Dan hebben we elkaar blijkbaar wèl gezien, maar niet gesproken. Volgende keer beter!
Ik ben Willem, had iets roods aan en 'n kale kop, Jan had niks roods aan en geen kale kop...
Dan heb ik jullie ook gezien, zelfs even een stap opzij gezet om jullie naar buiten te laten.hink-jan schreef:Mijn vrouw liep met krukken.
Ja, in de middag was het voor Baukje echt genoeg geweest. Ze oogt nog niet oud, maar is toch al heel respectabel met haar 13 jr. En niet gek op vreemde honden en plaatsen.....Charlotte schreef:Dan heb ik jullie ook gezien, zelfs even een stap opzij gezet om jullie naar buiten te laten.hink-jan schreef:Mijn vrouw liep met krukken.
Heb ook Erna en Pim gezien, Jan en Willem, Maureen en Lies en Jiske met vriend.
Gezién, niet gesproken.![]()
Ook druk met nest van Stien, én loopse Stien die ik een tijd in de auto opgeborgen had en daarna in mijn uppie met haar een stukje ben gaan lopen.
Na de middag heb ik nog naar jullie uitgekeken, Maureen, maar toen waren jullie weg?
Maar een volgende gelegenheid afwachten om te babbelen.
Ik had het met Fredie over Fien, volgens mij wilde ze jullie wel naar de 14e verplaatsen omdat ik benieuwd was hoe ze nu iskarin73 schreef:Is jullie nest vervroegd aan de beurt, Jeanette?
Ik was ook aan het overwegen om te vragen of wij naar die dag kunnen.
Wij zijn anders na de vakantie aan de beurt. Maar het andere nest van de vader van Fien is wel op 14 juni aan de beurt.
Wie weet is de eigenaar meer van plan te komen voor 2 nesten dan een paar maanden later alleen voor Fien....
Zouden zijn eigenaren wel naar de RITS komen, denk je?karin73 schreef:Vader-technisch lijkt het me handig.