hier alles over mijn
-
marcel
Re: hier alles over mijn
nou de mensen onder ons weten een beetje hoe ik ben,ik sta over alles wat ik doe 100% achter en costant weer kom ik me tegen hoe dat kan en waar dat vandaan komt weet ik niet.maar ik denk dat het komt om dat ik mijn heel onzeker voel met de dingen als (sport) en wat betreft mijn leven dit speeld zamen een grote rol denk ik hoor.daarom denk ik aan een nieuwe start andere omgeving nieuwe mensen nieuwe kansen hierover zo wat meer.ik dacht een paar maanden geleden nou als ik nou een tentje koop een slaapzak kookseletje e.z.v dan kan ik er mooi opuit met mijn spikspinter nieuwe fiets wat er staat staat nog geen krasje op,maar aangezien ik het niet zo ruim heb € dacht ik nou ik heb het wel voor elkaar voor me 1ste tochtje maar dus niet ik moet nog een paar dingen en zonder dat kan ik echt niet weg,mijn financieel beglijder gaf het al aan dit kan je opnemen en niet meer.dus ik kan het echt niet opbrengen om alles voor elkaar te krijgen,dus dit schijft allemaal op tot waneer mag joost weten meschien volgend jaar.wand nu komt het ik heb juli er al eens meer over laten lezen verhuizen,ik heb hier goed gespek overgehad van hoe ik er nu voor sta.in een jaar tijd is er nog niet verandert in mijn leef situwatie en ik sta nog steets agter mijn beslising het is een grote beslissing die ik zelf moet nemen,en zal je zeggen dat vald niet mee ik wil heel graag weg dat komt recht uit mijn hart ik sta er ook sterker tegenover als 1 jaar geleden en nu heb ik van en nu ga ik echt hier weg.ik wil doen en laten wat ik wil doen en dat er niemand er zig mee bemoeit echt mijn eigen leven leiden en ik ( denk)dat dit mijn goed doet.zins vandaag heb ik gereageert op een huis in doesburg kilk op deze link http://www.entree.nu/ ga naar doesburg en de straat is de margrietstraat en die is niet voor urgentie dus kan zomaar zo zijn dat ik boven sta met mijn lange huur periode opzeg termijn daar is 03-06-2010 en het is een volksbuurd.dit heb ik van iemand die in doesburg woond en hun zijn daar begonen met wonen ze vond het altijd een leuke gezellige straat.en ja ik heb nu wel contakt met mesen daar zo heb ik een manege gevonden tutenburg in giesbeek,en heb ik een verzorgadres gevonden voor 2 paarden ik ben nog met haar bezig zij zou die plaats voor me vrij houden en nu maar afwachten of dit huis dooor gaat zo niet kijken we weer verder maar het is en blijft doesburg.als er mensen zijn hier die er wat meer over weten kan dat hier kwijd alles is welkom zo ik sluit het nu af
gr marcel
gr marcel
Ik denk nog steeds dat verhuizen meer zal kosten dan fietsen.
Reken eerst maar eens een maand dubbele lasten.
Een beetje eenvoudig opknappen.
Dan de spullen verhuizen.
Reken eerst maar eens een maand dubbele lasten.
Een beetje eenvoudig opknappen.
Dan de spullen verhuizen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
De spullen die je nu nog nodig hebt zullen toch vast wel op Marktplaats te
vinden zijn? Tot nu toe heb je alleen in de meest dure winkels gezocht en
gekocht.
vinden zijn? Tot nu toe heb je alleen in de meest dure winkels gezocht en
gekocht.
-
marcel
mary
tegen die tijd als ik voorang heb op dat huis kan ik nog ff sparen,en ik kan dan verhuizen het zal geen vete pot zijn maar ik krijg het wel knap,als ik het niet doe en zal vie dingen kiesen dan komt verhuisen er niet meer van.en ik voel mijn hier echt de laaste tijd niet zo ik bespaar je de woorden.maar zoals het er nu voor staat wil ik hier echt weg ik ga hier niet te persoonlijk opin maar echt lekker zit ik hier op dit momend niet
gr marcel
tegen die tijd als ik voorang heb op dat huis kan ik nog ff sparen,en ik kan dan verhuizen het zal geen vete pot zijn maar ik krijg het wel knap,als ik het niet doe en zal vie dingen kiesen dan komt verhuisen er niet meer van.en ik voel mijn hier echt de laaste tijd niet zo ik bespaar je de woorden.maar zoals het er nu voor staat wil ik hier echt weg ik ga hier niet te persoonlijk opin maar echt lekker zit ik hier op dit momend niet
gr marcel
Nou, veel succes en geluk daar dan maar mee.
Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt.
Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt.
Nou Marcel, ook ik heb vaker laten merken dat al dat nieuw en het beste van het beste (nou ja, meer het duurste van het duurste) kopen echt niet nodig is. Maar ik denk dat raad aannemen van mensen die ervaring hebben niet echt jouw ding is.
Hoop dat je plannen lukken, maar ik snap niet waarom je zo nodig helemaal in het oosten van het land wil wonen. Om nog een beetje contact met je familie zoals je moeder te kunnen houden, lijkt me de westkant van de Veluwe of niet verder dan Apeldoorn veel logischer.
Hoop dat je plannen lukken, maar ik snap niet waarom je zo nodig helemaal in het oosten van het land wil wonen. Om nog een beetje contact met je familie zoals je moeder te kunnen houden, lijkt me de westkant van de Veluwe of niet verder dan Apeldoorn veel logischer.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik hoop het met Mary mee voor je. Maar vergeet niet, dat je waar je ook gaat en woont je altijd je verleden en je persoonlijkheid als bagage met je mee neemt. Weet dat je heel sterk in je schoenen moet staan om niet in oude patronen te vervallen in een nieuwe omgeving!!
Ik weet (en snap) dat je dit soort dingen niet wil horen/ lezen. Maar ik gun je echt het beste! Als je denkt dat je aan deze stap iets hebt zou ik zeggen: "Doen!". Maar verwacht er geen wonderen van.
Ik weet (en snap) dat je dit soort dingen niet wil horen/ lezen. Maar ik gun je echt het beste! Als je denkt dat je aan deze stap iets hebt zou ik zeggen: "Doen!". Maar verwacht er geen wonderen van.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Mooi gesproken Karin; hier sluit ik mij bij aan.
Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe Marcel, bij het nemen van een beslissing!
groet, Martine
Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe Marcel, bij het nemen van een beslissing!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Misschien moet je er nog maar eens op de fiets heen.
Vorig jaar voelde je je ook niet zo geweldig, met die harde wind op de dijk
terug. Je had mazzel, kreeg een lift. Zo gaat het niet altijd als het niet
meezit.
Inmiddels lijken we vast op je moeder en je kennissen. Ik denk dat ze het
allemaal goed bedoelen en gewoon bezorgd zijn.
Vorig jaar voelde je je ook niet zo geweldig, met die harde wind op de dijk
terug. Je had mazzel, kreeg een lift. Zo gaat het niet altijd als het niet
meezit.
Inmiddels lijken we vast op je moeder en je kennissen. Ik denk dat ze het
allemaal goed bedoelen en gewoon bezorgd zijn.
Marcel ik kijk er van op dat je toch wil verhuizen, dacht dat hoofdstuk achter de rug was. ik gun je het allerbeste, en hoop dat je het naar je zin zal hebben, mocht je in Doesburg terecht komen. Doesburg is een leuke plaats, beter dan Arnhem dat je eerder in gedachte had.
Wel goed dat je al naar een manege op zoek bent gegaan. Doesburg heeft een mosterdfabriekje dat je kan bezichtigen, heerlijke mosterd overigens. Verder weet ik niets van de plaats.
Wel erg jammer dat je nu je fietstocht niet kan maken, je had je er zo op verheugd. Ik dacht dat je alle spullen die je daarvoor nodig hebt al in huis had.
Succes,
wanneer hoor je of je de woning krijgt?
Wel goed dat je al naar een manege op zoek bent gegaan. Doesburg heeft een mosterdfabriekje dat je kan bezichtigen, heerlijke mosterd overigens. Verder weet ik niets van de plaats.
