Clubmatch

De geschiedenis van de Hollandse Smoushond.
Ariënne

Bericht door Ariënne »

Geweldig om meteen een verslagje te lezen over deze geslaagde dag! :thumbsup:

Wij komen net binnenstrompelen van een ander dagje uit en we reden net nog door de woonplaats van Anka (Vera's moeder) en fokster Ellen. Wat jammer dat ze niet mee konden doen...

Wat leuk dat Desi het zo goed gedaan heeft! :) Is ze misschien verslagen door Jutte van Corrie?? En niet Jutter?

:boeketje: voor allemaal!
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Foei Ariënne :wink: Kan wel zien, dat jij geen showmens bent :D :D , want de beste van de clubmatch is altijd het resultaat van de beste reu tegen de beste teef. Nee Jutter is een doorgewinterde showjongen (incl. Winner) en dan die Desi van 10 1/2 maand. Echt heel goed. :boeketje:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

loes

Bericht door loes »

Ons Fija heeft ook nog een hele show gegeven, maar die hebben we zelf gemist. Ik had ze tijdens het inruimen van de zaal in de camper achtergelaten, niet in de bench. Maar er kwam publiek: auto's en mensen met honden (er was een uitlaatveld vlakbij) en ze danste over de claxon :oops: :oops:
H K Jelle 13-5-2004

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Haha! Nou val ik helemaal door de mand! :oops: :wink:
Ik dacht al dat juist de teven tegen elkaar moesten strijden..Maar bij dit onderdeel natuurlijk niet! Zal toch eens gaan kijken!

Geweldig hoor die Desi!! En dan voorgeleid door Jan-Hein! :thumbsup:
Hier zijn nou toch wel een keer filmpjes van hè?!
Afbeelding

Ariënne

Bericht door Ariënne »

loes schreef:Ons Fija heeft ook nog een hele show gegeven, maar die hebben we zelf gemist. Ik had ze tijdens het inruimen van de zaal in de camper achtergelaten, niet in de bench. Maar er kwam publiek: auto's en mensen met honden (er was een uitlaatveld vlakbij) en ze danste over de claxon :oops: :oops:
Ha die Fija! Ze weet wel hoe ze op moet vallen! :wink:
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Filmpjes? Niet van mij!
En de Grote Baas van Desi had het geheel haast gemist (was buiten roken of zo) :oops:
Ik heb nog niet naar mijn foto's gekeken, dat komt morgen.
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Aha, Blufpokers Jutter ???? Ja zeker een super prijswinnaar, dat is toch wel heel bijzonder, dat zo'n kleine meid daar al aan kan tippen. Maar Jan Hein heeft zelf ook wedstrijd bloed natuurlijk, dus die heeft er ook gevoel voor. :thumbsup:
Anja...hieperdepiep voor het mooie paar.
Nog geen foto's Loes :shock: , zit ik nou de hele dag op te wachten :P :P
Dat valt me nou weer van je tegen :wink: :wink: :wink:
Volgens mij eerst maar eens even lekker uitrusten. :kus:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Martine

Bericht door Martine »

Ook wij hebben genoten vandaag!
Bobbie wist niet wat hij zag; zoveel hondjes die er allemaal voor hem waren... :roll: dat denkt hij namelijk altijd; dat iedereen er alleen maar is om zijn levensvreude te vergroten.
Ik vond het erg leuk om wat mensen van het forum en hun hondjes nu eindelijk eens live te kunnen spreken.
Bobbies grote favoriet Desi heeft het vandaag prachtig gedaan, heel leuk om te zien hoe gefocust zij is op Jan-Hein, en wat deed hij het goed met zijn pas 14 jaar. :thumbsup: Dat vond ik echt heel bijzonder.
Erna, ik was blij dat ik jou nu ook eens ontmoette en verder heb ik Jules en Fija gezien, dat waren ook bekende namen voor mij.
Wat ik ook heel leuk vond is dat er prachtige schilderijtjes werden verkocht die heel knap door Loes waren geschilderd. Ik herkende Moos (de vader van Bobbie) meteen en die heb ik dan ook direct gekocht. Loes, als je ooit zin en tijd hebt en het zelf leuk vindt om het te doen, zou ik het geweldig vinden als je ook eens zo'n plaatje van mijn Bobbie voor me zou willen maken. Je noemde ze zelf onderzetters, maar als je het niet erg vindt, noem ik het een schilderijtje wat ik ga inlijsten en ophangen.
Ik zei altijd dat ik één keer zou meedoen aan de clubmatch, maar het krijgen van de wisselbeker dwingt mij ertoe volgend jaar weer deel te nemen en we hebben er nu al weer zin in, zo leuk vonden we het vandaag.
Bobbie is overigens direct na thuiskomst als een blok in slaap gevallen en ligt nu nog te snurken, hij is bekaf van alle nieuwe indrukken die hij heeft opgedaan. :jeah:

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Mary

Bericht door Mary »

Martine en Bobbie, hartelijk gefeliciteerd. Gelijk een wisselbeker, dat is nog eens
een begin.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Geweldig Martine: een wisselbeker voor Bobbie!! Van harte gefeliciteerd! :boeketje:
En is dat dan in de open klasse voor jonge reuen?? Of zit ik er nu weer helemaal naast?! :oops: :oops: :wink:

Loes: fotootje van die mooie :sortof: onderzetters??
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Nou Ariënne, het gaat al beter, er hoeft maar 1 :oops: , het is Reuen Jeugdklas :wink: Ondanks de hele week verleiden door Wubke met lekkers (ook biefstuk hielp niet :!: ) liet concurrent Jules z'n tandjes niet zien. Ik zet er zo nog wat foto's op; de foto's op de site moeten nog even wachten, want ik ben nog een tikkeltje :( moe.
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Erna en Loes, bedankt voor de leuke foto's :boeketje:
Het ziet er erg leuk uit.
Volgend jaar wil ik dat ook wel eens meemaken hoor :)

Erna

Bericht door Erna »

Gisteren naar de clubmatch geweest, alleen, zonder Lisa.
De reden dat ik gegaan ben is dat ik een aantal mensen van het forum wilde ontmoeten. Het leek me leuk om de gezichten te weten achter de stukjes die geschreven worden.
Vond het een gezellige dag. Heb natuurlijk ook foto's gemaakt, de foto's waar de forumleden op staan heb ik geplaatst.
Loes en Maria had ik al eerder ontmoet, vond het heel erg leuk om Anja- Desi en Wubke-Jules en Martine-Bobbie te ontmoeten. Dop was er ook, hij is tweede geworden in zijn groep achter de latere clubmatch winnaar.
Desi, Bobbie, Jules en Tuuntje Jip nogmaals gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Desi

Bericht door Desi »

:wave: :wave: :wave:

Voor allen die niet op de clubdag waren, jullie hebben heeel veel gemist!!! :P :P :P

Desi 10.5 maand oud de beste teef van de clubmatch!! :lol:

Dit had ik echt niet verwacht. Ik had gehoopt dat ze bij de 1e drie bij de jeugd teven zou komen, maar dat ze winnaar zou worden eerst van de jeugd en later van alle teven, nooit gedacht of gehoopt. :o
En dat ze geen winner van de club-match is geworden, kwam omdat Desi nog wel erg jong was had de keermeester tegen Jan Hein gezegd. Volgend jaar zou ze beslist weer een goede kans hebben!! :roll:

We zijn net weer thuis. hebben overnacht bij de haven van Rhenen en zijn vanochtend via de Grebbenberg en Nationaal Park de Hooge Veluwe terug gereden. We wilden nog via het losloopgebied gaan bij Heerde (smouzenwandeling), maar daar was het nu met dit lekkere weer zo druk, dat ik denk dat het ook te druk is voor een gezamelijke wandeling van de vereniging. Wel een mooi gebied. Dicht bij de afslag van de A28/A50 dus is zeer mooi gelegen.

We gaan nu een plekje uitzoeken voor Desi'd bekers. We mogen wel een prijzenkast gaan maken :lol: Foto's komen nog.

Groetjes van Anja en een hele dikke kuffel van Belle Desi of (Desibel) :arrow: :jeah: :jeah:

Mary

Bericht door Mary »

Anja, hartelijk gefeliciteerd met je mooie meid.
Natuurlijk ook voor je zoon, die het uitstekend heeft gedaan.
Op naar volgend jaar dan maar weer.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

loes

Bericht door loes »

Ha Anja, je bent weer thuis. Fija (en wij ook, hoor) is beretrots op haar mooie zus en ik denk jullie ook heel erg op jullie zoon, want hij deed het mieters.

:boeketje:
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Hoi Anja,
Weet je zeker dat je met een prijzenkast wel uit komt :roll:
Misschien een stukje aan het huis bouwen voor Desi en Jan Hein :crazy:

Desi

Bericht door Desi »

Gelukkig zijn we niet te klein behuist. Dus ik denk dat we de rommelkamer maar gaan verbouwen tot prijzenkamer? :D

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Strak plan Anja :crazy: , hoe gaat het op het werk??? Lekker op de fiets?? :)

Desi

Bericht door Desi »

Heerlijk, morgen ga ik weer , scheelt me 1.5 uur per dag aan reistijd. Maar ja, die auto staat nog steeds voor de deur en die pak je dan toch wel snel. :? Maar de fiets wordt opgeknapt!! :)

Gesloten