Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
voor Gerrit.
Een goed 2e half jaar voor Pip !
Vandaag zou het de 65e trouwdag van mijn ouders zijn. mijn vader heeft de 50e nog gehaald, 2 dagen later overleed hij.
(Ben met de stambomen bezig, dus datumbewust )
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Karin nog met Sterre en voor Gerrit een hele fijn dag toegewenst met hopelijk een
Loes, zo'n trouwdag van je ouders is toch een speciale dag al zijn ze er niet meer bij. Fijn dat je vader toen hun 50e trouwdag nog mee gemaakt heeft. Ja bij zo'n stamboomonderzoek komt veel weer naar boven. Maar wel leuk om het uit te zoeken.
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Namens man en kind... bedankt.
De beestenboel is nog niet compleet. Mijn zus komt morgen de verjaardagen vieren en neemt waarschijnlijk Snoes dan meteen mee.
Waarschijnlijk, want oorspronkelijk woonde Snoes daar en moest door omstandigheden (allergie) verdwijnen. Toen is ze, nu ongeveer twee jaar geleden bij ons komen wonen.
Inmiddels is mijn nichtje over haar allergie heen gegroeid. Nu willen de kinderen daar de poes dus eigenlijk zelf houden.
Daar wordt dus nu stevig over nagedacht. Ze is hier welkom, maar als ze daar zou blijven zou ik er ook niet zo heel veel problemen mee hebben. Ooit werd er daar niet fijn met haar omgegaan, maar dat gaat inmiddels beter.
Nog even afwachten dus.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ik vind het ook heel moeilijk, maar gun mijn neefje en nichtje ook plezier... gezellig is het daar thuis namelijk niet. Ze hebben de keuze altijd gehad, maar ik verwacht wel dat ze morgen gewoon weer naar huis komt. Mijn zus gaf namelijk al aan helemaal kierewiet te worden van de kattenharen. Ze is nogal poetserig.
groetjes, Karin
Erna schreef:Fijn karin, denk dat Snoes het bij jullie beter heeft.
Dat weet ik wel zeker, het is geen prettig huishouden daar, heb vaak het gevoel dat de kinderen dezelfde route zouden moeten volgen als de kat.
Als ze hier logeren probeer ik het expres niet al te leuk en gezellig te maken, maar altijd komt weer de vraag: "mogen we hier komen wonen".
Ik heb mijn zus al jaren niet zien lachen en mijn zwager....
Snoes loopt weer rond alsof ze nooit is weggeweest en Suske stond helemaal omhoog tegen de reismand, met haar neus erin om haar te begroeten....
groetjes, Karin
Triest voor de kinderen Karin, jammer dat je zus en zwager dat niet in de gaten hebben.
Voor Suske en Snoes is het een feestje dat ze weer bij elkaar zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004