oproepje plaatsen of er nog mensen zijn die tijdens de rits foto's hebben genomen en die door willen sturen naar jou Loes .
Maar aangezien ik nauwelijks foto's van deze ritsdag op FB voorbij heb zien komen vermoed ik dat er deze keer ook niet veel genomen zijn .
Maar niet geschoten ...........
Jolanda en Trix
Dat antwoord heb ik ook gegeven, hoor Ansje.
Je hebt het haar afgeleerd, dus ze doet het niet.
Hetzelfde gold voor de erfvastheid.
Als je de hond met je mee kunt laten lopen naar de auto op de oprit en ze blijft netjes wachten tot ze mag instappen, is ze dus erfvast. Tenminste, zo werd het aan mij uitgelegd op de Ritsdag, toen ik de vragen met de dames doornam.
In het karakter zit misschien wel jacht of zucht naar avontuur, maar het is onder controle. :wink2:
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Precies. De vragenlijst wordt nog helemaal doorgenomen, dus alle evt. vragen kun je gewoon stellen en daar wordt dan weer aantekening van gemaakt, zodat het beeld zo volledig mogelijk is.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Natuurlijk is jouwe Rose de mooiste en de liefste smous , maar uhhhhh na Bero
En ja , ook wij genieten altijd van de ritsdagen, elke keer zit ik weer met verbazing te kijken hoe goed alles georganiseerd is en de passie die alle vrijwilligers uitstralen , hartstikke mooi .
Waar zie je dat nog , we mogen met z'n alle trots zijn op dit clubje .
Jolanda en Trix
Ansje schreef:We hadden het al eens eerder gezien, maar ook nu viel het op dat er zoveel mensen in touw zijn en dat alles vlekkeloos verliep
Trix schreef:En ja , ook wij genieten altijd van de ritsdagen, elke keer zit ik weer met verbazing te kijken hoe goed alles georganiseerd is en de passie die alle vrijwilligers uitstralen , hartstikke mooi .
Wat een mooi compliment, thanks.
Ondanks dat wij op een, voor ons allen, nieuwe locatie zaten liep e.e.a. toch heel goed.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver