Geniet van je boek, ik vond hem weer geweldig...
Op het ogenblik ben ik weer halverwege, maar nu met voorlezen aan mijn jongens. (Vinden ze veel gezelliger dan zelf lezen)
Jullie komen toch ook hè? de 26e?
We gaan nu even lekker uitwaaien op het strand, calorietjes kwijtraken...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat een nare ijsavonturen van Jojo en Bobbie, gelukkig is het goed afgelopen.
Bij ons werd er van de week voor de deur geschaatst, er werden ook twee honden mee het ijs opgenomen.
Lekkere rustige uitbuik, wandel en leesdag allemaal.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Om weer even terug te komen op het onderwerp "een kat erbij" en lezende van jullie problemen met vroegere, dan wel toekomstige kerstbomen, in combinatie met katten, merk ik dat de kerstgedachte bij jullie al weer volop leeft!
Dus durf ik wel met mijn verzoek te komen: Wie heeft er een leuke foto van zijn smous, iets kersterigs dus, mag zelfs in combi met zo'n kattenbeest? En schroom niet jullie dichtels, verhalen enz. naar mij te sturen! De beloning is gegarandeerde plaatsing in ons onvolprezen clubblad.
Om hier nou een heel nieuw topic van te maken, vond ik ook weer een beetje overdreven, maar mocht dit bericht een geheel eigen leven gaan leiden, dan kan je dat natuurlijk gerust doen Ariënne.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Maria schreef:Om weer even terug te komen op het onderwerp "een kat erbij" en lezende van jullie problemen met vroegere, dan wel toekomstige kerstbomen, in combinatie met katten, merk ik dat de kerstgedachte bij jullie al weer volop leeft!
Dus durf ik wel met mijn verzoek te komen: Wie heeft er een leuke foto van zijn smous, iets kersterigs dus, mag zelfs in combi met zo'n kattenbeest? En schroom niet jullie dichtels, verhalen enz. naar mij te sturen! De beloning is gegarandeerde plaatsing in ons onvolprezen clubblad.
Om hier nou een heel nieuw topic van te maken, vond ik ook weer een beetje overdreven, maar mocht dit bericht een geheel eigen leven gaan leiden, dan kan je dat natuurlijk gerust doen Ariënne.
Beetje gekke foto van Lies.
Laatst gewijzigd door Erna op 16 feb 2009, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Maakt niet uit, dat het een oudje is, want het is wel een schatje zo. Welke pup is het?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004