Leuk!
Re: Leuk!
Wist niet eens wat dat is/was.
Ziet er leuk uit.
Veel plezier met de voorbereidingen, Corrie.
Zal wel lachen, gieren, brullen worden.
Ziet er leuk uit.
Veel plezier met de voorbereidingen, Corrie.
Zal wel lachen, gieren, brullen worden.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
sammydesmous
Leuk filmpje Arienne. Staat Bert goed hoor die badmuts
Corrie wat leuk om aan zo iets mee te mogen doen. Lijkt me gaaf. Veel plezier.
Jose, Sammy &. Lieveke

Corrie wat leuk om aan zo iets mee te mogen doen. Lijkt me gaaf. Veel plezier.
Jose, Sammy &. Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Ik heb mijn tekst gevonden. Een nummer van deze tijd wat mij niets zegt. Mijn tekst:Party crasher
Penny snatcher
Call me up if you're a gangsta
Don't be fancy, just get dancey
Why so serious.
Daarna komen 2 nummers die ik wel ken. Het zal wel lukken. Ik moet zaterdag eigenlijk oefenen , maar dan ben ik niet in Schiedam. Nu doen ze dat de week erop. Ik zou dan ook pas aan de beurt zijn , zat in deel 3 van de route en nu in 2.
We moeten ook een dansje oefenen. Ik heb al laten weten dat dit een kansloze zaak is.Inderdaad , we gaan heel wat lol beleven!
Penny snatcher
Call me up if you're a gangsta
Don't be fancy, just get dancey
Why so serious.
Daarna komen 2 nummers die ik wel ken. Het zal wel lukken. Ik moet zaterdag eigenlijk oefenen , maar dan ben ik niet in Schiedam. Nu doen ze dat de week erop. Ik zou dan ook pas aan de beurt zijn , zat in deel 3 van de route en nu in 2.
We moeten ook een dansje oefenen. Ik heb al laten weten dat dit een kansloze zaak is.Inderdaad , we gaan heel wat lol beleven!
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
sammydesmous
Vanavond was Debby op tv. Ze doet mee aan het programma Topchef op RTL 5.
Het programma wordt deze week iedere avond om 19:00 uur uitgezonden. Elke dag koken de deelnemers 3 gerechten onder begeleiding van onder andere Robert Kranenborg. Elke dag valt er iemand af en aan het einde van de week wordt er door de overblijver gekookt tegen een Sterrenteam.
Jose, Sammy & Lieveke

Het programma wordt deze week iedere avond om 19:00 uur uitgezonden. Elke dag koken de deelnemers 3 gerechten onder begeleiding van onder andere Robert Kranenborg. Elke dag valt er iemand af en aan het einde van de week wordt er door de overblijver gekookt tegen een Sterrenteam.
Jose, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
Wat leuk; dat kijk ik regelmatig!
Ik zal morgen even kijken of ik dit via uitzending gemist kan terugzien. Ben benieuwd!
Is Debby jullie dochter?
Ik zal morgen even kijken of ik dit via uitzending gemist kan terugzien. Ben benieuwd!
Is Debby jullie dochter?
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
sammydesmous
Martine schreef:Wat leuk; dat kijk ik regelmatig!![]()
Is Debby jullie dochter?
Nee,Debby van het forum.
Jose, Sammy & Lieveke
Ik kijk het ook meestal en heb deze 1e afleving gezien. Ze is met pijn en moeite een dag verder, ben benieuwd.
We hebben Debby lang niet meer gezien op het forum. Als ik me goed herinner was ze voor een pup aan de beurt die er niet kwam en bleef het daarna stil .....
We hebben Debby lang niet meer gezien op het forum. Als ik me goed herinner was ze voor een pup aan de beurt die er niet kwam en bleef het daarna stil .....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
sammydesmous
Nee Debby heeft nog geen smousje. Al hoewel ze allang aan de beurt is heeft ze besloten om de komst van een pup even uit te stellen tot haar zoontje iets groter is. Ik zie Debby nog wekelijks.
Jose, Sammy & Lieveke

Jose, Sammy & Lieveke
Een pup en een klein kind kan een heel lastige combinatie zijn, dus ik geef haar groot gelijk. Het was alleen wel aardig geweest als ze ons dat verteld had destijds. We leefden allemaal mee en waren blij dat ze aan de beurt was en dan hoor je niks meer.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ik weet wel dat ze toen teleurgesteld was, toen het pupje niet door ging. Misschien dat ze het daarom niet op kon brengen (?) Hoe dan ook, ik was ook wel nieuwsgierig of ze al een hondje zouden hebben. Inderdaad verstandig om nog even te wachten.loes schreef:Een pup en een klein kind kan een heel lastige combinatie zijn, dus ik geef haar groot gelijk. Het was alleen wel aardig geweest als ze ons dat verteld had destijds. We leefden allemaal mee en waren blij dat ze aan de beurt was en dan hoor je niks meer.
Ik ken dat programma niet, maar zal eens kijken

Coen had een nieuw regenpak nodig, dus we gingen even gericht de stad in. Daar kwamen we toevallig langs een winkel die een faillissementsverkoop hield van kleding en laten we daar nou vreselijk goed slagen!
Echt heel fijn, want Coen houdt helemaal niet van winkelen, dus ik was blij dat hij mee was gegaan...
De aanbieding was 5 artikelen naar keuze en alleen de duurste betalen. Er was niet veel meer, maar wat er was, was precies zijn maat èn smaak!
Hij heeft 3 G-Raw spijkerbroeken (€120,00 per stuk), 1 voor- en najaarsjack (€100,00) en een paar winterschoenen van le Coq Sportif (€115,00) uitgezocht en voor dit alles was ik dus maar €120,00 kwijt!
Normaal koop ik echt niet zulke dure broeken, dus hij loopt er weer helemaal puik bij!
Echt heel fijn, want Coen houdt helemaal niet van winkelen, dus ik was blij dat hij mee was gegaan...
De aanbieding was 5 artikelen naar keuze en alleen de duurste betalen. Er was niet veel meer, maar wat er was, was precies zijn maat èn smaak!
Hij heeft 3 G-Raw spijkerbroeken (€120,00 per stuk), 1 voor- en najaarsjack (€100,00) en een paar winterschoenen van le Coq Sportif (€115,00) uitgezocht en voor dit alles was ik dus maar €120,00 kwijt!
Normaal koop ik echt niet zulke dure broeken, dus hij loopt er weer helemaal puik bij!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006