Ariënne fijne dagen, en vast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Las nu pas het stukje over Martine haar dagje uit. Had het gemist vanwege de vakantie op Texel.
Afgelopen weekend was hier een Thai-weekend. Heel leuk en mooi weer.
Daar waren ook die visjes.
Laatst gewijzigd door Erna op 04 jul 2012, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het lijkt me lekker. Ik heb het adres opgezocht Jose, ik ga het zeker een keer proberen. Ik ga het mijn dochter kado doen die wordt zaterdag 19. Gaan we samen met de voeten tussen de visjes zitten. Gerry en Pebbles.
gerrymoerkens schreef:Het lijkt me lekker. Ik heb het adres opgezocht Jose, ik ga het zeker een keer proberen. Ik ga het mijn dochter kado doen die wordt zaterdag 19. Gaan we samen met de voeten tussen de visjes zitten. Gerry en Pebbles.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Mijn broer en schoonzusje wonen op Curacao.
Zij hebben altijd honden gehad. Momenteel drie Duitse Herders.
Ze hebben sinds een aantal jaren ook een honden pension. Momenteel zitten er zeven wat kleinere honden bij hen in de opvang. De schoolvakanties zijn daar begonnen.
Ze hebben daar alle ruimte om te spelen, en mijn broer leent zich graag als speelobject zag ik op een aantal foto's.
Laatst gewijzigd door Erna op 09 jul 2012, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat heerlijk toch. Het moet een feest voor die honden zijn om bij hen te logeren.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)