Tjonge jonge Marcel, ook al zo'n dichter....Erna kan daar ook wat van En al die leuke kaarten en wensen Iedereen een heel fijne kerst en een heerlijk oud/nieuw....met lekkere oliebollen
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ha die Loebas.
Het zit toch in de genen denk ik.
Finny heeft lang geleden alle schaapjes onthoofd, of pootjes geamputeerd.
Zelfs Jezus heeft ze een keer te pakken gehad, maar die heeft ze ongeschonden gelaten .
Prachtig gedicht Marcel.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Bij ons wordt het ook extra feestelijk, want Merel en Marc willen Jip en Ollie morgen meenemen naar ons toe... Dat zijn de broer en zus van onze twee poesjes.
Gelukkig zit onze 'kerstboom' tegen het plafond, anders zou het vast rondjes om de kerstboom rennen worden. :hondkat: :hondkat:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Meestal gaan wij 's morgens, maar morgen zitten we in Zoetermeer,
volgend jaar weer kerst in de kerk , het schiet er bij ons momenteel
nog wel eens bij in, we willen het toch weer wat meer oppakken,
misschien een goed voornemen voor volgend jaar
Hup, de knuppel in het Kerststalletje Mary
Wij gaan ook niet.
Als kind wel. Erg spannend zo in het donker en dan thuis midden in de nacht eten....een hele belevenis.
Altijd echte kaarsjes op tafel en elk jaar hing ik er met mijn haar in ( poeh...wat een lucht)
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja, we gaan zo de deur uit. Naar Volendam. Daar gaan we wel vaker naar toe. Pim zijn vader was een Volendammer, en Pim wil heel graag daar naar de nachtmis. Moet zeggen dat ik niet zo hard loop naar een kerk, maar ga natuurlijk wel met Pim mee.
Pim zijn broer, zus en een zwager zijn daar ook. Wonen in Purmerend. Na de nachtmis hebben we bij Pim zijn zusje met haar man een broodmaaltijd met zijn vijven.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Klinkt mooi, Erna.
Bij ons is het net als bij Mary, niet gelovig of zelfs gedoopt.
We hebben wel een kerststalletje, maar dat is eigenlijk net zo iets als met de huisjes van Mary .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
wij zijn van oorsprong nederlands hervormd, nadien gereformeerd
geworden, wij hebben wel een kerststalletje, alleen al omdat ik
het als kind zijnde zo mooi vond, en toen ik ons stalletje een paar
jaar geleden tegen kwam was ik meteen verkocht. Dit jaar is het
stalletje op zolder blijven staan, ik hecht er teveel waarde aan om
het door een omstuimige pup omver te laten lopen