Wel erg jammer dat je nu je fietstocht niet kan maken, je had je er zo op verheugd. Ik dacht dat je alle spullen die je daarvoor nodig hebt al in huis had.
Succes,
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Marcel, lekker je gevoel volgen. 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
deze omgeving tekt mijn heel erg aan vald genoeg te zien en te belevenloes
maar ik snap niet waarom je zo nodig helemaal in het oosten van het land wil wonen. Om nog een beetje contact met je familie zoals je moeder te kunnen houden
het cotakt met fam is ver te zoeken het lecht uit mekaar geen rusie of zo hoor maar ik ga er maar niet verder opin ik ga niet voor niets mijn eigen weg.
ik krijg daar ook beglijding dus komt wel goedkarin
Weet dat je heel sterk in je schoenen moet staan om niet in oude patronen te vervallen in een nieuwe omgeving
ik heb zoms het idee dat ik deze beslising niet eerder heb genomenmartine
Reageren tot: 12-04-2010 dan hoor ik of ik boven aan sta...pas dan krijg ik bericht waneer ik kan kijken met hunerna
wanneer hoor je of je de woning krijgt?
Opgezegd per: 03-06-2010 daar dus heb nog wel ff
ben ik al een tijdje mee bezig het word nu echt menis ik neem de stap ik sta er nu veel sterker tegenover dan vorigjaar en dat geeft een goed gevoelJeanette
Marcel, lekker je gevoel volgen
zo heb ik iedereen weer beantwoord ik ga hier niet over mijnzelf hebben en mijn fam dat vind ik te persoonlijk wie het wel wild weten ff een pm dan vertel ik het daar wel.
grmarcel
Als dit huis niet doorgaat, ga je dan nog wel je best doen om die week
mee te fietsen? Ik kan me haast niet voorstellen dat je te weinig spullen
hebt daarvoor.
mee te fietsen? Ik kan me haast niet voorstellen dat je te weinig spullen
hebt daarvoor.
-
marcel
nee deze tocht heb ik afgezecht ben nu met mijn wandelmaat aan het rtainen voor de wandel 4 daagse alkmaar,maar dit vald ook in juli we hebben vandaag gewandeld toen zij hij nou alkmaar vald in het water denk wand als dat huis doorgaat.ik zij nee we lopen gewoon dan blijf ik tog 4 nachten bij jou slapen og ja dat is ook zo zij hij dus dat gaat gewoon door,fietsen ook wel maar dan een andere x als dit huis doorgaat dan moet ik als 1ste alles weer bij elkaar sparen
gr marcel
gr marcel
16 t/m 19 juni.
Inschrijven voor 30 mei.
Inschrijven voor 30 mei.
-
renske
Ik dacht even aan een 1 april grap....
Marcel, waarom wilde je toen niet verhuizen? Denk daar nog over na.
Blijf je wispelturig vinden. De ene keer dit, de andere keer dat. En wat denk je wat het kost als je straks een pup hebt? Voor een pup mag je ook zeker €1000,- achter de hand houden voor onvoorziene dierenartsuitgaven. En met een hond gaan je maandlasten ook weer omhoog!
Marcel, waarom wilde je toen niet verhuizen? Denk daar nog over na.
Blijf je wispelturig vinden. De ene keer dit, de andere keer dat. En wat denk je wat het kost als je straks een pup hebt? Voor een pup mag je ook zeker €1000,- achter de hand houden voor onvoorziene dierenartsuitgaven. En met een hond gaan je maandlasten ook weer omhoog!
-
marcel
die pup komt er ook nog niet...maar met de tijd wel niet dit jaar
Rustig aan doen Marcel, neem je eigen tijd. 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Had je dit wel gezien Marcel? Niet in juli maar in juni de Alkmaarse vierdaagse.Mary schreef:16 t/m 19 juni.
Inschrijven voor 30 mei.
-
marcel
ik had dat ver x getiept dat is inderdaat in junimary
Niet in juli maar in juni de Alkmaarse vierdaagse