Ariënne schreef:Hoi Monique,
Kalmpjes aan maar en één ding tegelijk! Straks lekker de accu opladen in de lente!

Heb je ook vrij volgende week?
Wel heel fijn dat Mart ook voetballen met z'n vrienden als hobby heeft! :voetbal:
Hier was het ook wel even wennen dat gecomputer. Bert kan als hij thuis is, ook totaal afwezig zijn met werk of voetbalprogramma's kijken. Dus ik kan ook best eens niet aanspreekbaar zijn. Eigenlijk is dat voor de kids wat meer wennen geweest, maar ze vinden het ook wel leuk dat ik het doe.
Ik vind het nu wel erg ongezellig dat ik niet in de kamer kan computeren, nu de laptop 'adje' is (zou Merel zeggen) maar hopelijk is dat tijdelijk.
Nog geen ander huis gevonden hoor, Monique.

Volgende week ben ik 2 dagen vrij, waarvan ik 1 dag lekker naar de sauna ga

met mijn schoonzus en mezelf trakteer op een lekkere massage en gezichtsbehandeling

. Speciale vrouwendag, is heerlijk ontspannend en gezellig!
Maandag 3 maart ga ik met Elles op stap naar Aalsmeer, Elles mag mee doen aan de voorrondes van de Achmea kennisquiz. Eerst moet ze daar ter plekke nog 88 tegenkandidaten zien te verslaan want van de 100 geselecteerden mogen er uiteindelijk 12 door naar de TV-opnames diezelfde dag.
We vinden het zowiezo al leuk om mee te maken!
Voor de mei-vakantie heb ik deze week een huisje in de Ardennen geboekt in een mooi wandelgebied met veel riviertjes, bossen, grotten en kastelen. Vlakbij het kasteel van de Hare Krishna (dat ook bezocht kan worden). Hondjes lekker mee en op de terugweg nog een bezoekje aan mijn ouders. Hebben we allemaal veel zin in!