Volgens mij Loes heb ik een betaling klaar staan op internet bankieren voor de club ik zal het van de week na kijken.
Het clubblad.
Re: Het clubblad.
Hier is het blad ook binnen, bedankt dames
vond het best wel moeilijk op de foto te gaan en wat ik moest schrijven.
Volgens mij Loes heb ik een betaling klaar staan op internet bankieren voor de club ik zal het van de week na kijken.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Prima interview hoor Andrea.
Ik heb zelf de betalingen van allerlei contributies ook voor begin januari vast klaargezet bij internet bankieren, want ik neem aan dat het bij de meeste verenigingen net zoals bij ons het makkelijkst is als de bijdragen voor 2013 binnenkomen als het kalenderjaar voorbij is. Maar omdat het dan weer gauw vergeten wordt, plan ik het zo in. Ideaal, geen omkijken meer naar en iedereen tevreden!
Ik heb zelf de betalingen van allerlei contributies ook voor begin januari vast klaargezet bij internet bankieren, want ik neem aan dat het bij de meeste verenigingen net zoals bij ons het makkelijkst is als de bijdragen voor 2013 binnenkomen als het kalenderjaar voorbij is. Maar omdat het dan weer gauw vergeten wordt, plan ik het zo in. Ideaal, geen omkijken meer naar en iedereen tevreden!
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Bij ons stond de betaling ook in de wacht.
Toch maar even aangepast.
Toch maar even aangepast.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Eva81 schreef:Leuke foto én leuk stukje Andreaandrea21 schreef:Hier is het blad ook binnen, bedankt damesvond het best wel moeilijk op de foto te gaan en wat ik moest schrijven.

Het blad zag er weer fantastisch uit!
Heel leuk Andrea, de foto en het stukje. Leuke foto's weer van bekende en onbekende smousjes 

Re: Clubblad
Hoi Antoinet, van harte welkom! (Misschien wil je je wel even voorstellen onder Nieuwe Leden?)
Je kunt hier even kijken: http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... 12&start=0
En hier: http://www.smoushond.nl/#Adressen
Dit forum staat los van de club.
Je kunt hier even kijken: http://www.smoushondenforum.nl/archief/ ... 12&start=0
En hier: http://www.smoushond.nl/#Adressen
Dit forum staat los van de club.

Hoi Antoinette, welkom hier!
Via deze link: http://www.smoushond.nl/#Wachtlijst kom je een heel eind verder!!
Veel succes ermee. Op die website vind je ook meer over het clubblad, lid zijn van de vereniging staat op zich los van op de wachtlijst staan.
Maar het is wel heel leuk om dan lid te zijn, je krijgt dan namelijk het clubblad, waarin ook alle dekkingen en geboortes staan.
Via deze link: http://www.smoushond.nl/#Wachtlijst kom je een heel eind verder!!
Veel succes ermee. Op die website vind je ook meer over het clubblad, lid zijn van de vereniging staat op zich los van op de wachtlijst staan.
Maar het is wel heel leuk om dan lid te zijn, je krijgt dan namelijk het clubblad, waarin ook alle dekkingen en geboortes staan.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
En uitnodigingen voor wandelingen, zodat je alvast heel veel Smousjes (en eigenaren) kunt leren kennen. Bumper mag ook gewoon mee wandelen, dan raakt hij ook vast vertrouwd met Smousjes........karin73 schreef:Hoi Antoinette, welkom hier!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Hij zat weer in de bus!!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
sammydesmous
Hier is het blad binnen, gauw lezen.
Jose, Sammy & Lieveke

Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Hier ook, en wat is het weer een prachtig blad geworden. Heb hem even vlug doorgebladerd, vanavond maar eens even goed voor gaan zitten.
groetjes Alida.
-
sammydesmous
Het Clubblad is binnen, lekker lezen.
het ziet er weer prachtig uit. Dank aan de medewerkers voor steeds weer hun inzet om voor ons zo 'n mooi blad te maken.
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Hier ook op de mat.
Heb hem al voor de helf gelezen. Tikker, Lisa haar "kleinzoon" staat op de voorkant, erg leuk.
Mous-Saar, de moeder van Tikker, komt een paar weken logeren. Ze is vandaag gekomen.
Heb hem al voor de helf gelezen. Tikker, Lisa haar "kleinzoon" staat op de voorkant, erg leuk.
Mous-Saar, de moeder van Tikker, komt een paar weken logeren. Ze is vandaag gekomen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hier ook binnen, leuk dat Tikker op de voorkant staat.
Tikker is een "kleinzoon" van Lisa.
Tikker is een "kleinzoon" van Lisa.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En een leuk stuk van Corrie... 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ja erg leuk, dat heb ik al gelezen.Jeanette schreef:En een leuk stuk van Corrie...
Hier ook al genoten van het nieuwe blad.
Tikker, de kleinzoon van Guusje staat op de voorkant. :wink2:
Wim-Sjors Op de Ruiver is zijn vader.
Die twee hebben toch maar een mooie zoon gemaakt he Erna?!
Tikker, de kleinzoon van Guusje staat op de voorkant. :wink2:
Wim-Sjors Op de Ruiver is zijn vader.
Die twee hebben toch maar een mooie zoon gemaakt he Erna?!
Charlotte
voor de eerste keer hier ook binnen gekregen het ziet er geweldig uit
ga er zeker even lekker voor zitten.....

ga er zeker even lekker voor zitten.....