Erna schreef:Wat leuk José. Jullie gaan vaker naar Ameland hé, daar zijn wij nog nooit geweest.
Nou niet zo heel vaak, we zijn nu 3x geweest.
Ik vind het een mooi eiland, met nog hele lege stranden.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
ik probeerde ook een raadplaatje te plaatsen, maar krijg het nog niet voor elkaar om een stukje uit de foto te halen. Windows 10 heeft sommige programma's uit mijn voorkeurslijst gehaald. Dat lukt me nu niet eventjes weer te herstellen. Jammer, moet tot later wachten.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Erna schreef:Misschien moeten we daar ook eens gaan kijken, maar voor volgend jaar ligt Texel bij de boer al weer vast.
Heerlijk vooruitzicht, Erna.
Ons volgend waddeneilandbezoek wordt waarschijnlijk ook weer Texel.
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Heb je geen fotoprogramma Maureen, daar zou je de foto's makkelijk mee kunnen bewerken. Leuk als jij ook een raad plaatje kan plaatsen.
Zal er nog eentje zoeken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ik heb wel een fototprogramma, maar Windows 10 opent telkens een ander dan ik hebben wil. Dat moet ik dan eerst weer anders gaan instellen. Kan wel, maar kost me nu teveel tijd en energie.....
Je plaatje.. Is te groot voor een poot van een statief , ....iets voor bodemonderzoek?
Het lijkt te glad om een koeienpoot te kunnen zijn?? Heel raadselachtig!
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )