De feestdagen zijn alweer voorbij. Dus dit filmpje is niet meer van toepassing. Ik vond het zo leuk dat ik het toch maar plaats.
Veel plezier met kijken.
Tja, dat ga ik morgen ook doen, met bloedend hart trouwens.
Het liefst zou ik alles gewoon nog minstens een week laten staan.
Mijn boom is ook nog prachtig, valt niet uit.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Wij gaan morgen (waarschijnlijk) ook de meeste kerstversiering opruimen, maar de lichtslang laten we in deze donkere dagen nog even liggen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik ben veel te blij dat alles eindelijk staat en mijn huis nu enigszins aan kant raakt; ik laat hem nog een paar dagen staan hoor. Dinsdag, de dag voor Diesel komt lijkt me vroeg genoeg om de boom weg te halen.
De guirlandes met lampjes in de vensterbank en rond de spiegel boven mijn schouw krijgen nog een paar weken en de lampjes rond de dakrand van mijn fietsenschuurtje in de voortuin laat ik gewoon lekker zitten...
Ik hoop nog altijd op sneeuw, dan zijn die lampjes zo leuk. Dus ze blijven minstens tot april. (maar waarschijnlijk gewoon tot volgend jaar...)
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Vanochtend een deel opgeruimd, zodat de kamer weer :halo: loos is, maar de en de lichtslang zijn er nog. Shaffy vindt kennelijk dat de boom wel weg mag, want hij jat steeds meer ballen (doet hij met zijn tanden )en plukt hele slingers
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
loes schreef:Vanochtend een deel opgeruimd, zodat de kamer weer :halo: loos is, maar de en de lichtslang zijn er nog. Shaffy vindt kennelijk dat de boom wel weg mag, want hij jat steeds meer ballen (doet hij met zijn tanden )en plukt hele slingers
Wat heerlijk Loes dat Shaffy je zo goed helpt met het ruimen van de boom.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanochtend alles afgebroken hier binnen. De lampjes buiten aan de goot gaan er morgen weer af.
Ik heb inmiddels ook maar gelijk alle ramen binnen gelapt en de vitrages gewassen. Dat is eigenlijk geen klus voor de zondag, maar Peter heeft de afgelopen week het trappenhuis geverft, dus vond ik dat alles schoon moest.
Willeke trouwt a.s. vrijdag, en dan wil ik geen "viespeuk" op mijn ramen kunnen schrijven. Morgen nog even beneden buiten de boel kuissen en dan hebben we tenminste weer een heldere blik.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver