Hoera jarig
Dat Groningen was mevrouw Barkman; het bestuur wilde haar bezoeken (het kan bovendien haar laatste verjaardag zijn) en haar dochter had geregeld, dat er een groep(je) terecht kon. Het was zeer geslaagd en mevrouw Barkman vond het zichtbaar leuk, maar ze was wel flink moe. Er was ook zo'n smous of 12. Ik zet een foto in het album van de 6 hondjes van Betty Snepvangers, Ine v.d. Berg en Fredie v.d. Giessen, die braaf op hun dekentje bleven liggen tussen al die mensen, want er liepen ook nog anderen rond. Wij hebben onze honden maar vastgehouden, vooral Fija zou het geduld nog niet hebben om te blijven liggen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat fijn dat mevr. Barkman er zo van kon genieten. had ook wel om een hoekje willen kijken hoe die smousjes zo netjes bleven liggen. Dat zou ik met Lisa niet voor elkaar hebben gekregen, niet goed genoeg afgericht.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jojo, Joppe, Jelle en Jeltje,
Gefeliciteerd met onze eerste verjaardag!!!
Laat je maar lekker verwennen hoor, dat doe ik ook...
Ik krijg 2 tartaartjes en een heerlijke mergpijp, en ik mag zo mee met het bazinnetje naar haar hockeywedstrijd. Dat is hartstikke leuk, want na de wedstrijd mag ik altijd even op het veld spelen met de hockeybal, die ze dan allemaal van me proberen af te pakken...
Gelukkig ben ik het snelste van allemaal!
lik, Bobbie (Jonas)
Gefeliciteerd met onze eerste verjaardag!!!
Laat je maar lekker verwennen hoor, dat doe ik ook...
Ik krijg 2 tartaartjes en een heerlijke mergpijp, en ik mag zo mee met het bazinnetje naar haar hockeywedstrijd. Dat is hartstikke leuk, want na de wedstrijd mag ik altijd even op het veld spelen met de hockeybal, die ze dan allemaal van me proberen af te pakken...
Gelukkig ben ik het snelste van allemaal!
lik, Bobbie (Jonas)
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes