Kerst
Re: Kerst
Je hebt je toren gevonden Mary, leuk hoor, de Westertoren is heel erg mooi.
Ik hoef ook niet meer zo nodig in Amsterdam te wonen, maar als je langs de grachten, en door de steegjes van de Jordaan slentert gaat mijn hart toch weer een beetje op tilt.
Ik hoef ook niet meer zo nodig in Amsterdam te wonen, maar als je langs de grachten, en door de steegjes van de Jordaan slentert gaat mijn hart toch weer een beetje op tilt.
Laatst gewijzigd door Erna op 08 dec 2010, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mijn ouders wonen in in monumentaal middeleeuws huis in Breda. Laten we stellen dat de eerste die ik bel in het geval van een erfenis de makelaar is. Onpraktisch van indeling, daar mag je van monumentenzorg dan ook niets aan veranderen, altijd geluidsoverlast midden in de stad, klein.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Misschien niet om in te wonen. Maar blijf die oude panden wel erg mooi vinden.
En wat winkels betreft Rini, zo'n ontzettend lelijk modern en ook nog tochtig winkelcentrum als wij hebben kan je missen als kiespijn.
En wat winkels betreft Rini, zo'n ontzettend lelijk modern en ook nog tochtig winkelcentrum als wij hebben kan je missen als kiespijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Hier is een echt oud buurtje gesloopt voor een winkelcentrum.
Jaren geleden alweer. Het is een heerlijk centrum, helemaal overdekt,
alles wat je nodig hebt is er. Het trekt zelfs mensen uit Alkmaar.
Jaren geleden alweer. Het is een heerlijk centrum, helemaal overdekt,
alles wat je nodig hebt is er. Het trekt zelfs mensen uit Alkmaar.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Dat herinner ik me nog van toen we in "de polder" gingen wonen... ik miste de kerktorens en het sfeervolle van een oud centrum.
groetjes, Karin
Ik kreeg het volgende antwoord:Martine schreef:Ik heb ze overigens een mailtje gestuurd met de vraag of mijn hondjes ook welkom zijn; dat zou het allemaal een stuk eenvoudiger (en leuker) maken...
Natuurlijk is uw hond, mits aangelijnd, van harte welkom!
Dat biedt perspectieven...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Erna, heb je de foto vandaag in de krant zien staan? Het ziet er erg leuk uit, erg "Dickens"!
Gisteravond zijn we er even langs gereden, maar er staat nu een heel hoog hek om het terrein heen; alleen het verlichtte reuzenrad stak er eenzaam heel hoog bovenuit. Vanmiddag ga ik er even met Thom heen; ik ben benieuwd!
Gisteravond zijn we er even langs gereden, maar er staat nu een heel hoog hek om het terrein heen; alleen het verlichtte reuzenrad stak er eenzaam heel hoog bovenuit. Vanmiddag ga ik er even met Thom heen; ik ben benieuwd!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
Desi
In Deventer is ieder jaar het weekend voor de kerst een Charles Dickens festiva. Van heinde en ver komen ze naar de oude binnenstad. Misschien dat we dit jaar er ook eens naar toe gaan, we zijn anders meestal op wintersport. Nu dus nog niet
Met de auto hoebven we niet gaan, want parkeren is dan een groot probleem. Met de trein vanuit Wijhe na Deventer, moet je geluk hebben dat jer er nog net bij in kunt. Dus als we gaan, gaan we op de fiets en de hondjes achterop (als het niet te koud is).
Met de auto hoebven we niet gaan, want parkeren is dan een groot probleem. Met de trein vanuit Wijhe na Deventer, moet je geluk hebben dat jer er nog net bij in kunt. Dus als we gaan, gaan we op de fiets en de hondjes achterop (als het niet te koud is).
Ja ik heb het artikel gelezen Martine, het lijkt me erg leuk. Ik had van de week al de site opgezocht, leuk programma bieden ze.
Ik vind het jammer dat we zelf geen tijd hebben om er naar toe te gaan, anders hadden we dat zeker gedaan.
Wij zijn ook een keer in Deventer bij het Dickens festival geweest, het is erg leuk. Maar zo verschrikkelijk druk dat ik daar nooit meer naar toe ga. Anja als je gaat zou ik zo vroeg mogelijk gaan, je staat, ook al ben je vroeg, tussen de dranghekken voor je naar binnen kan. Daarna wordt je heel langzaam door de menigte opgeduwd naar het einde. Voor de honden lijkt het me niets.
Maar als je gaat, veel plezier.
Het is een heel mooi stukje van Deventer waar het festival wordt gehouden. We zijn nog altijd een keer van plan om er een keer te wandelen om de mooie panden beter te kunnen bekijken, is er nog niet van gekomen.
Ik vind het jammer dat we zelf geen tijd hebben om er naar toe te gaan, anders hadden we dat zeker gedaan.
Wij zijn ook een keer in Deventer bij het Dickens festival geweest, het is erg leuk. Maar zo verschrikkelijk druk dat ik daar nooit meer naar toe ga. Anja als je gaat zou ik zo vroeg mogelijk gaan, je staat, ook al ben je vroeg, tussen de dranghekken voor je naar binnen kan. Daarna wordt je heel langzaam door de menigte opgeduwd naar het einde. Voor de honden lijkt het me niets.
Maar als je gaat, veel plezier.
Het is een heel mooi stukje van Deventer waar het festival wordt gehouden. We zijn nog altijd een keer van plan om er een keer te wandelen om de mooie panden beter te kunnen bekijken, is er nog niet van gekomen.
Devenmter staat ook nog op ons programma. In de afgelopen camperjaren, vooral toen we onze kleine camper nog hadden, deden we zondags altijd een oud stadje en deze tijd een kerstmarktenroute. Maar sinds ik steeds meer moeite met bewegen krijg, komt het er veel minder van
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Voor alle smousmensen en dieren
http://ak.imgag.com/imgag/product/previ ... 7/graphic1
Loes
(weet niet of de afzender bewust zo'n passende kaart stuurde, maar leuk is 'ie , het is toch net een smous ?)
http://ak.imgag.com/imgag/product/previ ... 7/graphic1
Loes
(weet niet of de afzender bewust zo'n passende kaart stuurde, maar leuk is 'ie , het is toch net een smous ?)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ach, jaarlijks terugkerend fenomeen. Die waarschuwing is al van 2008
en was ook nog vals.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... rschuwing/
en was ook nog vals.
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... rschuwing/
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Zoals vrijwel alle rondwarende waarschuwingen.
We krijgen wel regelmatig allerlei mails zogenaamd van onze eigen of HSC- bank, maar door het beroerde Nederlands kun je daar nauwelijksw intrappen
We krijgen wel regelmatig allerlei mails zogenaamd van onze eigen of HSC- bank, maar door het beroerde Nederlands kun je daar nauwelijksw intrappen
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004