Klets-topic
Re: Klets-topic
Tuurlijk! Dat gaat vast goed komen.
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Mijn zoon had ook zo'n pakket.
Haalde in 1 keer zijn rijbewijs en had nog 1 les over.
Kreeg mooi zijn geld terug.
Haalde in 1 keer zijn rijbewijs en had nog 1 les over.
Kreeg mooi zijn geld terug.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
gerrymoerkens
Hier had mijn dochter het in 4 keer mijn zoon in 5 keer en de jongste meteen de 1ste keer. Ik blij want het kost erg veel. Gerry
Mooi zo'n pakket Martine, het gaat Coen vast lukken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
En zo vertrekt Ruben overmorgen voor bijna een half jaar naar Barcelona. Toch wel een beetje een vreemd gevoel hoor. Ondanks dat ik weet dat hij er in februari weer is. Dat heet loslaten hè?
Ik zal blij zijn als ik zeker weet dat hij daar woonruimte heeft. Hij vertrekt bijna 2 weken voordat z'n stageperiode begint om die zaken daar te regelen. Er is wel sprake van een appartement, maar op afstand weet je het nooit zeker.
Ik ga hem echt missen..........Los laten, best wel moeilijk.
Ik zal blij zijn als ik zeker weet dat hij daar woonruimte heeft. Hij vertrekt bijna 2 weken voordat z'n stageperiode begint om die zaken daar te regelen. Er is wel sprake van een appartement, maar op afstand weet je het nooit zeker.

Nou zeg, dat is inderdaad loslaten. Moeilijk voor jou, maar voor hem waarschijnlijk een fantastische ervaring die hem z'n hele leven bij zal blijven.
Ga je hem nog bezoeken? Het is een heerlijke stad en je hebt nu een wel heel geweldig excuus! Ik speel zelf met de gedachte in de herfstvakantie met mijn moeder te gaan...
Sterkte met het afscheid; geniet nog maar even van morgen!
Ga je hem nog bezoeken? Het is een heerlijke stad en je hebt nu een wel heel geweldig excuus! Ik speel zelf met de gedachte in de herfstvakantie met mijn moeder te gaan...
Sterkte met het afscheid; geniet nog maar even van morgen!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Spannend Yvonne. Wat een leuke ervaring voor Ruben om daar naar toe te mogen.
Zal voor jullie allenmaal wel even wennen zijn. Gaan jullie hem daar nog een keertje opzoeken.
Zal voor jullie allenmaal wel even wennen zijn. Gaan jullie hem daar nog een keertje opzoeken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja spannend is het zeker en een waanzinnig mooie ervaring. Opzoeken weet ik nog niet. Zo makkelijk gaat het niet met mijn en Everard's werk. We werken bij hetzelfde bedrijf en net vakantie gehad. Het najaar en de winterperiode zijn de drukste tijden. Maar wie weet. Lisa gaat wel en veel van z'n vrienden maken ook al plannen.
Ik ben er één keer geweest en het is een prachtige stad. Leuk Martine, even met je moeder er tussen uit.
Ik ben er één keer geweest en het is een prachtige stad. Leuk Martine, even met je moeder er tussen uit.

Spannend Yvonne!
Naar Barcelona is inderdaad wel ineens heel erg loslaten
.
Maar voor Ruben een geweldig avontuur....
Naar Barcelona is inderdaad wel ineens heel erg loslaten
Maar voor Ruben een geweldig avontuur....
Maureen
Loslaten valt niet mee...!
Maar je zult zien dat het een prachtige ervaring gaat worden!
Als ik zo in onze kring kijk.. : Kirsten en Robert naar Montreal (apart van elkaar) en Suzanne naar Kaapstad, nichtje Roos naar Curacao... Het was/is allemaal even geweldig.
En dan is Barcelona nog redelijk dichtbij. Fijn dat je tegenwoordig kunt skypen.
Dat was vroeger wel anders: ik op m'n 20e naar de kibbutz in Israël - nauwelijks brieven en heimwee...
Als ik zo in onze kring kijk.. : Kirsten en Robert naar Montreal (apart van elkaar) en Suzanne naar Kaapstad, nichtje Roos naar Curacao... Het was/is allemaal even geweldig.
Dat was vroeger wel anders: ik op m'n 20e naar de kibbutz in Israël - nauwelijks brieven en heimwee...

Sterkte met het loslaten, Yvonne.
Fijne kans voor hem om in Spanje stage te lopen.
Communiceren is tegenwoordig heel makkelijk....
Fijne kans voor hem om in Spanje stage te lopen.
Communiceren is tegenwoordig heel makkelijk....
Charlotte
Nou, dat is zeker een heel verschilAriënne schreef: Dat was vroeger wel anders: ik op m'n 20e naar de kibbutz in Israël - nauwelijks brieven en heimwee...

Een mooie ervaring in een mooi land opdoen
en loslaten
'
dat lukt nooit echt.
Onze oudste ging als 18 jarige militair naar Bosnie terwijl de oorlog net afgelopen was(1996) was dus echt spannend
Maar wens hem maar veel plezier!!
dat lukt nooit echt.
Onze oudste ging als 18 jarige militair naar Bosnie terwijl de oorlog net afgelopen was(1996) was dus echt spannend
Maar wens hem maar veel plezier!!

-
sammydesmous
Je zult hem zeker missenyvonne schreef:En zo vertrekt Ruben overmorgen voor bijna een half jaar naar Barcelona. Toch wel een beetje een vreemd gevoel hoor. Ondanks dat ik weet dat hij er in februari weer is. Dat heet loslaten hè?
Wens Ruben een goede reis en een fantastische tijd daar toe van ons. Het hotel waar hij stage gaat lopen is trouwens ook prachtig.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dank! Ik zal alle wensen overbrengen
Voor zover ik weet zijn ze met z'n tweeën daar.
Nou, da's niet mis Rini! Lijkt me heel moeilijk als je kind naar een oorlogsgebied moet.
Nou, da's niet mis Rini! Lijkt me heel moeilijk als je kind naar een oorlogsgebied moet.

Gisteren een brief gekregen van mijn werk(ziekenhuis) over de mazelen
op de spoed een gezin met twee kinderen met mazelen. Nu moet iedereen zich weer laten inenten tegen de mazelen behalve als je als kind het hebt gehad pfffffff dit alleen omdat er een bepaalde groep is die de kinderen niet laten inenten
nu de spoedeisende hulp ontsmetten
en wachten op een oproep voor een inenting
nou ja ben ik in ieder geval goed beschermd
groetjes Alida 
Leuk hoor?!

Charlotte
Het dorp verderop (Oldebroek) daar zijn enkele gevallen van mazzelen bekend dus zal het Elburg ook wel weten te vinden
Ze zijn hier toch ook niet echt van het inenten