corrie schreef:Erna , jullie kunnen Lisa gewoon meenemen naar Suriname volgend jaar. Ik zie haar al rollebollen met je broer.
Dat is mijn andere broer Corrie, deze woont op Curacao.
Ik kom haar gewoon tegen die tijd bij jullie brengen, (als het uit komt tegen die tijd) Lisa wil Cock wel weer helpen zijn ijsje op te eten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Op dit moment halen onze kids met onze auto een (te) grote bank op, via MP, die waarschijnlijk net niet door de kamerdeur van onze Annemarieke kan. In dat laatste geval nemen wij hem. Ook al vindt Bert dat niet nodig.
Voor Annemarieke hoop ik dat hij past... (vaak kan je de zijkant van een bank afhalen waardoor hij wel door een deur kan)
...maar ik begrijp dat jij niet rouwig zou zijn als dit niet zo is...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Gisteravond was de zoon van mijn neef op t.v. Hij deed mee aan de blind auditions voor The Voice. We zijn met z'n allen best wel trots dat zo'n blonde nuchtere Fries, die voor de lol met zijn vrienden een filmpje instuurde, al zo ver gekomen is!
Ben erg benieuwd hoe hij zich ontwikkelt en hoe ver hij komt maar eigenlijk is dit al bijzonder!
Voor wie het niet heeft gezien: http://m.thevoiceofholland.com/video/jo ... mmer-long/
Ik heb hem ook gezien. Ik vond hem niet alleen leuk ik vond hem ook erg goed zingen. Hoop dat hij ver komt.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vond hem heel erg goed, een leuke knul om te zien.
En bijzonder, omdat hij nog helemaal geen zangles of i.d. heeft gehad.
Dat vind ik mooi.
Er zijn veel kandidaten die al wat hebben gedaan op zang gebied en het bij the Voice nog eens proberen.
Hoop dat hij ver komt.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver