Marcel we gaan meteen weer naar huis, Lisa wacht.marcel schreef:kan je op de terug weg bij mijn langs voor een kopje koffie het lecht in de richting terug
ergernissen
Re: ergernissen
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat is wel een erg groot ommetje
Nog lekker kunnen wandelen met rex vandaag? Of was het een natte bende???

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Het is ook best verwarrend Marcel. We kennen ze vanuit onze Hoofddorp periode. Zij zijn toen naar Alkmaar verhuisd. Wij eerst naar Hillegom en daarna naar Almere. De crematie is in Schagen.marcel schreef:ho dacht alkmaar maar het is hoofddorp stukje bij mijn vandaan
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Marcel had het wel goed. Redelijk in zijn buurt.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Dan komen jullie dus misschien langs mij...
Ik had het heel leuk gevonden Lisa hier te hebben, maar ik ben tussen half 2 en half 4 weg.
Anders hadden we nog even gezellig samen kunnen wandelen na de crematie.
Sterkte morgen, crematies zijn nou eenmaal altijd verdrietig...
groet, Martine
Ik had het heel leuk gevonden Lisa hier te hebben, maar ik ben tussen half 2 en half 4 weg.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Lisa moet op het huis passen. Wij rijden met vrienden mee die ook in Almere wonen en voorheen ook in Hoofddorp.Martine schreef:Dan komen jullie dus misschien langs mij...
groet, Martine
Samen wandelen moeten we toch eens afspreken, dat zit al zo lang in de planning.
We zouden toch een keer langs het strand gaan en Roef dan ook mee.
Ook daar komen we langs morgen.
nou rond de klok van 13 uur was het een drab bende,maar later in de avond(ik had mijn vrienden)rond de klok van 22 uur heb ik nog een rondje gewandeld en dat vond hij pracheg wat er lag een paar centimeter sneeuw.en dan tijdens het wandelen schijf ik met mijn voet wat sneeuw op een hoopje,maar tijdens dat roep ik hem en komt hij met een snelvaart naar mijn toe rennen en gooi ik met mijn voet de sneeuw in zijn toet dat vind hij schitterend.maar dan loop ik wel weer verder en ben ik met de avond wandeling in 15 min weer thuisJeanette schreef
Hier is de sneeuw weer weg.
Hopelijk kan iedereen zo weer veilig op zijn of haar werk komen.
Romy en Dana waren nu extra blij dat ze gisteravond mochten opblijven om nog even in de sneeuw te spelen.
Phoebe was er ook bij, maar die zie je amper in de sneeuw
Van ons geren en sneeuwballen gooien werd ze een beetje (sneeuw)baldadig.
Hopelijk kan iedereen zo weer veilig op zijn of haar werk komen.
Romy en Dana waren nu extra blij dat ze gisteravond mochten opblijven om nog even in de sneeuw te spelen.
Phoebe was er ook bij, maar die zie je amper in de sneeuw

Van ons geren en sneeuwballen gooien werd ze een beetje (sneeuw)baldadig.
Het was gisteravond prachtig hier buiten.
Jammer dat die sneeuw niet veel eerder is gevallen.
Peter en ik hebben een heerlijke wandeling van dik 2 uur gemaakt op de Weerterheide. Daar was het zonder sneeuw ook al mooi, maar met het pakje wat gisteravond viel, was het nog mooier geweest.
Ik was wel blij dat het vanochtend weer grotendeels verdwenen was, maar nu regent het
.
Leuk hoor Renate dat je Romy en Dana nog lekker buiten in de sneeuw hebt laten spelen. Ze maken het veel te weining mee helaas.
Jammer dat die sneeuw niet veel eerder is gevallen.
Peter en ik hebben een heerlijke wandeling van dik 2 uur gemaakt op de Weerterheide. Daar was het zonder sneeuw ook al mooi, maar met het pakje wat gisteravond viel, was het nog mooier geweest.
Ik was wel blij dat het vanochtend weer grotendeels verdwenen was, maar nu regent het

Leuk hoor Renate dat je Romy en Dana nog lekker buiten in de sneeuw hebt laten spelen. Ze maken het veel te weining mee helaas.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het wordt nu wel een heel gemengd topic.... Ontwarren gaat niet meer.
Erna sterkte vandaag. Ik hoop dat het nu meevalt op de weg. Hier ligt nog een aardig laagje sneeuw en het is o graden.
Ja, Charlotte het is wel een prachtig gezicht! Dan is regen minder. Hier is het nog echt winters.
Wat een rare actie was dat Jeanette!
Goed om daar even een melding van te maken. Is toch niet normaal meer. Zelfs niet in Drenthe!
Wij hebben al 25 jaar dezelfde krant. Wordt hier gebracht met de auto. Sinds we hier wonen nooit een negatief woord, maar nu heeft een ander deze wijk. Meteen al een brief in de deur: vanwege tijdsdruk en de conditie van de weg (die toen trouwens perfect was) enz.
Het Dagblad van het Noorden wordt hier in de buurt (nog verder dan wij) afgeleverd door een man op een scooter. Met deze man heb ik het wel te doen.
Ben benieuwd of ik het pakje van Bol nog ga krijgen...

Erna sterkte vandaag. Ik hoop dat het nu meevalt op de weg. Hier ligt nog een aardig laagje sneeuw en het is o graden.
Ja, Charlotte het is wel een prachtig gezicht! Dan is regen minder. Hier is het nog echt winters.
Wat een rare actie was dat Jeanette!

Wij hebben al 25 jaar dezelfde krant. Wordt hier gebracht met de auto. Sinds we hier wonen nooit een negatief woord, maar nu heeft een ander deze wijk. Meteen al een brief in de deur: vanwege tijdsdruk en de conditie van de weg (die toen trouwens perfect was) enz.
Het Dagblad van het Noorden wordt hier in de buurt (nog verder dan wij) afgeleverd door een man op een scooter. Met deze man heb ik het wel te doen.
Ben benieuwd of ik het pakje van Bol nog ga krijgen...

Tijd voor krant lezen op internet?Ariënne schreef:
:twisted: :twisted: :twisted:
CV-ketel stuk.
CV-ketel stuk.
Mary wat rot voor je, wordt dat gemaakt voor je de nacht in gaat?
Toen ik gisteren wakker werd, bleek dat ik zonder stroom zat.
Ik heb de boel maar gelaten voor wat het was en ging snel weg, want ik was te laat voor mijn afspraak. Wekker was ook dood.
Ergens hoopte ik dat alles het weer deed als ik 's-middags zou thuiskomen. (Lekker blonde oplossing toch?) ...maar nee.
Wat aan de schakelaars in de meterkast geprutst en er heel gewichtig bij staan kijken, maar nee hoor, daar moet je toch voor geleerd hebben kennelijk...
Een vriend van me had dat, hij kwam, zag, prutste net als ik in de meterkast en overwon...
Een uur later klapte de boel er weer uit, maar nu wist ik wel in welke richting het moest zoeken (ja, ja, ik had opgelet
)
De fout werd gelokaliseerd ergens in de keuken, en na wat stekkers verwijderd te hebben, deed alles het weer. Gelukkig maar, het begon al donker te worden...
Morgen komt de loodgieter mijn "natte groep" in de keuken bekijken...
Heb je wel een heteluchtkacheltje of een open haard? Anders ga je toch gezellig een bakkie doen bij de buren en blijf je (tot vervelens toe) hangen...
groet, Martine
Toen ik gisteren wakker werd, bleek dat ik zonder stroom zat.
Ik heb de boel maar gelaten voor wat het was en ging snel weg, want ik was te laat voor mijn afspraak. Wekker was ook dood.

Ergens hoopte ik dat alles het weer deed als ik 's-middags zou thuiskomen. (Lekker blonde oplossing toch?) ...maar nee.
Wat aan de schakelaars in de meterkast geprutst en er heel gewichtig bij staan kijken, maar nee hoor, daar moet je toch voor geleerd hebben kennelijk...
Een vriend van me had dat, hij kwam, zag, prutste net als ik in de meterkast en overwon...

Een uur later klapte de boel er weer uit, maar nu wist ik wel in welke richting het moest zoeken (ja, ja, ik had opgelet

De fout werd gelokaliseerd ergens in de keuken, en na wat stekkers verwijderd te hebben, deed alles het weer. Gelukkig maar, het begon al donker te worden...
Morgen komt de loodgieter mijn "natte groep" in de keuken bekijken...
Heb je wel een heteluchtkacheltje of een open haard? Anders ga je toch gezellig een bakkie doen bij de buren en blijf je (tot vervelens toe) hangen...

groet, Martine
Erna, ben je al veilig terug van de crematie?
Is het een beetje meegevallen, of was het erg verdrietig?
Gelukkig viel het weer mee, de sneeuwbuien die waren voorspeld, heb ik in elk geval niet gezien...
groet, Martine
Gelukkig viel het weer mee, de sneeuwbuien die waren voorspeld, heb ik in elk geval niet gezien...
groet, Martine
Mary, hoop dat het snel opgelost wordt! Dit is niet fijn.
Anders maar heel vroeg:
Martine, bij jou alles weer in orde, gelukkig. Op de boosdoener na dan. Hopelijk wordt ie morgen opgespoord.

Martine, bij jou alles weer in orde, gelukkig. Op de boosdoener na dan. Hopelijk wordt ie morgen opgespoord.
Ik hoop dat het een mooi afscheid was, Erna.Martine schreef:Erna, ben je al veilig terug van de crematie?
groet, Martine

Het koelt hier lekker af. Bijkeuken 12 gr. Kamer denk ik 15 a 16.
Als het goed is komen ze nog vandaag. Na 21,00 uur niet meer.
Dan moet je maar naar bed.
Als het goed is komen ze nog vandaag. Na 21,00 uur niet meer.
Dan moet je maar naar bed.
Dan kan je nog beter dagen op een pakje van Bol moeten wachten...
Ik moet toch maar die winter-smiley's zoeken.
Sterkte in de kou Mary!

Ik moet toch maar die winter-smiley's zoeken.

Sterkte in de kou Mary!

Straalkachel Pim maar op schoot.
Hij doet het weer. Voor
slechts 100 euro kunnen we weer verder.