Je zet je hond toch niet na 8 jaar om deze reden op marktplaats dat slaat echt nergens op te hopen dat hij een liefdevol plekje vind bij iemand die wel van hem houd.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Ariënne schreef:Tja...
Zo'n hond gun je toch een fijne plek bij iemand, die veel tijd voor hem heeft!
Maar wel in de stad !!!
En Fly-ball misschien ????
Of vlakbij het strand; misschien wel opletten met paarden, maar dat valt natuurlijk mee.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vast geen probleem Loes. Stapper rent even achter een eend aan, maar keert na een klein sprintje teleurgesteld terug...'t is geen ree...
Dus wie weet doet Mazzel het wel erg goed bij paarden.
Maar ik hoop dat hij een heel goede stadse baas vindt. lekker naast de fiets door het Amsterdamse bos oid.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Nee, maar zou ik toch niet doen hoor. Hebben we het niet eens met Fredie over gehad, Gerrit geniet met volle teugen van Suske en wil de aandacht (nog) niet verdelen (net een babyvader , die vragen zich toch ook altijd af of ze van eenvolgend kind wel net zo veel kunnen houden.... ).
Maar het is wel heel triest, want van de hele wachtlijst voor herplaatsers was er niemand die dit aandurfde.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
De reden is voor mij zo onbegrijpelijk dat ik het ook niet zou durven.
Zou dan toch echt wel denken dat het hondje zorg nodig heeft waar
ze geen zin in hebben.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
De baasjes moeten wel erg wanhopig zijn .Het lijkt mij een wanhoops poging om een goed adres voor Mazzel te vinden.
ik moet er niet aan denken om 1 van mijn meiskes weg te moeten doen....
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Mazzel heeft een jachtdrift die verder gaat dan het kleinwild in het bos, het kleinvee van de buren is ondanks de nodige voorzorgsmaatregelen ook niet veilig. Een combinatie van Houdini en een vos.
Mensen willen toch graag een hond om lekker mee in het bos te kunnen wandelen, dat kan met Mazzel gewoon niet. Aangelijnd in stedelijk gebied.
groetjes, Karin
Ontsnapt ook uit huis, met de verse lamsboutjes van de buren in zijn neus.
Voor mij geen redenen om je hond na 8 jaar weg te doen, maar kan we wel voorstellen dat je niet zo maar aan zo'n herplaatser begint.
Aan de andere kant, als je je voor een herplaatser op de wachtlijst laat zetten, zou je toch moeten weten dat er dan honden langskomen waar "iets mee is". Mensen zullen toch niet zo naief zijn, dat ze denken dat dat alleen maar hondjes van oude vrouwtjes zijn die er zelf niet voor kunnen zorgen......
groetjes, Karin
Nou, eerlijk gezegd zou ik het ook niet durven.
Ik ben toch al niet zo van de riempjes. Het is dat Phoebe echt verkeersgevaarlijk is (loopt zo onder een auto in de veronderstelling dat de auto wel wil spelen) anders liep ze (bijna) altijd los.
Een tijdje geleden kwam er een leuk hondje op ons pad: een Fries Stabijtje, jong, maar pup-af. Wij kennen deze mensen al lang en redelijk goed. Zij vinden het vreselijk om het hondje op te geven, maar weten zich geen raad met het ding. Ze is erg hardleers. De gedragstherapeut heeft verbeteringen gebracht, maar geen oplossingen.
Bijna viel ze in handen van een broodfokker, maar die verlor zijn interesse doordat ze geholpen is.
Ik heb toen nagedacht hoe het zou zijn als wij haar in huis zouden nemen. Niet gedaan natuurlijk, maar eerlijk: ik zou er niet aan beginnen.
Ik hoop dat Mazzel snel iemand vindt die hem wel aandruft.