dik in orde, op dit tijdstip.
Klets-topic
Re: Klets-topic
Wilde even zien of je nog goed bij de tijd was
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Heb nu op TV Lowlands aanstaan.
Heb mijn kind nog niet gezien, gek he?
Heb mijn kind nog niet gezien, gek he?
Raar zeg!
Ik heb ook net een blikje geworpen. Maar een van de vorige keren hebben we Nina gespot! Dus het kan wel! Maar je wordt helemaal daas als je het bij wil houden.
Ik heb ook net een blikje geworpen. Maar een van de vorige keren hebben we Nina gespot! Dus het kan wel! Maar je wordt helemaal daas als je het bij wil houden.

Bert gefeliciteerd.
Nu je toch een extraatje hebt kan je wel een paar nieuwe sokken kopen voor de volgende .......jaar.
Groetjes, Erna.
Nu je toch een extraatje hebt kan je wel een paar nieuwe sokken kopen voor de volgende .......jaar.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dank je wel Erna! We hebben het bij voorbaat natuurlijk al 5 keer uitgegeven (dak is gaan lekken bijv.) maar een paar sokken moeten er toch af kunnen. 

Het bestek van Lex' vorige huwelijk (35 jr. geleden) is nu gedeporteerd naar de caravan, met nog wat uit dat tijdperkMary schreef:Zuinigheid en vlijt bouwt huizen ......
Gek hè, ik krijg het ook maar niet voor elkaar, weggooien
Dat je trouwens na al die jaren nog steeds twee sokken hebt, op leeftijd, vind ik wel knap. Want die dingen verdwijnen soms zomaar. Ergens op de wereld moet toch een grote sokkenberg zijn van al die enkelingen
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Met sokken houden wij het niet zolang vol als Bert. Maar we bewaren wel van alles en nog wat. Toen we zo'n kleine vijf jaar geleden verhuisden naar Almere wilden onze schoondochters wel helpen opruimen. (weggooien) Mooi dat dat niet mocht.
Wij gebruiken nog steeds borden en bestek van mijn ouders, 65 jaar oud.
Groetjes, Erna.
Wij gebruiken nog steeds borden en bestek van mijn ouders, 65 jaar oud.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het is duidelijk, ze zitten net lekker.

Zonde om ze in de voddenzak te stoppen. Rijp voor een museum.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
En ook nog zo'n lekker jaren 80 kleurtje.
Niks meer aan doen...
Niks meer aan doen...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Renate
Ik moet nodig even terug gaan lezen, want ik heb iets gemist geloof ik.....
Maar weer even een ander onderwerp...
Ik heb zojuist toch maar aangifte gedaan, via internet, van mijn grote fietstassen. Het is natuurlijk maar een kleine diefstal en gelukkig was het niet de fiets zelf, maar toch.
Staat de fiets bij de halte, nemen mensen dus uitgebreid de tijd om het ding van mijn bagagedrager te peuteren. Treurig als je het daarvan moet hebben.
Ik heb zojuist toch maar aangifte gedaan, via internet, van mijn grote fietstassen. Het is natuurlijk maar een kleine diefstal en gelukkig was het niet de fiets zelf, maar toch.
Staat de fiets bij de halte, nemen mensen dus uitgebreid de tijd om het ding van mijn bagagedrager te peuteren. Treurig als je het daarvan moet hebben.

Dat verwacht je ook niet, meestal nemen ze de hele fiets mee. Zou het geen baldadigheid zijn geweest, meer als "grapje" bedoeld.
Ik kan het nooit uitstaan als ze aan mijn spullen zitten, laat staan pikken. Dat zal iedereen wel hebben denk ik.
Van de week bleek dat we de auto niet hadden afgesloten,
gelukkig stond hij er nog de volgende ochtend. Je bedenkt je op zo'n moment ook nog dat het je eigen
schuld zou zijn geweest als hij er niet meer had gestaan.
Groetjes, Erna.
Ik kan het nooit uitstaan als ze aan mijn spullen zitten, laat staan pikken. Dat zal iedereen wel hebben denk ik.
Van de week bleek dat we de auto niet hadden afgesloten,
Groetjes, Erna.
Ik denk dat het te veel werk was om baldadigheid te kunnen zijn. (Ik mag hopen dat een ander er eerst in geplast had
uit baldadigheid!)
Gisteren ging ik met Nina een grote hoogslaper uit elkaar halen op een adres in de stad (Groningen). Kon ik nergens m'n autosleutels meer vinden. Bleken ze nog in het slot in de achterklep te zitten.
Ze hadden zo de hele auto mee kunnen nemen. Bij huis staat ie vaak genoeg niet op slot.
Gelukkig stond die van jullie er ook nog, Erna!
Gisteren ging ik met Nina een grote hoogslaper uit elkaar halen op een adres in de stad (Groningen). Kon ik nergens m'n autosleutels meer vinden. Bleken ze nog in het slot in de achterklep te zitten.
Gelukkig stond die van jullie er ook nog, Erna!

Die zie je nooit meer terug Arienne, die aangifite is eigenlijk verspilde moeite; gelukkig dat je stalen ros er nog stond.Helaas zul je opzoek moeten naar nieuwe.
Het is ontzettend ergerlijk :twisted: , en je staat er machteloos tegenover.
Mijn fiets zet ik tegenwoordig dubbel op slot en altijd ergens aan vast.
Ik heb er van die aftanse tassen aanhangen, en ik hoop dat zo op het eerst oog, mijn fiets er ook zo uitziet.
Het is ontzettend ergerlijk :twisted: , en je staat er machteloos tegenover.
Mijn fiets zet ik tegenwoordig dubbel op slot en altijd ergens aan vast.
Ik heb er van die aftanse tassen aanhangen, en ik hoop dat zo op het eerst oog, mijn fiets er ook zo uitziet.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver