Ze zijn het boven met je aan het goedmaken. Toch handig, dat je in zo'n gelovig dorp woont...!
Leuk!
Re: Leuk!
Jij hebt laatst 3 x op rij gewonnen, waaronder een mega-bedrag!
Ze zijn het boven met je aan het goedmaken. Toch handig, dat je in zo'n gelovig dorp woont...!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Da's er 1 voor mij!!

Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik ben er nog stil van... ik heb net een bril gewonnen via een actie op Facebook; normaal win ik nooit wat...
http://www.lensway.nl/products?productT ... =30&page=2
Het enige dat ik hoef te betalen zijn de 3 Euro verzendkosten en de 9 Euro die de bril boven het "gewonnen budget" zit. (de goedkopere brillen vond ik niet mooi) Ik heb hem maar direct besteld, voor ze zich bedenken... Ik was net toe aan een nieuwe bril...
http://www.lensway.nl/products?productT ... =30&page=2
Het enige dat ik hoef te betalen zijn de 3 Euro verzendkosten en de 9 Euro die de bril boven het "gewonnen budget" zit. (de goedkopere brillen vond ik niet mooi) Ik heb hem maar direct besteld, voor ze zich bedenken... Ik was net toe aan een nieuwe bril...
Laatst gewijzigd door Martine op 09 dec 2011, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kon met de webcam een foto maken, waarop ik de door mij gekozen monturen virtueel kon ""passen". (de computer berekende ook de afstand tussen mijn pupillen)
Je kon van alles invullen; ook allerlei afwijkingen die normaal nog meer op je "recept" staan. (cilinders e.d.) Die andere afwijkingen heb ik gelukkig niet, dus ik hoefde alleen maar mijn sterkte door te geven; die weet ik gelukkig uit mijn hoofd.
Normaal zou ik nooit zo een bril kopen, en ben ik vele honderden Euro's kwijt bij de opticiën. Maar als het zo in je schoot geworpen wordt, zeg ik natuurlijk: ja graag!
Als hij binnen is (ong. 2 weken) laat ik je wel weten hoe hij bevalt; misschien is het dan inderdaad ook iets voor Bert...
Je kon van alles invullen; ook allerlei afwijkingen die normaal nog meer op je "recept" staan. (cilinders e.d.) Die andere afwijkingen heb ik gelukkig niet, dus ik hoefde alleen maar mijn sterkte door te geven; die weet ik gelukkig uit mijn hoofd.
Normaal zou ik nooit zo een bril kopen, en ben ik vele honderden Euro's kwijt bij de opticiën. Maar als het zo in je schoot geworpen wordt, zeg ik natuurlijk: ja graag!
Als hij binnen is (ong. 2 weken) laat ik je wel weten hoe hij bevalt; misschien is het dan inderdaad ook iets voor Bert...
Ik heb ook lenzen, maar op weg van de badkamer naar bed heb ik toch echt een bril nodig. (ook om een boek te lezen of tv te kijken vanuit bed)
Een leesbril heb ik nog niet nodig, maar ik denk dat ook Bert niet graag een boek in bed leest met zijn lenzen nog in. Zo vervelend om er na het lezen weer uit te moeten om ze uit te doen voordat je kan gaan slapen...
Een leesbril heb ik nog niet nodig, maar ik denk dat ook Bert niet graag een boek in bed leest met zijn lenzen nog in. Zo vervelend om er na het lezen weer uit te moeten om ze uit te doen voordat je kan gaan slapen...