ergernissen
Re: ergernissen
Balen Martine, die verkeerde stekkers.
Hier valt de gladheid erg mee. Maar als ik de krant van vandaag lees zie ik dat er toch heel wat ongelukken zijn gebeurd.
Ariënne gefeliciteerd met de 60ste verjaardag van je zwager. Neem zoals Martine al voorstelt thuis maar een wijntje en ga een andere keer, met kadootje.
Hier valt de gladheid erg mee. Maar als ik de krant van vandaag lees zie ik dat er toch heel wat ongelukken zijn gebeurd.
Ariënne gefeliciteerd met de 60ste verjaardag van je zwager. Neem zoals Martine al voorstelt thuis maar een wijntje en ga een andere keer, met kadootje.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, het weer is nu nog goed, wel wit en vanmorgen glad, maar vanmiddag en vanavond gaat het langdurig sneeuwen. We gaan niet! Bedankt voor de adviezen.
We blijven lekker bij het vuur zitten!
Maar Inge is wel onderweg, neem ik aan.
En bedankt voor de felicitaties!
Oh Martine (pas op: liedje blijft hangen!) wat lastig nou weer! Ik hoop dat het op te lossen valt zonder al te veel gedoe.

En bedankt voor de felicitaties!
Oh Martine (pas op: liedje blijft hangen!) wat lastig nou weer! Ik hoop dat het op te lossen valt zonder al te veel gedoe.

Is dat niet eenvoudig op te lossen met een verloopstekker bij het stopcontact?Martine schreef:
Ik had het kunnen weten...
Aan de apparaten die ik heb gekocht zitten Engelse stekkers.![]()
![]()
![]()
groet, Martine
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ariënne schreef: We gaan niet! .
Het sneeuwt hier inmiddels stevig, met wind, alles gaat horizontaal voorbij.
Het is hier ook slecht en Gorkum is hier niet ver vandaan.....
Dus heel verstandig om bij het snorrende kacheltje te blijven (of ga wintersmileys zoeken
)
Dus heel verstandig om bij het snorrende kacheltje te blijven (of ga wintersmileys zoeken

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Winterergernis
Onze buren van 500 mtr. verderop moeten helemaal door het bos langs ons huis op de weg zien te komen omdat de hondenuitlaters (het is nu eenmaal zo) met die dikke 4 wiel drive gevallen hun pad volledig in de soep hebben gereden.
Tja...700 mtr. verderop is een mooi aangelegd nieuwe parkeerplaats, maar dat is vast te ver. Dus zetten ze de auto bij hun neer en draaien daar ook de weg weer op met veel heen en weer gedoe. Vandaag of morgen komt er weer eens een vast te zitten.
Alle paden zijn al een beetje een blubberbende i.v.m. de houtoogst.
Van mij mag het gaan vriezen !!!

Onze buren van 500 mtr. verderop moeten helemaal door het bos langs ons huis op de weg zien te komen omdat de hondenuitlaters (het is nu eenmaal zo) met die dikke 4 wiel drive gevallen hun pad volledig in de soep hebben gereden.
Tja...700 mtr. verderop is een mooi aangelegd nieuwe parkeerplaats, maar dat is vast te ver. Dus zetten ze de auto bij hun neer en draaien daar ook de weg weer op met veel heen en weer gedoe. Vandaag of morgen komt er weer eens een vast te zitten.
Alle paden zijn al een beetje een blubberbende i.v.m. de houtoogst.
Van mij mag het gaan vriezen !!!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik ben zelf niet zo'n sneeuwliefhebber. Al dat ongemak...
Romy en Dana zien er nog wel de lol van in:
Romy en Dana zien er nog wel de lol van in:
Kijk, met zulke moppies ga je overal de lol van inzien

Ha mooi, Renate! Zo is sneeuw heerlijk!
Jeanette, is het niet te voorkomen bij de buren voor de deur?
Puinhoop hoor. Hier is het ook meteen minder.... Ze willen hier de krant eigenlijk niet meer brengen. Ook niet als de weg goed is. Nog een ergernisje dus....
Jeanette, is het niet te voorkomen bij de buren voor de deur?
Puinhoop hoor. Hier is het ook meteen minder.... Ze willen hier de krant eigenlijk niet meer brengen. Ook niet als de weg goed is. Nog een ergernisje dus....

[quote="Ariënne"] Ze willen hier de krant eigenlijk niet meer brengen. [ quote]
Hebben ze zeker gezien dat Roosje hem gelijk begon te lezen.
Hebben ze zeker gezien dat Roosje hem gelijk begon te lezen.

