sammydesmous schreef:Martine schreef:Hij was er stil van...
De instructeur vond dat hij het -zeker voor een eerste keer- heel goed deed. Hij heeft helemaal zelf gereden. Het schakelen ging hem verrassend goed af. (maar dat had ik dan ook vorige maand met hem geoefend op een groot uitgestorven parkeerterrein hier in Spaarnwoude

)
Op 22 augustus beginnen zijn wekelijkse lessen terwijl hij ondertussen bezig is met zijn theorie-examen. Ik hoop dat hij het redelijk snel heeft ('t-is toch een peperdure hobby) Echt rijden leer je m.i. toch pas als je eenmaal je rijbewijs hebt; gewoon door het vaak te doen...
Maar wat gaat het hard; zo breng je ze naar de kleuterschool en voor je het weet, lenen ze je auto...
Ik hoop dat Coen een natuurtalent is, dan gaat het je tenminste niet zoveel geld kosten.
José, Sammy & Lieveke

Hoezo een koele kikker, die zoon van mij...?
Hij heeft gisteren de hele dag geoefend voor zijn theorie-examen en dat viel hem vies tegen... (hij heeft het erg onderschat, kwam hij gisteren achter

) Natuurlijk heb ik de afgelopen maanden achter zijn broek gezeten, maar dat had weinig zin.
Hij heeft gisteren 30 oefen-examens gemaakt en is daarvoor welgeteld 3 x geslaagd. (weliswaar steeds op hooguit maar een paar foutjes, maar toch: gezakt = gezakt...)
Ik heb zelf ook een examen gemaakt en zakte ook glorieus hoor; het is echt moeilijk tegenwoordig.
Vanmiddag moest hij dan voor het echie en meneer flikt het gewoon; hij slaagt bijna foutloos.

Heerlijk als je geen last hebt van examenvrees; z'n moeder was veel zenuwachtiger...
De eerste horde is genomen; nu kan het praktijkexamen binnenkort worden aangevraagd. Zijn rij-instructeur is namelijk uitermate tevreden over hem... (en dat al na 8 lessen) Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...