hier alles over mijn
Re: ff een minder dagje
Marcel even na laten kijken, er is verschil tussen niet zo snel naar een dokter of helemaal niet naar een dokter. Je hebt toch een grotere klap gehad dan je gedacht had. Sterkte, hoop dat je vannacht wat beter kan liggen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Marcel, heb je al met de dokter gebeld? ...
...en heb je trouwens de adresgegevens van degene met wie je in botsing kwam?
groet, Martine

...en heb je trouwens de adresgegevens van degene met wie je in botsing kwam?
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Marcel hoe is het nu met je? Gaat het inmiddels al wat beter, spierpijn en blauwe plekken al minder? Ben je nog bij de huisdokter geweest?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
alles gaat stukke beter voel mijn bil nog wel een beetje maar is mee te doen,voor de rest moet mijn tong genesen wand ik heb tijdens die val ook op mijn tong gebeten gisteren kon ik amper eten.maar is nu ietsie verbetert de spierpijn is ook bijna weg dus morgen dan zondag ben ik weer herboren.nee dokter hoeft er niet van pas te komen als het erger was geweest had ik heen gegaan
gr
p.s geniet van het mooie weer
gr
p.s geniet van het mooie weer
Mooi Marcel.
Kan je lekker van het mooie weer genieten
Kan je lekker van het mooie weer genieten

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Marcel fijn dat het weer wat beter met je gaat. 

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
nou gisteravond ben ik bij een consert wezen kijken er waren daar in dat kerkje van die rietenstoeltjs die erg moeilijk zitten,en vanmorgen dat ik uit bed stapte had ik weer last van mijn bil
dus dat is nog niet helmaal over

hier alles over mijn
hallo allemaal
ik heb hier meer een nieuwe topic voor gemaakt zo is het beter overzichtelijk,wand ik vind het leuk om hier alles met juli te delen dus laat ik dan maar beginnen.
het gaat hier echt heel goed afgelopen week heb ik behoorlijk gezweten in de kas wat was dit een hete week nu is het weer wat aangenamer buiten.afgelopen donderdag heb ik nieuwe kleren gekocht voor de vakantie die nog 8 weken en 2 dagen duurd dan ga ik diekand op,ik heb er ontzettent veel zin aan het is een heel avontuur weer alleen diekand op.dat baasje waar ik zo afentoe werk....zijn dochter is gek op paarden ze reid ook veel en wil graag verder de paarde sport in,vandeweek zij ze dat er een paard achter kas in de wij komt te staan ik zij tegen haar wat leuk ik ben ook weg van paarden.zou ik heb morgen verzorgen dat vond ze goed ze overlechde het nog wel ff met haar vader en moeder en die vonden het ook prima dus de tijden herleven weer morgen gaan we naar noord limburg naar het plaatsje weert daar gaan we kijken naar een paard.nou voor zover
dit 1ste berichtje
gr marcel
ik heb hier meer een nieuwe topic voor gemaakt zo is het beter overzichtelijk,wand ik vind het leuk om hier alles met juli te delen dus laat ik dan maar beginnen.
het gaat hier echt heel goed afgelopen week heb ik behoorlijk gezweten in de kas wat was dit een hete week nu is het weer wat aangenamer buiten.afgelopen donderdag heb ik nieuwe kleren gekocht voor de vakantie die nog 8 weken en 2 dagen duurd dan ga ik diekand op,ik heb er ontzettent veel zin aan het is een heel avontuur weer alleen diekand op.dat baasje waar ik zo afentoe werk....zijn dochter is gek op paarden ze reid ook veel en wil graag verder de paarde sport in,vandeweek zij ze dat er een paard achter kas in de wij komt te staan ik zij tegen haar wat leuk ik ben ook weg van paarden.zou ik heb morgen verzorgen dat vond ze goed ze overlechde het nog wel ff met haar vader en moeder en die vonden het ook prima dus de tijden herleven weer morgen gaan we naar noord limburg naar het plaatsje weert daar gaan we kijken naar een paard.nou voor zover
dit 1ste berichtje
gr marcel
Re: hier alles over mijn
Was zeker warm van de week Marcel, en dan ook nog in een kas werken.
Een uitstapje naar Limburg om naar een paard te kijken, leuk vooruitzicht.
Fijne dag morgen.
Een uitstapje naar Limburg om naar een paard te kijken, leuk vooruitzicht.
Fijne dag morgen.
Fijn Marcel, lekker met dieren werken. Geen gezeur aan je kop en dan ook nog ter afwisseling een ritje Limburg 

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Veel plezier morgen met kijken naar het paard!
Handig een nieuw topic.
groetjes, Alma
Handig een nieuw topic.
groetjes, Alma
Leuk Marcel !!!!!
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Hoe was het zondag in Weert Marcel?
ja ja het was een geweldige dag hoor we vertrokken wel wat laat 16:30 zo ongeveer,het 1ste stuk tot amsterdam ging vrij snel en voorbij utrecht over de maas toen nog een kleinstukje toen hebben we ff opgestoken in restaurant de lucht daar hebben we wat warm's gegeten dit heb ik gekregen ik hoefde er niet voor te betalen erg aardig van ze.daar heben we ook ff gebeld naar die mensen (wand toen we thuis waren hebben we ook nog een paar x gebeld we konden ze toen niet berijken vandaar dat het wat lang duurde voor we vertrokken wand je wil tog niet voor de vaste deur staan.maar opslot hadden we ze wel aan de lijn ze hdden nog een concoer en zouden om 18 uur thuis zijn),we vertrokken weer vanuit de lecht het was nog maar 3 kwartier rijden en ja wel hoor eindelijk waaren we terplaatse wel een lange reis hoor dit rei je niet elkedag.maar vol verbazing zaten de hekken nog dicht nou toen maar ff aanbellen en jawel hoor daar kwam iemand aanlopen we hebben ons ff voorgesteld en toen deet hij het hek ff open en dat ging electries en 1 druk op de knop er stond ook een knots van een huis bij en een gigantiese buiten rijbak,en toen huppekee snel naar binnen wamd ik was zelf ook wel een beetje gespannen nog erger dan hun dochter.ik ben zelf ook zo weg van paarden,en jawel hoor daar staat hij een pracht van een paard goed gespiert oren recht omhoog ze waren meteen verkocht dat moets hem worden.de man van de baasin van dat paard was bij ons zijn vrouw was er niet.nou het hoofdstel om zadel erop en hup naar buiten daar heb de dochter van baas erop gereden ik zelf heb in de binnenbak gereden en gegaloppeert.daarna hebben we nog was na gepraat en toen weer naar huis we waren om 23:30 weer thuis wel een lange dag hoor maar wel geslaagt
gr marcel
gr marcel
- Bijlagen
-
- PICT0021v.JPG (19.28 KiB) 1626 keer bekeken
Mooi paard Marcel. Hele onderneming zo te lezen. Wanneer gaan ze hem ophalen?
Erg leuk dat je er vanaf het eerste begon bij betrokken bent.
Erg leuk dat je er vanaf het eerste begon bij betrokken bent.
Marcel, ik heb de foto verkleind, want hij was enorm.
Wat een onderneming: even heen en weer naar Weert. Maar leuk ook! En je hebt zelf ook nog kunnen galopperen!
Komt dit paard nu binnenkort naar Noord Holland?
Wat een onderneming: even heen en weer naar Weert. Maar leuk ook! En je hebt zelf ook nog kunnen galopperen!
Komt dit paard nu binnenkort naar Noord Holland?