Onze bus staat aan de verharde weg, maar sneu vind ik het wel, die krantenjongens/meisjes. Zo'n twee km. buiten het dorp door dat slechte weer voor de plaatselijke krant.Ariënne schreef:Jeanette, is het niet te voorkomen bij de buren voor de deur?
De buurvrouw vindt het zo naar om mensen aan te moeten spreken.
Eigenlijk is het aan SBB om de toegangswegen naar de huizen berijdbaar te houden.
Maar ja, soms is het haast ondoenlijk. Als er eenmaal een kuil in de weg zit wordt het in een paar dagen een giga kuil en blubbertroep.
Over ons pad (maar 50 mtr.) komt haast niemand, behalve paarden die het gek genoeg enorm stuk kunnen lopen.
Waar wij op onze beurt ook niets van zeggen.

Eens in de twee jaar gooien we er een wagen grit over en dan kan het weer een tijdje mee.
Echte ergernis:
Vorige week kwam er een grote vrachtwagen met aanhanger, volgeladen met hout,door het bos aanscheuren. Ons uitlaatgroepje probeerde snel alle honden aan de kant te krijgen. Een van de dames maakte een ' doe rustig gebaar' naar de bestuurder, waarop hij extra gas gaf, toeterde en twee middelvingers opstak

Gelukkig alle honden ongedeerd.
Toen is Lex wel even gaan praten met SBB, die er gelijk werk van maakten gelukkig.
Mafkees :twisted:
Ik denk nog even diep na over Drenthe 

Jeanette dat die mensen dan maar een keer goed vast komen te zitten in de modder. Kunnen de buren hun pad op een andere manier afsluiten zodat die mensen niet meer op hun pad kunnen komen. Of helpt zoiets niet.
Ariënne wat vervelend dat ze de krant niet meer willen bezorgen. Is dat alleen met slecht weer of willen ze dat helemaal niet meer doen. Dat is toch een nadeel als je zo achteraf woont.
Renate wat heerlijk om Romy en Dana zo te zien genieten op de slee in de sneeuw.
Lisa houdt niet van regen, maar de sneeuw vindt ze wel leuk.
Ik hou niet van gladheid (wie wel) en nu moeten we morgen in de kop van Noord-Holland naar een crematie toe.
Ariënne wat vervelend dat ze de krant niet meer willen bezorgen. Is dat alleen met slecht weer of willen ze dat helemaal niet meer doen. Dat is toch een nadeel als je zo achteraf woont.
Renate wat heerlijk om Romy en Dana zo te zien genieten op de slee in de sneeuw.
Lisa houdt niet van regen, maar de sneeuw vindt ze wel leuk.
Ik hou niet van gladheid (wie wel) en nu moeten we morgen in de kop van Noord-Holland naar een crematie toe.

Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat een a-sosiale handeling van die chauffeur. Hoop dat die man een berisping krijgt. Gelukkig alle honden aan kunnen lijnen op tijd.
Ach, sommige wegen hier zijn wel verhard hoorMary schreef:Ik denk nog even diep na over Drenthe

Wat naar Erna, en crematie.
Dat kun je niet anders regelen natuurlijk.
Sterkte ermee.
Een crematie is altijd erg naar natuurlijk. Dit is een oude buurman uit Hoofddorp die onverwacht is overleden. Ze zijn jaren geleden al naar Alkmaar verhuisd. We zagen ze nog af en toe, zijn een poosje geleden nog op hun receptie geweest toen ze 60 jaar getrouwd waren. Hij is 87 jaar geworden. Mooie leeftijd, mooie dood zou ik zeggen op die leeftijd. Daar teken ik voor. Voor zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen is het natuurlijk een heel ander verhaal.Jeanette schreef:Wat naar Erna, en crematie.Mary schreef:Ik denk nog even diep na over Drenthe
Dat kun je niet anders regelen natuurlijk.
Sterkte ermee.
Sorry Ariënne, is erg off topic.
Zeker mooie leeftijd,
maar sommige mensen kun je niet missen.
Dat zijn de echte hè, ook al zijn ze ver weg of zie je ze maar af en toe, het blijven goede vrienden en de klik blijft altijd.
maar sommige mensen kun je niet missen.
Dat zijn de echte hè, ook al zijn ze ver weg of zie je ze maar af en toe, het blijven goede vrienden en de klik blijft altijd.
kan je op de terug weg bij mijn langs voor een kopje koffie het lecht in de richting terug