hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
yvonne

Re: hier alles over mijn

Bericht door yvonne »

Duidelijk!
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Daarnaast heeft Marcel ook last van jaargetijden, kennelijk niet alleen
wanneer de blaadjes vallen, maar ook als de nieuwe blaadjes weer komen.
Eigenlijk zou hij dat zo langzamerhand wel moeten weten en zich daar
manmoedig doorheen moeten slaan. Maar ja ......
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

marcel

Bericht door marcel »

hoevinden juli dit zo worden http://mijnsmoushond.webklik.nl/page/home
ik begin het een beetje te begrijpen hoe het werkt
gr

Erna

Bericht door Erna »

Martine schreef:Marcel heeft zijn zinnen op een babysmous gezet en zal verder niet openstaan voor andere (goedbedoelde en verstandige) adviezen. Ik denk dat dit het hele verhaal wel samenvat. Hij leest het ook niet goed, want zodra het woord asiel valt, denkt hij dat we willen dat hij daar een hondje weghaalt, terwijl er alleen maar werd gezegd dat ze daar zitten te springen om mensen die met de honden willen lopen. Marcel geeft aan dat hij zich verveelt, graag met een hond wil wandelen en eenzaam is en dit zou, tot de pup er is een fantastische oplossing zijn, maar een reactie op dit goede advies zul je niet krijgen...
Marcel bewaart zijn hondenliefde voor zijn eigen pup...
Heb je alle stukjes al gelezen Marcel, je reageert er niet op.
Begin je echt te begrijpen hoe het werkt. :kweenie:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

mijn home site dat begin ik wel een beetje te begrijpen en daar komt alles op te staan over me toekomstige smous.en wat ook leuk is heb er een gastenboek zo kan de eigenaren waar die straks vandaan komt mooi alles volgen en in schrijven.en het mooiste is het kost niets pas alleen als ik meer opslag ruimte wil,ik kan nu voor 25mb opslaan nou dat is best veel
Laatst gewijzigd door marcel op 16 mar 2012, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Erna

Bericht door Erna »

Erna schreef:
Martine schreef:Marcel heeft zijn zinnen op een babysmous gezet en zal verder niet openstaan voor andere (goedbedoelde en verstandige) adviezen. Ik denk dat dit het hele verhaal wel samenvat. Hij leest het ook niet goed, want zodra het woord asiel valt, denkt hij dat we willen dat hij daar een hondje weghaalt, terwijl er alleen maar werd gezegd dat ze daar zitten te springen om mensen die met de honden willen lopen. Marcel geeft aan dat hij zich verveelt, graag met een hond wil wandelen en eenzaam is en dit zou, tot de pup er is een fantastische oplossing zijn, maar een reactie op dit goede advies zul je niet krijgen...
Marcel bewaart zijn hondenliefde voor zijn eigen pup...
Heb je alle stukjes al gelezen Marcel, je reageert er niet op.
Begin je echt te begrijpen hoe het werkt. :kweenie:
Begrijp je de rest ook.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Martine

Bericht door Martine »

Martine schreef:...maar een reactie op dit goede advies zul je niet krijgen...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

marcel

Bericht door marcel »

het zal wel erna this best zo ik doe me werk gewoon tot die er is.

Erna

Bericht door Erna »

Martine schreef:
Martine schreef:...maar een reactie op dit goede advies zul je niet krijgen...
Ach, ik kan ook wel ergens overheen kletsen hoor, net doen of ik gek ben.
Heb je alles al gelezen Marcel.

marcel

Bericht door marcel »

tuurlijk lees ik alles maar ik heb mijn eigen mening die heb ik hier al een verteld,dus ja ik ga voor een eigen hondje en daar heb ik ontzettent veel zin aan.hij zal het net zo leuk krijgen als rex.en blijf door gaan met de voorberijding ervan

Martine

Bericht door Martine »

Had Rex het echt zo leuk?

Je kunt ook een website maken over Tamagotchi's; compleet met gastenboek...

andrea21

Bericht door andrea21 »

Marcel zou je een website met taalfouten wel leuk vinden om te lezen.?

En Rex had het zo leuk als die oudejaarsavond alleen zat in huis enz.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Erna

Bericht door Erna »

marcel schreef:tuurlijk lees ik alles maar ik heb mijn eigen mening die heb ik hier al een verteld,dus ja ik ga voor een eigen hondje en daar heb ik ontzettent veel zin aan.hij zal het net zo leuk krijgen als rex.en blijf door gaan met de voorberijding ervan
Wij hebben ook onze eigen mening Marcel, en die proberen we je al heel lang duidelijk te maken. Jammer dat we niet tot je door kunnen dringen.
Goede raad stap je overheen. Inmiddels weten we dat wel.

Anja

Bericht door Anja »

Duidelijk ja maar....
Een hond is geen bezit om alleen maar te hebben en te denken dat je leven dan compleet is nog om je eenzaamheid op te lossen. Want als anderen een praatje gemaakt hebben of je hond even geaait hebben dan val je daarna weer in eenzaamheid waarvan je verwacht dat je hond dit oplost. waarmee je weer het risico loopt dat de hond uiteindelijk niet voldoet aan wat jij graag wil.
Als ik alles zo eens leest dan krijg ik het gevoel dat je de dood van je vorige hond nog niet verwerkt heb of het een plaatsje gegeven heb. Je voet nu een leegte die je kostte wat kost in wil vullen met een nieuw pupje. Alle goede en lieve berichtjes van meedenken sla je gewoon in de wind. Sterker nog zo onderhand wordt het bijna een eisen van nu wil ik het. Het feit dat men alle eventuele tegenslagen ook laat zien doet jou meteen al stijgeren. Het is een alleen maar laten zien om je te behoeden voor nog meer teleurstelling maar wat ik terug zie is de angst om nog langer alleen te zijn. Je kunt je afvragen of je dat een nieuwe hond wel aan mag doen. Want alleen met geld, speeltjes of een fietskar ben je er niet.
Een hond heeft recht recht op ruimte, hond mogen zijn en zou nooit maar dan ook nooit bezit moeten/mogen zijn.
Eerlijk gezegd als iemand bij mij zou komen voor een puppy die meent dat een hondje alle leegte op kan lossen en niet openstaat voor anderen zou ik ronduit zeggen...ga eerst je leven op de railing zetten voor je weer aan een hond gaat denken en kom dan nog eens terug.
Sorry dat ik het zo hard zegt maar wellicht komt dat ook omdat ik mij mateloos begin te irriteren aan je dwang berichtjes..

Martine

Bericht door Martine »

.

Erna

Bericht door Erna »

Anja dat gevoel hebben we al jaren. Rex is al ruim twee jaar dood.
Eerst wilde hij nog dingen zonder hond doen toen Rex er niet meer was. Fietsvakanties b.v. Lekker in de manege bezig zijn. En dan ineens moet er NU een pup komen. Alsof het op bestelling kan.
Alle goede raad slaat hij al jaren in de wind.

Anja

Bericht door Anja »

Erna schreef:Anja dat gevoel hebben we al jaren. Rex is al ruim twee jaar dood.
Eerst wilde hij nog dingen zonder hond doen toen Rex er niet meer was. Fietsvakanties b.v. Lekker in de manege bezig zijn. En dan ineens moet er NU een pup komen. Alsof het op bestelling kan.
Alle goede raad slaat hij al jaren in de wind.
Als je voor dit smous ras kiest dan weet je hoe je ervoor staat en dat je wachten moet. Iedereen wil graag aan de beurt zijn. Niemand ziet graag dat zijn/haar teefje leeg blijft nog dat een bevalling misgaat.
Je verheugen is een ding maar niet openstaan voor anderen en zelfs met verwijten komen vind ik behoorlijk respectloos. Evengoed als niet reageren omdat je het allemaal zo goed weet. Ik begin het aardig als een obsessie te zien en daar stel ik dus mijn vraagtekens bij.

Martine

Bericht door Martine »

Wat in z'n kop zit zit niet in z'n kont zeggen we hier.
-Verhuizen? Moest direct gebeuren. Zelden een snellere verhuizing meegemaakt en nog was het een en al ongeduld. De Praxis is leeggekocht...
Andere kant van het land; ben ik mooi van alle bemoeienissen van thuis af. Hé wat gek; ik ben ineens eenzaam...
-Fietsen? Direct naar de fietsRAI. Prachtige toerfiets was het resultaat...
-Paardrijden? Dàt was een leuk idee! (echt) Die prachtige paardrijkleren en verzorgingsspullen kan ik begrijpen...
-Cavia's? Doen, meteen! Een villa in het Gooi is er niets bij. Wellicht een kleine vergissing tussendoor; horen we niets meer over...
-Pup? Hmmm, duurt wel erg lang. En dan heb ik mijn begelijders nog wel om weten te praten. Laat ik maar vast alles in huis halen en ondertussen heel Nederland lastig vallen of ik alvast mag komen knuffelen met hun smousjes...
-Maar dan nu het goede nieuws: ik heb al 500 Euro!!! Die zijn na de eerste maand op en dan...?
...Op zoek naar iets nieuws; zal ik alvast beginnen met meedenken...?

renske

Bericht door renske »

Marcel, als de €500,- het spaargeld is wat je hebt vind ik dat persoonlijk ook wel erg weinig om aan een pup te beginnen. Is dit het bedrag wat je in twee jaar apart hebt kunnen zetten voor een pup?
Dierenartsrekeningen zijn prijzig, bij Lumi was ik het eerste jaar al zeker €600,- kwijt aan de dierenarts en Fusca mogelijk nog wel meer :shock:, maar dat moet ik nog even afwachten. Op zich niets heel ernstigs bij haar, maar het zou mogelijk wel behandeld moeten worden en kost me sowieso al een €400,- aan onderzoek.

Dan hebben we het nog niet over evt. nieuwe vloerbedekking omdat er té veel plasjes op zijn gekomen, afzetten van de tuin, hondentraining, andere 'pupstreken' die veel geld kunnen kosten etc.
Het hóeft niet dat een pup je onverhoopt veel geld kost, maar het kán wel. Sommige dingen voor een pup kan goedkoop, op andere punten zou ik niet willen besparen (bijv. dierenartsonderzoek die nodig is). Een financiële buffer achter de hand die je kunt gebruiken is voor mij dan ook een must. Zelf denk ik dat circa €1500,- een veilige buffer is.

marcel

Bericht door marcel »

hoi renske
nee ik heb nog wel meer tegen die tijd dat die komt mei heb ik me vakantie geld nog,en me huis ik heb plavuisen dus lekker makelijk.ik heb een 100 4 kante meter tuin er komt binnenkort een hondenkar een benscirca €1500,- ook dat heb ik staan dus van mijn mag die komen ik ben er klaar voor ooojaa en planten heb ik niet er leggen geen dingen op de grond die die kapot kan maken
gr

Gesloten