Ook wij hebben genoten vandaag!
Bobbie wist niet wat hij zag; zoveel hondjes die er allemaal voor hem waren...

dat denkt hij namelijk altijd; dat iedereen er alleen maar is om zijn levensvreude te vergroten.
Ik vond het erg leuk om wat mensen van het forum en hun hondjes nu eindelijk eens live te kunnen spreken.
Bobbies grote favoriet Desi heeft het vandaag prachtig gedaan, heel leuk om te zien hoe gefocust zij is op Jan-Hein, en wat deed hij het goed met zijn pas 14 jaar.

Dat vond ik echt heel bijzonder.
Erna, ik was blij dat ik jou nu ook eens ontmoette en verder heb ik Jules en Fija gezien, dat waren ook bekende namen voor mij.
Wat ik ook heel leuk vond is dat er prachtige schilderijtjes werden verkocht die heel knap door Loes waren geschilderd. Ik herkende Moos (de vader van Bobbie) meteen en die heb ik dan ook direct gekocht. Loes, als je ooit zin en tijd hebt en het zelf leuk vindt om het te doen, zou ik het geweldig vinden als je ook eens zo'n plaatje van mijn Bobbie voor me zou willen maken. Je noemde ze zelf onderzetters, maar als je het niet erg vindt, noem ik het een schilderijtje wat ik ga inlijsten en ophangen.
Ik zei altijd dat ik één keer zou meedoen aan de clubmatch, maar het krijgen van de wisselbeker dwingt mij ertoe volgend jaar weer deel te nemen en we hebben er nu al weer zin in, zo leuk vonden we het vandaag.
Bobbie is overigens direct na thuiskomst als een blok in slaap gevallen en ligt nu nog te snurken, hij is bekaf van alle nieuwe indrukken die hij heeft opgedaan.
groet, Martine