niks aan.
De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
Re: De eerste ritsdag van 2009 (7 febr)
niks aan.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Heel veel plezier morgen op de Rits-dag!
Ik was eigenlijk stiekum van plan langs te komen, maar Coen moet morgen naar een opendag van de middelbare school, en dat gaat toch voor...
Helaas, want ik had er best wel zin in.
groet, Martine
Ik was eigenlijk stiekum van plan langs te komen, maar Coen moet morgen naar een opendag van de middelbare school, en dat gaat toch voor...
Helaas, want ik had er best wel zin in.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Stelletje melige meiden
Veel plezier morgen en ik ga met Renate mee rellen
Alhoe wel we morgen al de kamer mogen gaan schoonmaken en de platen van de vloer me keuken zit er al in met tegels en al alleen de afwerking nog.
Veel plezier morgen en ik ga met Renate mee rellen
Alhoe wel we morgen al de kamer mogen gaan schoonmaken en de platen van de vloer me keuken zit er al in met tegels en al alleen de afwerking nog.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Jammer Martine, zou heel leuk zijn geweest. Natuurlijk gaat de opendag voor. Coen succes morgen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Andrea weet jij ook wat je te doen hebt morgen, wat fijn dat de keuken zo goed als af is.andrea21 schreef:Stelletje melige meiden![]()
Veel plezier morgen en ik ga met Renate mee rellen![]()
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
We zullen de thuisblijvers missen!!
Sterkte Andrea en veel plezier voor Coen!
Sterkte Andrea en veel plezier voor Coen!

Tot hoe laat zijn jullie daar eigenlijk?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Met Roosje zijn wij om 14.30 uur aan de beurt. Daarna volgen er nog twee nesten...

-
julie
Ik weet net wat er aan de hand is, maar mijn berichtje wordt volgens mij niet geplaatst..ik ben morgen rond 10 uur in Zeewolde.. ga nu lekker slapen, want de wekker gaat al weer om half 7
tot morgen allemaal.
groetjes Julie en Roef
groetjes Julie en Roef
Volgens mij is het nest van Jip (Roosje, Woezel enz.)als laatste om 14.30 uur aan de beurt. Tel er een uur bij op, dan heb je het wel gehad denk ik.
Ariënne ik dacht dat Roosje met haar broer en zussen het laatste aan de beurt is. We zijn niet opgeroepen in volgorde van geboorte zal ik maar zeggen.
Want dan hadden jullie achter het nest van Lisa moeten zitten. En die zijn om 11.00 uur opgeroepen.
Maria help, jij weet precies hoe laat het ongeveer wordt. Ligt vast al in bed.
Ariënne ik dacht dat Roosje met haar broer en zussen het laatste aan de beurt is. We zijn niet opgeroepen in volgorde van geboorte zal ik maar zeggen.
Want dan hadden jullie achter het nest van Lisa moeten zitten. En die zijn om 11.00 uur opgeroepen.
Maria help, jij weet precies hoe laat het ongeveer wordt. Ligt vast al in bed.
-
julie
Het is nu wel gelukt met het plaatsen, denk dat het aan de pc ligt.. die doet de laatste dagen een beetje raar... nogmaals ik verheug me op morgen, maar ga nu lekker naar bed. Morgen kom ik met Lotte van het Brammersweidje en Aafke van Nicotine en natuurlijk Roef..
Doegggggg en slaaplekker. Julie
Doegggggg en slaaplekker. Julie
Julie? Toch gelukt?! Ja, dus!
Welterusten!
Erna, ik houd hier de lijst aan uit het clubblad, maar het zou wel logisch zijn als Maria met het nest het laatst aan de beurt zou zijn. Die volgorde zegt dus misschien niks.
Erna, ik houd hier de lijst aan uit het clubblad, maar het zou wel logisch zijn als Maria met het nest het laatst aan de beurt zou zijn. Die volgorde zegt dus misschien niks.

Aafke van Nicotine??? Beetje donker geel hondje zeker.
Julie tot morgen, hebben er ook zin in. Trust.
Julie tot morgen, hebben er ook zin in. Trust.
We zijn weer thuis.
Was een leuke dag met veel bekende mensen van het forum, en natuurlijk die smouzige hondjes waar het allemaal om te doen was.
Heb nu niet zoveel tijd want we gaan zo weer de deur uit. Toch eerst even een foto van Lisa d'r kids met baasjes. Ze vonden haar kinderen erg mooi.
Van links naar rechts, Julie met Roef, Wubke met Siem, Harry met Mous-Saartje en Gerda met Pien -Elza.
Andere foto's komen later.
Was een leuke dag met veel bekende mensen van het forum, en natuurlijk die smouzige hondjes waar het allemaal om te doen was.
Heb nu niet zoveel tijd want we gaan zo weer de deur uit. Toch eerst even een foto van Lisa d'r kids met baasjes. Ze vonden haar kinderen erg mooi.
Van links naar rechts, Julie met Roef, Wubke met Siem, Harry met Mous-Saartje en Gerda met Pien -Elza.
Andere foto's komen later.
Laatst gewijzigd door Erna op 16 feb 2009, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
julie
Leuk Erna die foto... echt super. We hebben ook een hele gezellige dag gehad en Roef ligt nu echt voor jaffa beneden...groetjes Julie
-
marcel
en ik was om 18:00 uur weer thuis wat was het een geweldige mooie dag,de dag begon met regen maar ik zij tegen erna vanmiddag klaart het en dat klopte dus ook zonnetje erbij.de smoushonden vond ik echt gewidig wat een leuke honden.zelf heb ik ook nog een aantal leuke foto's gemaakt en ik heb gefilmt dit zal ik hier op het forum zetten daar ga ik nu mee aan de gang.
Zo wij zijn ook weer thuis! Ook Jip's nest kwam goed door de "keuring" , waaronder Roosje.
Het was leuk om iedereen (hond, mens, weer of voor het eerst) te ontmoeten!! Ook het weer zat mee. Op de heenweg nog regen, maar droog in Zeewolde. En we hebben nog fijn kunnen wandelen.
Ik heb zelf geen enkele foto gemaakt, maar Jeanette wel en ook Erna dook regelmatig op.
En Marcel ook ! Ik ben benieuwd...
Alle vrijwilligers hebben wel een
verdiend! Intensief zo'n dag, hoor! Wij, en dan niet alleen de honden, zijn er ook best moe van, èn tevreden!
Het was leuk om iedereen (hond, mens, weer of voor het eerst) te ontmoeten!! Ook het weer zat mee. Op de heenweg nog regen, maar droog in Zeewolde. En we hebben nog fijn kunnen wandelen.
Ik heb zelf geen enkele foto gemaakt, maar Jeanette wel en ook Erna dook regelmatig op.
Alle vrijwilligers hebben wel een

Was er veel verschil in maat in het nest?
Van Jip's nest waren er twee hondjes niet. De anderen zijn wel wat verschillend. Brutie, de vader van de hondjes en broer van Vera, was er ook en daar zag je ook zeker het een en ander van terug in de pups. Leuk hoor! Woezel was de kleinste, dan Roosje -toch nog 36 cm....ongeveer dan
- en de anderen waren groter.
Woezel is echt egaal van kleur en de anderen, net als Roosje, meer gemêleerd.
(Brutie blijkt ook tegen mannen blafferig te zijn en is nogal waaks net als Vera.))
Verder vond ik het verschil tussen alle honden daar niet zo opvallend als ik dat eerder wel vond. Maar heel rustig heb ik niet om me heen kunnen kijken...Ik ben benieuwd wat de anderen ervan vonden.
Woezel is echt egaal van kleur en de anderen, net als Roosje, meer gemêleerd.
(Brutie blijkt ook tegen mannen blafferig te zijn en is nogal waaks net als Vera.))
Verder vond ik het verschil tussen alle honden daar niet zo opvallend als ik dat eerder wel vond. Maar heel rustig heb ik niet om me heen kunnen kijken...Ik ben benieuwd wat de anderen ervan vonden.

Dus een nestje met Roosje mag wel?