Ik ben niet zo van de snelle als het om mijn eigen administratie aankomt, maar vandaag moest het er dan toch maar eindelijk eens van gaan komen...
Ik had nog een bonnetje van de Oostenrijkse ANWB toen wij vorig jaar na die slip van de weg waren geraakt. Van hun kreeg ik het advies dit te declareren bij de ANWB en dit bonnetje lag maar te verstoffen. Na lang zoeken in de ANWB-database blijk ik dus helemaal niet verzekerd te zijn voor autohulp in het buitenland; en ik maar denken dat ik altijd goed voorbereid op reis ben. Ze gaf me de tip het eens bij mijn eigen verzekeringsmaatschappij te proberen en wat blijkt...: bij hun ben ik hier inderdaad voor verzekerd en mag ik zelfs de schade aan m'n auto laten maken en krijg dan een leenauto zonder dat dit ten koste gaat van m'n no-claim! Ik ben maar direct naar het autoschade-herstelbedrijf gereden en volgende week al rijd ik 4 dagen rond in een auto van hun. (helaas mogen daar geen hondjes in, maar daar zal Bobbie vast wel overheen komen...)
Wat een meevaller zeg...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ha...dat is mooi Martine.
Vaak loont het de moeite om zoiets uit te zoeken.
Wij hebben ook wat verzekeringen opgezegd, waar we eigenlijk al voor verzekerd waren.
Lekker karren maar.
Bobbie heeft daar vast begrip voor...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Mijn sterren staan kennelijk gunstig deze week...
Vorige week werd ik door onze plaatselijke supermarkt (Dekamarkt) gebeld; ik had een handmixer gewonnen. Niet lang daarna viel een brief van de Postcodeloterij op de mat; we hebben een biologisch verskrat van Willem en Drees gewonnen en die wordt over 2 weken thuis afgeleverd. Ook schijnt het hele dorp stroopwafels te hebben gewonnen...
Vanmorgen belde de Dekamarkt weer dat ik in de prijzen was gevallen; en nu ben ik de trotse bezitter van een Samsung tablet...!
Heel toevallig krijg ik volgende week een Ipad als welkomstgeschenk bij het krantenabonnement wat ik heb afgesloten m.b.v. mijn niet-roken-potje. Zo heb je er geen, zo heb je er twee... Wat een mazzel en luxe!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Komt vast omdat je zo standvastig in je niet-rokenstrijd bent.
Je verdient het !
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004