Jammer van de techniek Jeanette, maar handgeschreven is altijd goed om achter de hand te hebben
Clubmatch
Re: Clubmatch
JA toch?! Graag meer verhalen
En gefeliciteerd met de resultaten natuurlijk.
Jammer van de techniek Jeanette, maar handgeschreven is altijd goed om achter de hand te hebben
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Heel goed! We waren reuze trots. Kruimeltje werd tweede in de open klasse en daar zitten toch de meeste honden in.Alida schreef:Mooie uitslaghoe deed kruimel het? Groetjes Alida
Het was bovendien ook nipt...het scheelde weinig met nr. één.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Fija ging ook weer met een beker naar huis, ze deed de eerste keer mee als veteraan en werd eerste, maar ja als er maar 2 zijn ...... Nu was die tweede wel Guusje die meestal ook hoge ogen gooit. Bij de verkiezing Beste Teef verloor ze van Sjan Op de Ruiver, een kind van Guusje dus.
Deze beste Teef moest het afleggen tegen de beste Reu, Tikker , de BOB van de clubmatch .
Tikker heeft dus Guusje als oma (en Lisa), dus zowel Op de Ruiver als Hollands Koetsiertje's in zijn niet al te verre voorouders.
Deze beste Teef moest het afleggen tegen de beste Reu, Tikker , de BOB van de clubmatch .
Tikker heeft dus Guusje als oma (en Lisa), dus zowel Op de Ruiver als Hollands Koetsiertje's in zijn niet al te verre voorouders.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik had bij de avonturen van Bero al trots vertelt dat de familie van het hooge nest 1e en 2e waren geworden , en ook dat wij zeer trots zijn .
En ja Jet aan het voorbrengen moeten we toch nog even aan de slag , vooral met Bero , wat een stuiterbal zeg .
En gezellig was het , heb vorig jaar genoten zonder smous , maar vandaag dubbel genoten met smous.
Op een hele leuke en goed georganiseerde de clubmatch , dikke duim voor de organisatie.
En ja Jet aan het voorbrengen moeten we toch nog even aan de slag , vooral met Bero , wat een stuiterbal zeg .
En gezellig was het , heb vorig jaar genoten zonder smous , maar vandaag dubbel genoten met smous.
Op een hele leuke en goed georganiseerde de clubmatch , dikke duim voor de organisatie.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
O wat gaaf!
Goed van Kruimeltje.
En ook weer heel goed van Fija! Zelfs al waren er maar twee veteranen, ze had toch geduchte tegenstand
En ook weer heel goed van Fija! Zelfs al waren er maar twee veteranen, ze had toch geduchte tegenstand
Maureen
Wauw goed hoor,kruimel tweede
en ook Fija met een beker naar huis, mooi Loes
en Bero en indy
hoor! Groetjes Alida 
Wat leuk, Fija, Bero, en Indy een beker mee naar huis, gefeliciteerd.
Ha, ha, Martine. De prutsloot is er dus nog. Volgend jaar ga je voor een herkansing denk ik.
Ha, ha, Martine. De prutsloot is er dus nog. Volgend jaar ga je voor een herkansing denk ik.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Enne Martine: Sterkte met je hand!
Maureen
Dank je wel! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Even voor de nieuwelingen...Erna schreef: Ha, ha, Martine. De prutsloot is er dus nog. Volgend jaar ga je voor een herkansing denk ik.
Bobbie heeft het ooit gepresteerd door die sloot te baggeren net voor hij "op" moest om zich op zijn mooist te komen presenteren...
Hij mag nu niet meer meedoen ivm zijn castratie, Erna. Ik ben wel van plan gewoon weer eens te komen kijken.
Ik had vrijdag het hele topic van delubmatch terug zitten lezen , en ik had idd zitten grinniken toen ik las dat bobbie in de sloot was gemieterd, gelukkig was er iemand met een handdoek
Jolanda en Trix
Oo ja, dat is ook zo.Martine schreef:Hij mag nu niet meer meedoen ivm zijn castratie, Erna. Ik ben wel van plan gewoon weer eens te komen kijken.Erna schreef: Ha, ha, Martine. De prutsloot is er dus nog. Volgend jaar ga je voor een herkansing denk ik.
Jammer want Bobbie is een hele mooie hond.
Ik had eigenlijk gisteren willen komen, maar Pim bleek al een afspraak te hebben gemaakt. Dat wilden we niet verzetten.
Meestal valt de clubmatch samen met de laatste flyball wedstrijd van het seizoen.
Ik ben in al die jaren pas twee keer geweest.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Voor volgend jaar is 15 oktober (dus weer op zaterdag) vastgelegd.
Kunnen jullie dat vast in de agenda zetten !
Maar het is zeker waar dat jullie 'clan' als gezelligheidsgroep wel wordt gemist. En jouw mooie foto's Erna.
Ik heb dit keer vrijwel geen foto kunnen nemen.
Hoop er dus wel flink wat van de deelnemers te krijgen.
Kunnen jullie dat vast in de agenda zetten !
Maar het is zeker waar dat jullie 'clan' als gezelligheidsgroep wel wordt gemist. En jouw mooie foto's Erna.
Ik heb dit keer vrijwel geen foto kunnen nemen.
Hoop er dus wel flink wat van de deelnemers te krijgen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Haa, leuk weer om te lezen.....
Als er nu volgend jaar weer een rubriek voor ontmande reuen is lijkt het mij ook wel weer gezellig om te komen.

Als er nu volgend jaar weer een rubriek voor ontmande reuen is lijkt het mij ook wel weer gezellig om te komen.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Loes , ik heb oproepje op FB gedaan , foto's zijn onderweg naar je.
Jolanda en Trix
daar sluit ik mij bij aan...wubke schreef:Haa, leuk weer om te lezen.....
Als er nu volgend jaar weer een rubriek voor ontmande reuen is lijkt het mij ook wel weer gezellig om te komen.![]()
![]()
Gefeliciteerd met de mooie resultaten iedereen!
Wellicht doet Timmie volgend jaar mee? Ik denk dat hij wel een hele mooie smous gaat worden. Lotje is natuurlijk ook prachtig, maar ik vrees dat ze, net als haar moeder, iets te petit zal blijven
Wellicht doet Timmie volgend jaar mee? Ik denk dat hij wel een hele mooie smous gaat worden. Lotje is natuurlijk ook prachtig, maar ik vrees dat ze, net als haar moeder, iets te petit zal blijven
Klein in de luier, groot in de sluier.
je weet maar nooit....
Zou heel leuk zijn om ze allebei te zien volgend jaar.
je weet maar nooit....
Zou heel leuk zijn om ze allebei te zien volgend jaar.
-
sammydesmous
Onze Sammy kreeg een Uitmuntend samen met 7 andere toebedeeld en haar jongste zoon Timmy werd beloond met een Veelbelovend. De keurmeester vond het erg jammer dat hij te laat op de match was zodat hij hem niet te gelijk met zijn andere 3 pupklasgenoten kon beoordelen. Dan had de rangschikking er heel anders uitgezien. Maar evengoed zijn ze alle twee voor ons de mooiste en allerliefste smousjes.
Het was weer een gezellige dag. En weer super georganiseerd! Dank aan al degene die er ieder jaar weer aan meewerken.
José, Sammy & Lieveke

Het was weer een gezellige dag. En weer super georganiseerd! Dank aan al degene die er ieder jaar weer aan meewerken.
José, Sammy & Lieveke
Laatst gewijzigd door sammydesmous op 06 sep 2016, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Zeker jammer dat hij niet samen met de anderen beoordeeld kon worden, José, maar wel heel geschikt van de keurmeester dat hij alsnog in de ring mocht.