Klets-topic
Re: Klets-topic
...ik ben toch zo benieuwd...!
...mijn nieuwe telefoon is nog niet binnen, maar binnenkort hoop ik mee te kunnen doen!
...mijn nieuwe telefoon is nog niet binnen, maar binnenkort hoop ik mee te kunnen doen!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ik snap niet waar jullie de tijd vandaan halen....
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ach, als je je maar beroerd genoeg voelt...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
sammydesmous
Het is juist zo fijn om het even tussendoor te doen. Je zit echt geen uren met dat ding in je hand hoor. Bij een echt Scabble spel zit je wel uren aan een stuk te spelen voor het afgelopen is. Bij Wordfeud kan het wel dagen zo niet weken duren voor een spelletje uitgespeeld is. Ieder speelt wanneer hij/zij even tijd en zin heeft.corrie schreef:Ik snap niet waar jullie de tijd vandaan halen....
José, Sammy & Lieeke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ik speel ook wordfeud maar niet hele dagen hoor zo af en toe tussen het haken door doe ik wat maar het is echt leuk om te doen.
andreab21 is mijn naam
andreab21 is mijn naam
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ach meidje.....karin73 schreef:Ach, als je je maar beroerd genoeg voelt...
Kan beginverergering geven hoor, dus dat is dubbel balen.
Ik heb niks met dat gefeud(t)...Lex wint altijd met scrabble...dus ik houd het maar op klaverjassen of Mahjong...maar dat in het echt hè...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat sla ik even op in mijn eigen harde schijf.Jeanette schreef:dus ik houd het maar op klaverjassen ...maar dat in het echt hè...
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Saartje
Ben nog van het antieke heb nog geen smartfone.
mijn telefoon stamt ongeveer uit het jaar nul
Ben helemaal geen spelletjes mens. Soms om even te ontspannen een duf kaartspelletje op de computer. Scrabble doen we alleen in de camper, op een board.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Jeanette schreef:Ach meidje.....karin73 schreef:Ach, als je je maar beroerd genoeg voelt..., al met spuiten begonnen?
Kan beginverergering geven hoor, dus dat is dubbel balen.
Ik heb niks met dat gefeud(t)...Lex wint altijd met scrabble...dus ik houd het maar op klaverjassen of Mahjong...maar dat in het echt hè...
groetjes, Karin
Ook wel weer prettig, al hoop ik niet dat het te veel energie van je weg zal nemen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Op dagen als dit voel ik mij weer superdom; wat een digibeet ben ik toch...!
Vanmorgen om 9 uur werd dan eindelijk m'n nieuwe telefoon afgeleverd en vanaf die tijd ben ik al bezig het ding aan de praat te krijgen...
Inmiddels zijn de jongens thuis uit school (dankzij de staking voor hun doen lekker vroeg) en doet m'n WiFi het. (ik wist zelf ons eigen wachtwoord van ons netwerk niet eens... haha)
Bellen is echter een ander verhaal...
In dit nieuwe apparaat zit een kleiner formaat sim-kaart dan in m'n vorige. Googelen leerde mij dat dit met een gewone schaar heel eenvoudig viel op te lossen. Ik heb geknipt en geschaafd, uiteindelijk paste het flintertje precies! ...maar daar denkt de telefoon anders over... Hij past nu dus ook niet meer in m'n oude telefoon; heel handig al zeg ik het zelf... Tip voor anderen die dit willen proberen: stel eerst even al je honderden telefoonnummers veilig; die van mij staan namelijk op dat verknipte kaartje...
Ach ja, dat geeft me wat te doen de komende week; kijken hoeveel nummers ik nog kan achterhalen... Over maximaal een week krijg ik een nieuw kaartje dat wel past toegestuurd.
Het is me wel gelukt Wordfeud te installeren. Voor de geïnteresseerden, mijn naam daar is martimus23...
Het wordt tijd voor een lekkere lange boswandeling en dat is precies wat ik nu ga doen!
Vanmorgen om 9 uur werd dan eindelijk m'n nieuwe telefoon afgeleverd en vanaf die tijd ben ik al bezig het ding aan de praat te krijgen...
Inmiddels zijn de jongens thuis uit school (dankzij de staking voor hun doen lekker vroeg) en doet m'n WiFi het. (ik wist zelf ons eigen wachtwoord van ons netwerk niet eens... haha)
Bellen is echter een ander verhaal...
In dit nieuwe apparaat zit een kleiner formaat sim-kaart dan in m'n vorige. Googelen leerde mij dat dit met een gewone schaar heel eenvoudig viel op te lossen. Ik heb geknipt en geschaafd, uiteindelijk paste het flintertje precies! ...maar daar denkt de telefoon anders over... Hij past nu dus ook niet meer in m'n oude telefoon; heel handig al zeg ik het zelf... Tip voor anderen die dit willen proberen: stel eerst even al je honderden telefoonnummers veilig; die van mij staan namelijk op dat verknipte kaartje...
Ach ja, dat geeft me wat te doen de komende week; kijken hoeveel nummers ik nog kan achterhalen... Over maximaal een week krijg ik een nieuw kaartje dat wel past toegestuurd.
Het is me wel gelukt Wordfeud te installeren. Voor de geïnteresseerden, mijn naam daar is martimus23...
Het wordt tijd voor een lekkere lange boswandeling en dat is precies wat ik nu ga doen!
Wat een ellende. Al je nummers weg. Ik zou het niet hebben durven proberen er een stukje af te knippen. Maar goed, je kan je spelletje spelen, dat dan weer wel.
Zou voor mij allemaal niets wezen, heb van dat soort dingen totaal geen verstand. Zelfs niet eens een ietsie pietsie.
Zou voor mij allemaal niets wezen, heb van dat soort dingen totaal geen verstand. Zelfs niet eens een ietsie pietsie.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het bevalt mij prima, geen verstand van dergelijke dingen en ook helemaal
nergens voor nodig. Was weer precies op tijd voor een droge wandeling vandaag.
nergens voor nodig. Was weer precies op tijd voor een droge wandeling vandaag.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Wij zijn heerlijk natgeregend in een uitgestorven bos! 
Ik heb heb nu een andere provider en had voor de zekerheid alles van sim naar telefoon gezet en dat was een goeie beslissing al zeg ik het zelf!
En dat ik eigenlijk met dit soort dingen in de categorie "domme blondjes"
hoor!
En dat ik eigenlijk met dit soort dingen in de categorie "domme blondjes"
hoor!

Dat wordt nog een week langer wachten met je nieuwe phone.
Ach, dat geeft je de tijd om al die nummers te achterhalen.
Was maar eerst een boswandeling gaan maken, had je misschien een heldere geest gekregen.
Ach, dat geeft je de tijd om al die nummers te achterhalen.
Was maar eerst een boswandeling gaan maken, had je misschien een heldere geest gekregen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik heb zojuist een vreselijk vies klusje achter de rug; m'n kelderkast schoonmaken...
De muizen hebben de weg weer gevonden; hoewel ik dacht dat alles daar in dichte kratten zat, was ik toch een tasje vergeten waar pasta in zat en wat dus muizen aantrok...
Gisteren, toen ik een boodschappentas (die hangen er ook) pakte, kreeg ik de schrik van mijn leven: er zat een dode muis in! Toen ik op onderzoek uitging, stuitte ik op een ravage...
Ik heb nagenoeg de hele inhoud zo in de zwarte kliko kunnen mieteren; die zit nu helemaal vol. Ze waren flink op onderzoek uit geweest en hadden al mijn boodschappentassen doorgevreten, op zoek naar lekkers. En overal lagen keutels en resten van het gif. Ze hadden zelfs geknaagd aan de plastic bus met rattengif.
Ik heb de lege kelderkast eerst even flink gedesinfecteerd met sanasept en daarna schoon geboend. Alle plastic deksels van de kratten zijn door de vaatwasser gegaan; die zagen er niet meer fris uit. Ik heb nu wel weer de schoonste kelderkast van Nederland waar een flinke schaal vers rattengif uitnodigend voor ze klaar staat. Ik vermoedt dat het om honderden muizen gaat; mijn diervriendelijke muizenvanghokje gaat hier niet werken.
De muizen hebben de weg weer gevonden; hoewel ik dacht dat alles daar in dichte kratten zat, was ik toch een tasje vergeten waar pasta in zat en wat dus muizen aantrok...
Gisteren, toen ik een boodschappentas (die hangen er ook) pakte, kreeg ik de schrik van mijn leven: er zat een dode muis in! Toen ik op onderzoek uitging, stuitte ik op een ravage...
Ik heb nagenoeg de hele inhoud zo in de zwarte kliko kunnen mieteren; die zit nu helemaal vol. Ze waren flink op onderzoek uit geweest en hadden al mijn boodschappentassen doorgevreten, op zoek naar lekkers. En overal lagen keutels en resten van het gif. Ze hadden zelfs geknaagd aan de plastic bus met rattengif.
Ik heb de lege kelderkast eerst even flink gedesinfecteerd met sanasept en daarna schoon geboend. Alle plastic deksels van de kratten zijn door de vaatwasser gegaan; die zagen er niet meer fris uit. Ik heb nu wel weer de schoonste kelderkast van Nederland waar een flinke schaal vers rattengif uitnodigend voor ze klaar staat. Ik vermoedt dat het om honderden muizen gaat; mijn diervriendelijke muizenvanghokje gaat hier niet werken.
Getver Martine...een invasie!!!
Nee, dat vraagt om een straffe aanpak helaas.
Misschien waren het vooral oude keutels en ben je er zo vanaf.
Lekker fris, zo'n ontsmette kelderkast.
Nee, dat vraagt om een straffe aanpak helaas.
Misschien waren het vooral oude keutels en ben je er zo vanaf.
Lekker fris, zo'n ontsmette kelderkast.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dit was heel vers...
Omdat ik er daar vaker last heb van hou ik het daar regelmatig in de gaten.
Er is een heel klein hoekje, ver onder de trap, waar ik niet bij kan komen en wat ik dus niet dicht krijg; de rest heb ik afdoende met een dikke laag beton afgesmeerd.
Helaas poepen ze niet alleen, maar piesen ze ook.
Ik heb dan ook nog alle blikjes en flesjes; toch al snel zo'n 100, met een heel heet sopje afgewassen...
Omdat ik er daar vaker last heb van hou ik het daar regelmatig in de gaten.
Er is een heel klein hoekje, ver onder de trap, waar ik niet bij kan komen en wat ik dus niet dicht krijg; de rest heb ik afdoende met een dikke laag beton afgesmeerd.
Helaas poepen ze niet alleen, maar piesen ze ook.
Ik heb dan ook nog alle blikjes en flesjes; toch al snel zo'n 100, met een heel heet sopje afgewassen...