Zo dat is wel een flink stukkie fietsen Marcel , heel benieuwd, wel goed eten onderweg want dat heb je wel nodig dan. Succes, vindt het ook erg stoer van je.
En dan ook banjer weer zien na zo een lange tijd , dat zal wel even emotioneel zijn.
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Ziet er prima uit Marcel! Een prachtige omgeving waar je doorheen gaat fietsen. Heel veel plezier met je fietstocht en het kamperen
En natuurlijk ook met het weerzien met Banjer.
Ik ben erg benieuwd hoe de tocht je bevalt
Maureen
Bikkel (Stijnke) (10-11-2010: Bella (Kiep) X Berend (Bobbie)) en
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
Harm (Dorus)(31-8-2014 : Bikkel (Stijnke) X Jaap (Lou) )
ik heb mijn best gedaan....en was met volle moet van huis gegaan vrijdag,ik wist ook wel dat er een pittig windje stond maar tocht maar vertrokken.dat ik al buiten doesburg kwam merkte ik het al meteen alles tegen maar volhouden en door rijden,voor ik het wist zat ik al op een teras in deventer daar ff uitgepuft en ff een half uurtje gezeten,en toen weer verder richting raalte.langs het kanaal maar alles tegen wel mooi weer wand de zon kwam er lekker bij toen ik in raalte aan kwam ff weer een teras pakken kopje koffie en een gebakje erbij,maar toen raliseerde ik dat ik nog veel meer tegen wind had en dat de volgde dag ook zo was maar toen hed ik moeten rijden 80 km.dat zag ik toch echt niet zitten en met die gedachten verder fietsen helpt niet ( ja met een maatje erbij dan heb je steun aan elkaar ) en ben toen maar terug gereden,je mag best weten dat ik baalde als een stekker en dat ik mijn maar een mietje vond en geen vechtersbaas tegen de wind maar met deze gedachte was ik toch al vergenoeg gekomen zo tegen de wind op....maar in mijn gedachten ging ik wel naar banjer ik zal toch wel eens een x zien.toen ik weer thuis was had ik 125 km gereden toch wel trots op me zelf... maar hoe andere mensen kijken naar wat ik weer op gepresteerd dan zullen ze wel zeggen JE HAD ER ZO VEEL ZIN AAN nu maar weer afwachten voor een betere poging met beter weer.ik heb vanmorgen die mensen van banjer opgebeld die zijden dat ik er toch goed aan heb gedaan om terug te rijden,maar ik ben nog altijd welkom en hun zouden ook eens kijken om het mijn wat gemakkelijker te maken,dat zij bijvoorbeeld ergens op een camping gaan staan in de buurt van ommen met banjer gaat het uitstekend goed ze zijn er heel blij mee en het is haar beste maatje geworden het gaat heeeeel erg goed met hem
Jammer Marcel, maar wel verstandig dat je terug bent gegaan. Binnenkort zul je Baner vast wel eens zien.
Zo gauw het beter weer is maar weer een poging wagen.
Kan je niet met een bus of trein naar Banjer? Ik weet niet waar hij nu woont maar is dat geen oplossing?
José Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Dat was wel even flink balen Marcel.
Je hebt evengoed een heel eind gereden en je kan best trots zijn op jezelf.
Het was een heel avontuur.
Volgende keer beter.
Misschien niet zulke hele lange einden fietsen bedenken.
Wel heel fijn dat het zo goed gaat met Banjer.
Je ziet hem vast wel weer een keer.
Leuk dat zijn mensen misschien in de buurt gaan kamperen.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wel pech hoor Marcel, dat er zoveel wind stond. En in Nederland heb je (bijna) altijd wind tegen (ik ben ook een aantal keren op fietsvakantie geweest).
Toch nog 125 km gefietst is niet niks. Een deel fietsen en een deel met de trein reizen zou kunnen helpen. Je hebt nog mogelijkheden
En ook leuk dat ze wel in Ommen willen gaan kamperen zodat je niet zover zou hoeven.
Banjer krijg je nog wel te zien, daar twijfel ik niet aan.
Fijn dat het hem goed gaat en dat ze zo gek op hem zijn.
Maureen
Baukje ( 7-11-2000 tot 6-12-2017 : Baukelien (Lienke)X Auke Indy of the Frisian Homestead )
this zo leuk als ik ze ff bel dan roep ik banjer wel eens door de telfoon,die mensen hebben dan ook een schik erin dat banjer dan ze hoofd opzij doet,hij mocht tijdens hemelvaart mee naar de camping waar meerde honden waren ban genooit ervan maar zins die is gepakt let hij wel op zijdan ze maar het gaat goed in het bos vind hij ook geweldig en is daar al aardig aan gewend.
nou eigenlijk ben ik wel lange afstanden gewend....maar ik denk dat mijn lijf en leeftijd niet meer samen gaat,this niet meer zo als 5 jaar gelden ben sneller moe en stap sneller op onderweg meschien komt dat omdat ik alleen rij.maar gelukkig is er een licht puntje ik heb voorheen dat ik in mijn oude woonplaats woonde vaker,met iemand gelopen waar ik nu mee ga fietsen die is wel een stuk ouder dan mijn maar we kunnen het goed vinden met elkaar.hij heefd een paar weken geleden ook een tour fiets gekocht,en nu gaan we samen fietsen en wel een hele mooie tocht deel 1 van de reitsma route 14 juni vertrekken we van mijn huis naar nijmegen daar pakken we de trein,tot bregenz de bodensee en vandaar uit fietsen we terug via: tubingen speyer koblenz roemond zo weer naar nijmegen of verder naar mijn huis we kijken wel hoe lang we er over doen we reken er 2 weken voor uit.slapen op de camping onderweg
Ik geloof ook dat Banjer het niet beter had kunnen treffen met zijn nieuwe baasjes. Lekker in het bos banjeren, mee kamperen.
Je hebt weer flinke plannen en met een maat is dat ook veel leuker. Niet iedereen is geschikt voor een solotocht.
Dus over een week of 4 ga je weer op pad.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat bijzonder Marcel, in plaats van samen lopen nu met je oude maatje aan het fietsen. Ja, leeftijd gaat op een gegeven moment wel wat meer tellen, maar met z'n tweeën ben je toch weer anders onderweg dan alleen. Wel een flinke tocht hoor die jullie van plan zijn. En ook berregie op en berregie af. Da's nog weer anders dan ons vlakke landje.
En Banjer geniet van kamperen en boswandelingen. Leuk dat je af en toe ff belt en hij je dan aan de telefoon hoort.
Maureen
Dat gaat ook een flinke tocht worden Marcel. Wel een mooie omgeving met z'n tweeën ishet wel gezelliger dan in je eentje.
Loop je dit jaar de Vierdaagse ook weer mee?
José, Sammy & Lieveke
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
met mijn gaat het prima nog altijd een singel vrij leven maar met nog altijd dieren om me heen,werk nog altijd op de manege in maart hadden we alweer de onderlinge wedstrijden dus ook weer met springen mee gedaan.de hele week door ben ik daar elke dag wel te vinden werken of gewoon ff voor de gezelligheid,bij mijn thuis gaat het ook prima doe alles nog gewoon zelf moet ook wel he.afgelopen jaar heb ik ontzettend veel gefietst ook mijn grote passie van me,dat zet ik dit jaar voort in juni ga ik een hele grote ronde rijden rondje nederland die is 1300 km en voert langs mooie steden en dorpen,dit is altijd al een wens om te doen tentje mee en van camping naar camping ik wil er ruim 3 weken over doen.de route gaat zo : vorden neede haaksbergen enschede dennekamp coevorden emmen groningen zuitkamp bolswart leeuwarden sneek dan de dijk over de noordzee kust helemaal door naar hoek van holland brille neeltje jans middelburg bergen op zoom breda einhoven roermond en zo weer omhoog naar nijmegen.dus echt een geweldige mooie route dacht ik 13 juni vertrek ik.
gr marcel
Oh maar dat lijkt m'n heel gaaf en dat is ook niet misselijk, 1300 km , nou ik zou zeggen maak er maar mooie verslagen van op het forum kunnen we je mooi volgen .
Heel veel plezier en veel succes Marcel .
Jolanda en Trix
Bero vh Hooge Nest van Kaatje/BeerxRoef/Ozzy 25-03-2015
Billie vh Hooge Nest van Indy vh Hooge NestxBoef 04-05-2017
Pfft....een heel eind hoor!
Doe je dat in je 1tje?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
hier ben ik weer eens met een bericht mijn gaat wel goed hoor jarig vandaag 54 al weer geworden maar zo voel ik me niet hoor,eerder 45 wand voel me als een visje met alles ik spring nog overal op en af dus het gaat wel goed nog wel alleen ( singel dus ). ik zit nog volop in de paarden heerlijk op te doen dieren om je heen daar voel ik me goed bij,20 jaar geleden had ik niet geweten dat er zo veel leuke mensen rond lopen echt ik heb het hier in doesburg wel goed getroffen ik dus ook niet zo veel te klagen banjer mis ik nog wel een beetje hoor was zo'n lief hondje als ik echt weer wat ouder ben,dan neem ik er weer 1 hoor maar zo ver is het nog niet zo lang ik het werk nog aan kan op de manege dan blijf ik dat doen.met banjer gaat het heel goed ik heb net ff gebeld ze zijn heel blij met heb het blijft een klein hondje met een goed karakter ik heb nu echt belooft dat ik dit jaar bij hem ga kijken,hoe gaat het met juli en met de hondjes ik zal weer een beetje bij lezen de komende dagen zijn er nog eigenaren die ook in doesburg wonen die een hondje hebben.
gr marcel