maandag werden ze opgebeld of ze dinsdag nog een x wilde komen,wand dan was ook zijn vrouw aanwezich die wilde ons
ook wel ff zien en spreken dus ik wert in de loop van de maandag gebeld......marcel we gaan morgen weer terug wil je mee
jaaaaaaaaaa natuurlijk wil ik mee nou dan komen we je oppikken om 9 uur(gisteren dus)dus ik stond gisteren klaar broodje gesmeert
en daar kwamen ze 9:15 uur.het kwam voor mijn baas wel goed uit wand hij moest nog naar zijn leveransier daar vlabij in de buurt waar het paard stond
dus kon hij het mooi zo in calculeren.nou wij op pad deze weg dan zondag natuurlijk maar dat we bij amsterdam waren kwam er een gigantiese hoosbui
wat een water kwam er naar bebeden,na amsterdam wert het weer wat rustiger en droger.dat we weer bij de lucht aankwamen hebben we weer ff
gezeten kopje koffie met een appelgebakje erbij,na een half uurtje weer verder en om 12:30 waren we er weer en nu was zij er wel ff voorstellen ik als verzorger van het paard en toen heben we over wat zaakjes gesproken zoals inentingen en worme kuur wat hij al heeft gehad en waaneer dat voor het laast was.daarna ging mijn baas weer weg naar zijn afspraak en wij bleven daar met zu'n 2en achter en konden we het paard wat beter leren kennen
wat overgens prima ging,1ste heeft zij er opgereden want het word haar paard en niet de mijne ik mag hem verzorgen.en wat zo mooi is ik wor overal
bij betrokken nu dat vind ik wel leuk hoor.
en na dat zij een tijdje had gereden mocht ik weer voor mijn was dit de 2de x na mijn vankantie van 2008 in turkije,het vald echt niet mee hoor het best
wel weer moeilijk,ik moet zeker weer wat lessen nemen wand in draf en galop stuiter ik alle kanten op mijn hart lecht in mijn keel.dus ik neem weer les
waar zij ook les heeft.voor de rest hebben wij zamen de hele middag bij het paard gebleven en hebben vele foto's genomen,om 15:45 kwam hij er weer
aanrijden al die tijd hebben wij gewacht de hele middag best wel lang hoor dat wachten.en toen weer opweg naar huis de tussen stop was weer bij de lucht,lekker warm eten biefstuk met een sausje en gebakke piepers en een toetje toe ik dit kreeg ik.daarna weer verder en overal vele buiwen onderweg het was bar slecht maar na amsterdam wert het weer beter we waren om 20:15 weer thuis,ik zal er 2 foto's bij plaatsen maar zo ver zijn juli weer bij ik laat wel weer weten als ik weer iets heb volgendeweek word het paard gebracht ook wel weer een leuk dagje ook dan laat ik weten hoe dat was
gr marcel
ook wel ff zien en spreken dus ik wert in de loop van de maandag gebeld......marcel we gaan morgen weer terug wil je mee
jaaaaaaaaaa natuurlijk wil ik mee nou dan komen we je oppikken om 9 uur(gisteren dus)dus ik stond gisteren klaar broodje gesmeert
en daar kwamen ze 9:15 uur.het kwam voor mijn baas wel goed uit wand hij moest nog naar zijn leveransier daar vlabij in de buurt waar het paard stond
dus kon hij het mooi zo in calculeren.nou wij op pad deze weg dan zondag natuurlijk maar dat we bij amsterdam waren kwam er een gigantiese hoosbui
wat een water kwam er naar bebeden,na amsterdam wert het weer wat rustiger en droger.dat we weer bij de lucht aankwamen hebben we weer ff
gezeten kopje koffie met een appelgebakje erbij,na een half uurtje weer verder en om 12:30 waren we er weer en nu was zij er wel ff voorstellen ik als verzorger van het paard en toen heben we over wat zaakjes gesproken zoals inentingen en worme kuur wat hij al heeft gehad en waaneer dat voor het laast was.daarna ging mijn baas weer weg naar zijn afspraak en wij bleven daar met zu'n 2en achter en konden we het paard wat beter leren kennen
wat overgens prima ging,1ste heeft zij er opgereden want het word haar paard en niet de mijne ik mag hem verzorgen.en wat zo mooi is ik wor overal
bij betrokken nu dat vind ik wel leuk hoor.
en na dat zij een tijdje had gereden mocht ik weer voor mijn was dit de 2de x na mijn vankantie van 2008 in turkije,het vald echt niet mee hoor het best
wel weer moeilijk,ik moet zeker weer wat lessen nemen wand in draf en galop stuiter ik alle kanten op mijn hart lecht in mijn keel.dus ik neem weer les
waar zij ook les heeft.voor de rest hebben wij zamen de hele middag bij het paard gebleven en hebben vele foto's genomen,om 15:45 kwam hij er weer
aanrijden al die tijd hebben wij gewacht de hele middag best wel lang hoor dat wachten.en toen weer opweg naar huis de tussen stop was weer bij de lucht,lekker warm eten biefstuk met een sausje en gebakke piepers en een toetje toe ik dit kreeg ik.daarna weer verder en overal vele buiwen onderweg het was bar slecht maar na amsterdam wert het weer beter we waren om 20:15 weer thuis,ik zal er 2 foto's bij plaatsen maar zo ver zijn juli weer bij ik laat wel weer weten als ik weer iets heb volgendeweek word het paard gebracht ook wel weer een leuk dagje ook dan laat ik weten hoe dat was
gr marcel
- Bijlagen
-
- PICT0005v.JPG (29.81 KiB) 1597 keer bekeken