Ahhhh , zo trots op Indy.
Dat was de hele lange dag wel waard Jet , en ook fijn om te weten dat ze zich zo goed gedragen heeft .
Jammer dat ZE bij de BOB over het hoofd werdt gezien . Dat is dan eigenlijk niet leuk .
maar goed een dikke vette U smaakt naar meer .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Die Indy...wat een geweldig gedrag!! Knappe meid. Heel fijn om dat te kunnen laten zien Jet.
Ah...ik dacht al ...schapendoes één. Daar zitten hele goede tussen en die komen ook naar shows, wat vaak maar de vraag is bij Nederlandse rassen.
Dat ze niet mee kwam bij alle BOB's van rasgroep 2 kan ik me wel voorstellen, daar verzuipt ze tussen. Nooit begrepen waarom onze smous in 2 zit.
Maar zelf is ze toch mooi BOB van de smous. En tweede van onze rassen...zo knap!!!!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Gefeliciteerd Jet, met het behaalde resultaat.
Mag je trots op zijn.
En al helemaal dat Indy zo goed voor de dag kwam wat haar gedrag betreft.
Klasse hoor!
Vandaag uitrusten en nagenieten.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat een leuke ervaring! Jammer dat zulke evenementen altijd zo ver weg zijn.....zou er best eens willen kijken. Meedoen gaat helaas niet meer met de jongens die geen echte jongens meer zijn, ik weet ook niet of ze er blij van zouden worden. Zeker Siem niet, die houdt niet zo van drukte. Maar 2 uur of langer in de auto vind ik te ver.
Knappe Indy, mooie resultaten. Proficiat!
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Jeanette schreef:Die Indy...wat een geweldig gedrag!! Knappe meid. Heel fijn om dat te kunnen laten zien Jet.
Ah...ik dacht al ...schapendoes één. Daar zitten hele goede tussen en die komen ook naar shows, wat vaak maar de vraag is bij Nederlandse rassen.
Dat ze niet mee kwam bij alle BOB's van rasgroep 2 kan ik me wel voorstellen, daar verzuipt ze tussen. Nooit begrepen waarom onze smous in 2 zit.
Maar zelf is ze toch mooi BOB van de smous. En tweede van onze rassen...zo knap!!!!!
Zeker weten: tweede bij onze Nederlandse rassen is een prachtige plek!
Ook leuk dat daar speciaal aandacht voor was.
En de Smous in rasgroep 2 is inderdaad een "vreemde eend in de bijt".
Maar bij de andere rasgroepen zie ik ze ook niet zomaar
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Begin april worden Beer en Indy geplukt. Eind juni is de tentoonstelling in Zwolle.
Ik kijk even aan hoe Indy`s vacht groeit in die maanden. Als ze er een beetje goed uitziet schrijf ik haar daar ook in.
Weer een druk weekend. Zaterdags Ritsdag met Balder en Billie en zondags naar de show.
Maar als ik toch bezig ben, dan maar doorzetten.
Volgend voorjaar wordt het waarschijnlijk niks.
De kleine wordt dan, als het meezit, gedekt.
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
De Winner is natuurlijk wel heel speciaal om naartoe te gaan. Maar dan is mijn vriendin met vakantie. Ik wil Chiel niet vragen. Hij vindt het niks, hij zit liever in de moestuin of achter de piano.
Het punt is, dat ik hoogstens een uur auto kan rijden. Daarna krijg ik last van mijn ogen. Ik moet ze voortdurend druppelen, ze zijn heel droog.
Zelfs dit stukje schrijven doet al pijn....
Heel lastig. Het beperkt mij in mijn doen en laten.
Dus, ik denk er nog over na.....
Jet Wolrich
Beer (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Indy v.h.Hooge Nest ( Beer X Roef / Ozzy) geb. 25-03-2015 tot 25-06-2018
Gelukkig heb je nog alle tijd om daar over te denken.
Eerst maar eens Zwolle.
Als het madammeke daar ook weer hoge ogen gooit, Is jouw Chiel misschien wel te porren voor een keertje.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
jetwolrich schreef:
Het punt is, dat ik hoogstens een uur auto kan rijden. Daarna krijg ik last van mijn ogen. Ik moet ze voortdurend druppelen, ze zijn heel droog.
Zelfs dit stukje schrijven doet al pijn....
Heel lastig. Het beperkt mij in mijn doen en laten.
Dus, ik denk er nog over na.....
Wat is dat toch ellendig Jet. Je bent zo afhankelijk van je ogen.
Wie weet is er tzt wel een oplossing.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ellendig Jet, dat je zo'n last hebt van je ogen.
Dan is een uur rijden al geen pretje, maar je hebt de rest van de dag ook nog en de rit terug. Zeker een flinke beperking...
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )