Klets-topic
Re: Klets-topic
Het is een reizende speeltuin, ze blijven ongeveer 2 maanden en gaan dan ergens anders heen. Een soort propaganda-toer
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Aha, ik dacht aan een verhuizing. 

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wel een leuk idee zo'n reizende speeltuin...... 

Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Hoera.... mijn beste vriendin is vandaag bevallen van een dochter. We zijn al ruim 36 jaar vriendinnen. De laatste jaren was haar grootste probleem,dat er geen man in haar leven was, terwijl ze een grote kinderwens had.
De vandaag geboren jongedame heeft dan ook een bij een noorse spermabank ingeschreven donor al vader. Inmiddels heeft mijn vriendin overigen wel een vriend. Een oud-klasgenoot van de middelbare school. Hij heeft uit een eerdere relatie al twee zoons, met de bijbehorende financiele zorgen, hij wil graag een vaderfiguur zijn voor Mette, maar zonder de verplichtingen als het mis zou lopen. De relatie is tenslotte nog heel pril. Voor beide partijen dus geen verkeerde oplossing.
De vandaag geboren jongedame heeft dan ook een bij een noorse spermabank ingeschreven donor al vader. Inmiddels heeft mijn vriendin overigen wel een vriend. Een oud-klasgenoot van de middelbare school. Hij heeft uit een eerdere relatie al twee zoons, met de bijbehorende financiele zorgen, hij wil graag een vaderfiguur zijn voor Mette, maar zonder de verplichtingen als het mis zou lopen. De relatie is tenslotte nog heel pril. Voor beide partijen dus geen verkeerde oplossing.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Gefeliciteerd. Fijn dat je vriendin haar grootste wens in vervulling heeft zien gaan. Leuke naam. Mette. 

Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Van Harte! met Mette voor je vriendin. Fijn dat ze zo toch kan moederen. 

Maureen
Wat heerlijk allemaal, gefeliciteerd voor je vriendin! Soms heb je een flink omweggetje nodig om gelukkkig te worden. Fijn dat het gelukt is!

Wat fijn Karin, felicitaties voor je vriendin met de geboorte van Mette. 

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gefeliciteerd. 

Charlotte
Gefeliciteerd Karin zo zie je dat het soms raar kan lopen in een leven.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Passende naam, Mette. Ik vind het zo leuk als de Denen het uitspreken.
Dat het kleintje maar een fijn en gezond lang leve mag hebben.
Dat het kleintje maar een fijn en gezond lang leve mag hebben.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Grappig, zoals het soms met mensen in één klap kan klikken.
We hebben vandaag kennisgemaakt met onze nieuwe schoonzus Ilka.
Ze is de partner van één van de broers van Gerrit. Hij is lang getrouwd geweest met een japanse vrouw, die in Brazilië is opgegroeid.
Toen die relatie stuk liep, naar zij hun dochter mee naar Brazilië. Om zijn dochter te kunnen blijven zien, zag de broer van Gerrit dan ook maar één oplossing, hij liet een kast van een huis bouwen in de buurt van Sao Paulo en heeft zijn baan opgezegd en is in Brazilië gaan rentenieren.
Nou is daar de crisis ook stevig toegeslagen, inmiddels werkt hij daar weer, mede vanwege het feit, dat zijn ex hem flink uitgekleed heeft.
In Brazilië woont hij op een golfbaancomplex waar 's nachts de boel op slot gaat. Gelukkig is hij daar een leuk iemand tegengekomen en vorig jaar zijn ze getrouwd (samenwonen is daar "not done").
Nu zijn ze voor een paar dagen samen in Nederland en mochten wij dus ook kennis met haar maken. Leuk!!!(Gelukkig maar, want mijn oude schoonzus en ik konden het ook supergoed met elkaar vinden.)
We hebben vandaag kennisgemaakt met onze nieuwe schoonzus Ilka.
Ze is de partner van één van de broers van Gerrit. Hij is lang getrouwd geweest met een japanse vrouw, die in Brazilië is opgegroeid.
Toen die relatie stuk liep, naar zij hun dochter mee naar Brazilië. Om zijn dochter te kunnen blijven zien, zag de broer van Gerrit dan ook maar één oplossing, hij liet een kast van een huis bouwen in de buurt van Sao Paulo en heeft zijn baan opgezegd en is in Brazilië gaan rentenieren.
Nou is daar de crisis ook stevig toegeslagen, inmiddels werkt hij daar weer, mede vanwege het feit, dat zijn ex hem flink uitgekleed heeft.
In Brazilië woont hij op een golfbaancomplex waar 's nachts de boel op slot gaat. Gelukkig is hij daar een leuk iemand tegengekomen en vorig jaar zijn ze getrouwd (samenwonen is daar "not done").
Nu zijn ze voor een paar dagen samen in Nederland en mochten wij dus ook kennis met haar maken. Leuk!!!(Gelukkig maar, want mijn oude schoonzus en ik konden het ook supergoed met elkaar vinden.)
groetjes, Karin
Wat fijn dat alles uiteindelijk zo goed op zijn pootjes terecht is gekomen en wat heerlijk dat het tussen jullie ook zo goed klikt! Leuke familieleden zijn zo waardevol...! 

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat fijn om elkaar weer te zien! Het lijkt me echt heel erg als mijn broer in Brazilie zou wonen. Ik vind het een heel bijzonder verhaal. Het siert de broer van Gerrit dat hij zo ver weg ging wonen om bij zijn dochter te zijn. Daar word ik warm van. Ik gun hem zijn nieuwe liefde en ben blij voor jullie allemaal dat de klik er is!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Fijn zo'n klik met je nieuwe schoonzus!
Maar wat wonen ze een eind weg. Dan is het haast nog belangrijker dat het contact goed is, anders verwatert het veel te snel........
Maar wat wonen ze een eind weg. Dan is het haast nog belangrijker dat het contact goed is, anders verwatert het veel te snel........
Maureen
-
Wat fijn Karin dat je je broer met zijn vrouw in Nederland is en je nu kennisgemaakt hebt met je nieuwe schoonzus. En al helemaal super dat er ook met haar weer een klik is. Wat wonen ze ver weg, je kunt niet zo maar op bezoek gaan.
Scypen jullie ook met elkaar?
José, Sammy & Lieveke

José, Sammy & Lieveke

Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Fijn Karin dat de klik er met je schoonzusje is.
Leuk dat jullie kennis gemaakt hebben met haar, en dat Gerrit zijn broer weer even kon zien en spreken. Live is toch anders dan via de skype.
Leuk dat jullie kennis gemaakt hebben met haar, en dat Gerrit zijn broer weer even kon zien en spreken. Live is toch anders dan via de skype.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.