Martine schreef:...en weer niet...
De kinderen geloven er niets van dat wij vroeger klaarzaten met een gebakje om te genieten van een avondje Songfestival. Wat vond ik dat toen leuk!... Die muur was toch zo gek nog niet...
Jaaaa, gelukt!!! ...eindelijk...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Mary schreef:Kwam vast omdat zelfs ik ervoor was gaan zitten. Dat is echt jaren geleden.
Mijn voorkeur heeft Denemarken.
Kijk zaterdag dan maar weer Mary
Denemarken heeft ook mijn voorkeur, het lied van Anouk ontroert mij steeds.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Baking soda is, volgens mij, (bijna) hetzelfde als zuiveringszout. Ik gebruik iets minder zout in de combi met zuiveringszout. Je kunt het kopen bij de drogist.
Veel van de recepten van mijn Canadese zus zij met baking soda.
Het leuke is, dat je er wat mee kunt spelen, terwijl het zelfrijzend bakmeel dat hier te koop is, standaard dezelfde samenstelling heeft.
Mijn andere zus heeft een potje echte baking soda meegenomen voor me, maar als dat op is ga ik gewoon weer op het zuiveringszout over.
Bakpoeder is heel ander spul. Het wordt wel vaak in combinatie met baking soda gebruikt. Dat is overal wel te krijgen denk ik.
Ik gebruik het b.v. in de courgette en worteltaarten...jammie!!
Wat ben je voor lolligs van plan??
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik moet nog even een keer het fijne weten over hoe jij het gebruikt, Jeanette, maar ik heb het spul (Amerikaanse baking soda) kunnen kopen in de toko op het hoekje naast Eko-Plaza in Assen.
Ongeveer een half uur geleden is onze caviamanneke Igor in mijn armen gestorven. Dierenarts heeft alles nog uit de kast gehaald, maar helaas. Nu allemaal een beetje van slag,zelfs de damescavia's zijn onrustig. Straks even een plekje in de tuin zoeken om hem te begraven. Igor is ruim 4 jaar geworden. We gaan hem missen groetjes Alida
Ach, is altijd naar en 4 jaar is ook nog niet echt oud.
Ik ben dol op knaagdieren maar de vaak heel korte levensduur maakt het wel moeilijk.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Sterkte Alida met het verlies van Igor. Igor zal zeker gemist worden door jullie. het is altijd weer moeilijk om van een dierenvriendje afscheid te moeten nemen. zoek maar een mooi plaatsje voor hem uit in jullie tuin.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Het is en blijft akelig om van een huisdier afscheid te moeten nemen. Igor heeft het goed gehad en was geliefd bij jullie.Geef de cavia dames maar war extra aandacht. Die missen nu hun vent.Sterkte.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Dank jullie wel! Hij zal zeker gemist worden door ons! Als je de kamer binnenkomt,het eerste wat je doet is naar de bak lopen, raar hoor.we hebben in de loop der jaren al aardig wat dieren moeten missen.het hoort erbij helaas groetjes Alida