Ik kom ook altijd weer op hetzelfde model uit, zal wel met de vorm van het hoofd te maken hebben. Dan maar weer een ander kleurtje.... Doe trouwens jaren met een bril en wacht nu tot ik de kleine letters echt niet meer kan lezen, kunnen ze dat er ook gelijk inzetten.
Ik heb er dan ook geen ervaring mee.
Maar ik was mee geweest een nieuwe bril voor Everard uit te zoeken en dat viel niet mee. Hij heeft een vrij smal en wat langer hoofd en dan vallen er wel modellen af natuurlijk, maar er bleef toch een enorme keus over.
Maar het is uiteindelijk toch gelukt. Bij de vierde opticien
rini schreef:De volgende informatie ontvangen van mijn prijs,de musical over het leven van Ramses Shaffy op zondag 8 januari 2012 in het RAI theater in Amsterdam,vanaf 16.00 ben je van harte welkom waar je wordt ontvangen met een hapje en een drankje(ook in de pauze).De musical begint om 17.00 uur en zal om 19.30 afgelopen zijn.
Nu is het voor mij onmogelijk om daar bij te zijn maar mag deze kaarten ook weggeven en dat doe ik graag dus wie ze hebben wil mag zich melden.
Als niemand reageert, wil ik vragen of mijn zus Nelly het leuk vindt... Die houdt wel van uitstapjes, maar zit krap, en wat afstand betreft is het voor haar te doen.
Als dat niets wordt, wil ik het ook mijn moeder wel vragen. Zij houdt erg van Ramses, maar is op die dag jarig. Maar dat kan natuurlijk altijd op een andere dag gevierd worden...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Martine schreef:Ik begreep dat ze zo'n actie een paar keer per jaar hebben. Dit keer kregen de eerste 2000 mensen die op een bepaalde link klikten een gratis bril; toevallig zat ik achter de computer en zag ik het bericht op FB binnenkomen. (daar had ik me speciaal voor dit doel aangemeld) Binnen 10 minuten waren ze al vergeven...
Volgens een mededeling op mijn Facebook is de actie er op 15 december weer.....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004